MISIUNE EȘUATĂ

132 6 3
                                    

Tattoine a fost condusa de hutti din totdeauna. Conducătorul de acum era Nal The Hutt. Acesta era un conducător fără mila. Acesta angaja vânători de recompense pentru a îi face treaba murdară și a îl apăra de dușmanii săi.
Pentru a opri aceste crime, Yoda i-a trimis pe cei 5 jedi pe Tattoine.
-Voi sa va duceți pe Tattoine trebuie! Nal face crime multe în univers! Aduceți în fața consiliului trebuie!
-Dar maestre... Cum am putea noi sa îl oprim pe marele Hutt? întreabă Plo.
-Maeștrii ai consiliului și cei mai buni elevi ai mei voi sunteți. Veți reuși ușor.
Aceștia au plecat pe Tattoine, fără vreo armata în urma lor.
Ajunși acolo au fost întâmpinați de gărzile Gamoreane ale hutt-ului.
În palatul său, au încercat să îl ia , fără lupte
-Veniți cu noi. Sunteți arestat pentru crimă în sistemele apropiate! spuse Ki-Adi-Mundi.
-(Nu mă veți lua de pe planeta mea! Gărzi, dații afară!)
În acel moment, gărzile au vrut sa îi dea afara, dar aceștia au scos săbiile laser și s-au apărat. Când au văzut că altfel nu se poate, au retezat capetele gărzilor. Nal The Hutt enervat, cheamă vânătorii de recompense. Aceștia, în număr de 8 au atacat în forță. Jedii incercuiți au fost nevoiți sa se retragă. Din păcate misiunea a fost un eșec. Hutt-ul a mărit numărul de gărzi și a angajat mai mulți vânători de recompense. Cei 5 au ajuns la templu, din păcate, fără Nal The Hutt.

star wars old republicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum