T w e l v e

1.3K 100 2
                                    



,,Toto nedopadne dobre" ukázala som na svoj krk.

Niall prišiel v ruke s fialovou mištičkou. Pomrvil sa, posadil sa bližšie ku mne a sústredene sa pozeral.

,,Nekecaj a otoč sa."

,,Počkaj minútku." vstal z postele a šiel do kúpeľne. Chvíľu tam čosi hľadal, potom mu niečo popadalo a nakoniec víťazoslávne niesol malé handričky. Podával mi ich do rúk.

Náhrevná deka na šiju a oblasť krku.

Chladiaca handrička.

Látka s vôňou višne.

,,Podaj mi olej Rose." nastrčil ruku.

,,Nemáš tu olej."

,,Čo?" postavil sa a hrabal sa vo veciach. ,,Ale do prčic." vrátil sa do kúpeľne.

Vrátil sa s olejom. Pokvapkal si ruky, rozotrel a nastrčil mi ich k nosu. ,,Ovoňaj."

Poslúchla som, keďže som bola zvedavá ako olej vonia.

,,Vonia úchvatne. Len aby pomohol." dodala som s miernými obavami v hlase.

,,No, možno ti nepomôže, ale ja mám zázračné ruky vieš?" nadvihol obočie, a ja som sa na jeho výroku zasmiala.

,,Čo sa smeješ. Myslím to vážne." hodil do mňa vankúš. Dal si však pozor, aby mi ho nehodil do krku.

Tak ty takto ?
Vrátila som mu to, hodila som mu vankúš do hrude. Myslím že viac si ublížil ten vankúš, ako Niall.

,,Chceš sa hrať ?" nebezpečne sa približoval. Jasné, že ja som tým pádom ustupovala, keďže viem, že je silnejší.

,,Niečo som sa pýtal." priblížil svoju tvár k tej mojej. Naše nosy sa takmer dotýkali.

,,Odpovedaj." začal so šteklením. Neznášam to.

,,Nie prestaň, odpoviem, len ma neštekli." dodala som priškrteným hlasom. Chvíľu si ma obzeral, akoby mi neveril, a napokon prestal, a ruky mi dal nad hlavu.

,,Takže?" neveriacky dodal.

,,To vážne?" zasmiala som sa aj ja. ,,Niall? Zamastíš mi rifle."

,,Čo?"

,,To, že máš na dlaniach olej, a tie dlane sú na mne."

,,A kde by mali byť?" uškrnul sa.

,,Na krku. Neviem či som ti to už spomínala ale mám ho seknutý."

,,Dobre, ideme na to." šroboval mastičky.

Keď na môj krk dopadli dve studené ruky a chladiacou masťou tak mi to nebolo tri krát príjemné.

,,Má mi to pomôcť alebo zhoršiť stav?"

,,Trúbka. Chcem ti pomôcť." prezeral si ma.

,,Ale tá masť je strašne ľadová." striasla som sa. Niall sa zasmial, a obzeral si nádobku.

,,Ježiš ja som idiot." zasmial sa a chytil sa za čelo. Nechápavo som sa naňho pozerala.

,,Mal som v pláne ti dať hrejivú masť, nie chladivú." ospravedlňujúco sa na mňa pozeral. ,,To máš za tú kritiku." drgol ma do pleca."

_____________________

Dúfam, že to nebolo až také hrozné :D áno dobre bolo. Čo so mnou spravíte. Ľúbte ma. :D ale nie, sranda hej ?

All the love Xx N Xx

Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha Where stories live. Discover now