V îmi pune în momentul următor mâna la gura!
-Te rog taci!spunandu-mi încet!
-Esti chiar perfect!spun eu bucuroasă!
-In vine!Vino cu mine puţin pe hol!
Nu mai apuc să vorbesc că în momentul următor mă trage de mâna şi merge pe hol cu mine!
-Fii atentă!Nu vreau să afle nimeni că sunt V!Deci te rog!
-Ok!Ok!
-Mersii mult şi în momentul următor el se apleacă spre mine,deoarece eu eram pitică,şi mă pupa pe obraz!În mintea mea era ceva gen:Wtffff!Nu creddd!!!!OMGGGG!!!!
Însfârşit ajung în clasa şi îi văd deja pe cei doi porumbei sarutandu-se!Hai serios!Deci e oficial!Ei sunt împreună!Eii e bine că măcar V ma pupat pe obraz!Doamne!E aşa swett!!!!Îl ador!În acel moment o văd pe Anne venind înspre mine!
-Bai bai bai!Sunt împreună cu Rappyyy!Omggg!Îţi vine să crezi?Am avut şi primul sărut!Doamneee!
-Bravo pentru tine!spun eu sarcastica!
-Si de acum în colo o să locuiesc cu el!Doamneee!
-Hey pot să o iau puţin pe Evelin?spune V curios!
-Da!De ce nu?îi spune Anne!
Şi în momentul următor,V mă ia de mâna şi mergem înspre baie!Mă ia în braţe şi mă sărută!Nu-mi vine să cred!
-Deci dacă vrei,poţi să locuieşti cu mine!spune el cu un zâmbet pe fata!
-O o ok!!!spun şi eu cu un zâmbet pe faţă!
După terminarea orelor,mă duc la apartament îmi iau lucrurile şi plec!Desigur că eu vorbisem deja cu omul care ne inchiriase apartamentul!Deci e official!Mă mut la V acasă!Eşti nebun?Visul mi s-a împlinit!
Şi am terminat şi acest capitol!Sper să vă placă şi sper să am foarte multe voturi la fel că la cealaltă carte!Vă mulţumesc pentru voturi!Vă pup!
CITEȘTI
Everything Comes From A Dream(Bts)
Fiksi Penggemar,,Visele?Doar o mare de ganduri aiurite.. Pentru mine"-Taehyung ,,Visele?Doar o mare de sperante implinite.. Pentru mine"-Eveline Totul Pleaca De La Un Vis♡-Terminata