Mama imi zicea ca inainte lumea nu era asa rece,fara mila,era totul colorat si luminat de luminite,lumea se imbraca in ce voia,nu erau oameni saraci pe strada,nici macar nu erau oameni saraci si oameni bogati,toti erau lafel de bogati si asta aducea la un trai frumos de viata...Toti se intelegeau bine si erau prieteni...
Iar apoi au venit ei si au stricat totul!Au luat toata fericirea fara nicio mila si cu o mare nepasare...Ne-au luat libertatea,placerea de a ne imbraca in ce vrem noi,si ne-au lasat singuri...Copii erau dusi intr-un fel de orfelinate pana la varsta de 14 ani,dupa aceea fetele erau puse sa le curete lor mizeria din urma,iar baietii erau dusi pentru "armata",aveau voie sa vina doar de 3 ori pe an acasa si sa stea doar o saptamana,pana la varsta de 60 de ani,cand ii trimiteau acasa raniti si bolnavi,ii dureau in cot de noi...Femeile le satisfaceau placerile "conducatorilor"...
Daca te revoltai impotriva lor te inchideau si asteptau ca o alta ruda de a ta sa fie inchisa si sa fie chinuita in fata ta ca apoi tu sa urmezi..
Oamenii traiau cu frica-n san..Duceam un trai jegos,pentru ca asa zisilor "conducatori" ii durea undeva de noi...Totul era negru,oamenii se imbracau in negru si cladirile erau negre,numai conducatorii aveau voie sa poarte colorat...Nu ma nascusem cand ei au preluat controlul,dar pot bate pariu ca era un iad mai mare ca acum...
Mama imi spunea ca o data la 10 generatii se alegea o persoana speciala,care avea multe lucruri in plus fata de celelalte..Eu nu credeam in povesti,oamenii nu mai au fericire,iar lor le arde de porcarii
Sa ma prezint:Eu sunt Katherine-Clarabella Carter,e un nume destul de complicat,am 17 ani,sunt bruneta cu ochii caprui...sunt cam mica de statura,dar nu ma dezavantajeaza...Intotdeauna am urat conducatorii,erau in numar de cinci:Zack Robinson,Miller Robinson si Aiden Robinsin...Zack Robinson si Miller Robinsin erau frati,iar Aiden Robinsin era fiul lui Miller Robinson...Mereu i-am urat mai mult ca orice...Fetele erau chemate cam cate 10 pe zi la ei...Si-au facut pana si un fel de palat..In care desigur ca era intretinut de noi.
Venise si ziua pe care o uram din tot sufletul,era randul meu si a altor 9 fete sa fim chemate sa le curatam javrelor mizeria...*La palat*
Eram si acum la poarta,gardienii ne verificau.Era randul meu:
-Cum te cheama?
-Katherine-Clarabella Carter...spun eu cu un nod in gat
-Intra mai repede tot timpul la dispozitie!
Grabisem pasul,cand am intrat in palat era un dezastru total... "Perfect,nici macar porcii nu faceau dezastru asa repede" imi zice constiinta,de data asta chiar ii dau dreptate,ne pusesem sa facem curat,gardienii ne urmareau fiecare miscare..."Nu vreau sa-mi imaginez ce e in holul principal" imi spun in gand,dar gardianul parca imi citise gandurile si vrea sa ma faca sa nu-i sufar deloc acum:
-Tu!Du-te in holul principal!
Parca ma lovise o sageata,ma intorsesem la el si am intrebat cu vocea tremurata:
-E..Eu?
-Da,tu!Si hai odata,palatul nu se curata singur.spuse pe un ton ridicat.
Stiti ce era in holul principal?Exact!Camerele "conducatorilor".Si era destul de lung holul...Stergeam mobila de acolo si deodata auzisem un scartait de usa...Tremuram toata,dar incercam sa ascund asta...Din camera iesise Aiden.E prima data cand il vad fata in fata si cu o o privire draguta.
-Buna.spuse el pe un ton total diferit de felul sau
-Bu...Buna.spun eu balbaindu-ma
-Poti veni in camera mea,te rog?As cam avea nevoie de putina curatenie.
-Sigur,domnule...Imi deschise larg usa,iar eu intrasem.Nici macar camera mea nu e asa curata,nu stiu de ce m-a chemat,nici macar praf nu cred ca are.Avea o biblioteca uriasa si asa frumoasa aranjata,din prima privire avea niste carti asa frumoase pe care eu le citisem si presupun ca si el.
-Cum te cheama?Ma trezise Aiden din gandurile mele.
-Katherine-Clarabella Carter.raspund eu cu mandrie
El se uita pierdut la mine:
-...Si prietenii cum iti zic?ma intreaba el inca pierdut
-...Eu...Nu am prieteni...
-Familia?..
-Adica mama?Imi spune Katy
-Bine,Katy!Acum ai primul tau prieten!imi spune el si fata i se insenina
-Domnule Aiden,eu...
-Spune-mi Aiden,te rog!
CITEȘTI
Un Imperiu De Cenusa
Non-Fiction"Mama imi zicea ca inainte lumea nu era asa rece si fara mila,era totul colorat si frumos,lumea se putea imbraca cum voia,nu erau oameni saraci pe strada,toti se intelegeau bine intre ei si erau toti prieteni...Iar apoi au venit ei!Au luat toata fer...