1. ilk gün

121 8 2
                                    

Aysel...
07:00.
Seher oyanan kimi yataqdan qalxdim. Bu gun üniversitetin ilk günü idi. Men Aysel 21 yaşındayam. Üniversitetde 3.kurs telebesiyem. Duş alıb geyinmeye başladım. Ağ salaş t-shirtumu ve şortumu geyindim. Bir az makyaj edib. Saçlarimi da düzlesdirdikden sonra aşağı endim. Anam ve qardasim seher yemeyini yeyirdiler. Men dr kecib yanlarına oturdum. Bız 2uşağıq qardasim ve men. Atam men dogulduqdan 5ay sonra vefat edib. Anam bizi tek boyudub. Buna göre de heyatda tek etalonum anamdi. Qardasim üniversitetde son kurs telebesidir. Yemeyimi yedim. Çantamı alib anami ve qardasimi opub evden cixdim. Qulaqciqlarimi taxib evden cixdim. Dayanacaga geldim. Avtobusa mindim. Üniversitete catanda tez dostlarımı axtarmaga başladım. Sınıfa getdim. Senan ve Efsane yene dalaşırdilar. Feride de onlara baxib gulurdu. Senan menim usaqliq dostumdur. Qeribedi ama men oglanlarla daha yaxsi dostluq edirem. Efsane onun sevgilisidi. Ve en yaxin dostlarımdan biridir. Feride de yaxin dostumdur. Cox az zamandır bir- birimizi tanisaq da cox semimi olmuşduq. Tez yanlarına getdim.
"Salam. Yene niye dalaşırsiniz?"
"Senan bey axsam dostlari ile bara gedecek"
"Aysel ne var bunda. Senin bu sevgili dostun bunu bu qeder böyüdür?"
" şimdi Ayselin dostu olduq ? Danisma menle ayriliram senden"
Ayy canlarim ya çok şekerler.
" Tamam Efsane biz de qiz-qiza gezerik sen narahat olma. Ama yene başımdakı tulkuler oyanmisdi...
*************************
Arkadaşlar bu menim ilk hekayemdi. In Sa Allah beyenirsiniz. Oxuyub oy verin ve yorum yazın. Cox teşekkürler

ilk Ve Son SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin