Άλεξ
Την επόμενη μέρα, ήρθε ο Έρικ στο νοσοκομείο να με δει και να μου πει ότι η Άννα είχε εξαφανιστεί. Του εξηγήσα πως έχει κατάσταση, και εκείνος μου είπε ότι έκανα πολύ μεγάλο λάθος. Δεν ήξερα αν έπρεπε να τον πιστέψω. Μπορεί η Άννα να τον εξαπατούσε και να έφευγε όταν εκείνος και κοιμόταν. Θύμωσε μαζί μου αλλά εγώ είχα πάρει την απόφασή μου.
Άννα
Πήγα στο ξενοδοχείο έκανα ένα μπάνιο, έβαλα τις μπιτζάμες μου και στείλε ένα μήνυμα στην Λίζα για να συναντηθούμε αύριο το πρωί. Εκείνη μου απάντησε σχεδόν αμέσως και μου είπε αν θέλω να πάω από το σπίτι της. Της απάντησα θετικά, χάζεψα λίγο στην τηλεόραση, και έπεσα για ύπνο. Το επόμενο πρωί συνάντήθηκα με την Λίζα και της είπα τι ακριβώς είχε γίνει. Ο Βαγγέλης που ήτανε μπροστά στη συζήτηση είπε να πάω και να του εξηγήσω από κοντά τι είχε συμβεί. Εγώ πάλι ήθελα εκείνος να καταλάβει το λάθος του. Ένιωθα άδεια σαν κάποιος να μου πήρε την χαρά ξαφνικά. Δεν πίστευα ποτέ ότι δύο φωτογραφίες θα άλλαζαν τη γνώμη του για μένα. Δύο μέρες μετά ήμασταν στο δρόμο για την Αθήνα.
Άλεξ
Είχαν περάσει δύο εβδομάδες, εγώ είχα βγει από το νοσοκομείο και είχα επανέλθει κανονικά στο πρόγραμμα μου. Ήμουν ακόμα πολύ θυμωμένος με την Άννα αν και ο αδελφός μου επέμενε ότι αυτό δεν ήταν σωστό και ότι η Άννα ήταν συνέχεια στο πλευρό μου στο νοσοκομείο όσο εγώ ήμουν σε αυτή την κατάσταση. Σήμερα το πρωί ξύπνησα έφαγα πρωινό και ήμουνα έτοιμος να φύγω για το γραφείο όταν ξαφνικά χτύπησε η πόρτα. Η Λίζα η φίλη της Άννας μπήκε μέσα με ένα πολύ θυμωμένο ύφος.
"Καλημέρα Άλεξ! Ήξερα ότι δεν θα είχες φύγει ακόμα για το γραφείο και έπρεπε να σε προλάβω."
"Τι με θέλεις Λίζα; Το ξέρεις ότι έχουμε χωρίσει με την Άννα. Έχει φύγει από το σπίτι." Είπα και αμέσως θυμήθηκα τη ζωή μου μαζί της, η οποία από ότι φαίνεται ήταν και ένα ψέμα. Ποτέ δεν προσπάθησε να μου δικαιολογηθεί για τις φωτογραφίες ή να μου πει ότι ήταν ψέματα, ούτε προσπάθησε να το αρνηθεί, τίποτα. Αυτό μου επιβεβαιώνει την ενοχή της.
"Γι'αυτό ακριβώς ήρθα να σου μιλήσω. Το ξέρεις ότι η Άννα σήμερα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο στην Αθήνα γιατί ήταν σε μαύρα χάλια, χωρις φαγητό και νερό για μέρες; Και γι' αυτό φταις εσύ! Σου είχε αφήσει ένα γράμμα το οποίο να φανταστώ δεν έχεις διαβάσει. Που είναι φερε το να το ανοίξω και να στο διαβάσω. Είναι πολύ σοβαρό, αν δεν ήταν δεν θα ερχόμουν εδώ."
"Απ' ότι φαίνεται η φιλενάδα σου δεν είχε τα κότσια να με αντιμετωπίσεις στα ίσια γι' αυτό και μου άφησε την απολογία της σε γράμμα. Δεν μπήκε καν στον κόπο να αρνηθεί αυτό που έκανε."
"Έχεις πολύ μεγάλο λάθος και θα στο απόδειξω. Η Άννα ήθελε από μόνος σου να καταλάβεις τι έγινε. Δεν περίμενε ότι δεν θα την πίστευες. Οι φωτογραφίες που σου έστειλαν δεν είναι ψεύτικες, αλλά η Άννα πιεστικε από αυτόν και από εμένα. Εγώ την πίεσα να βγει έξω γιατί ήταν κλεισμένη τόσους μήνες μέσα και ήθελα να διασκεδάσει λίγο, και αυτός την είδε στο μπαρ μόνη της και της όρμησε. Υπάρχει βίντεο που μου το έδειξε ο υπεύθυνος ασφαλείας του μπαρ μετά από δική μου παρέμβαση, και μπορώ να στο βάλω να το δεις. Όμως πρώτα θέλω να διαβάσεις το γράμμα." Δεν το πιστεύω αυτό που άκουσα. Ήταν στο νοσοκομείο εξαιτίας μου. Δεν θα το συγχωρήσω ποτέ στον εαυτό μου αυτό, που εξαπατήθηκα και που δεν την πίστεψα. Αν υπάρχει DVD σημαίνει οτι την παγίδεψαν και εγω δεν της έδωσα την ευκαιρία να απολογηθεί καν.
"Βάλε την κασέτα να την δω,τώρα! Θα διαβάσω άλλη στιγμή το γράμμα όταν θα είμαι μόνος μου."
"Οκ" είπε και έβγαλε ενα DVD από το τζάντα της. Όταν το πήρα το έβαλα στο μηχάνημα, και άνοιξα να το δω. Όταν είδα αυτό που έκανε αυτός ο αλήτης στην Άννα και την αντίδραση της, τότε κατάλαβα πόσο βλάκας ήμουν.
"Πάμε" της είπα και κάλεσα αμεσως την καμαριέρα για να μου ετοιμάσει καποια πράγματα δικά μου και του αδελφού μου μόλις τα ετοίμασε πήρα την Λιζα πήγαμε από το σχολείο του Έρικ τον πήρα και πήγαμε στο αεροδρόμιο όπου μας περίμενε το αεροπλάνο μου. Λίγο πριν ξεκινήσουμε χτύπησε το τηλέφωνο της Λίζας και την άκουσα να μιλάει Ελληνικά και αμέσως κατάλαβα ότι κάτι έγινε με τη Άννα.
Αυτό ελπίζω να μην σας τρόμαξε!!!
Για να δούμε τι θα γίνει με την υγεία της Άννας!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Απροσδόκητος έρωτας (βιβλίο 1) #Wattys2016
RomanceΕκείνος ένας ψυχρός, εγωκεντρικός πολυεκατομμυριούχος, ιδιοφυΐα και ιδιοκτήτης μιας από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες στον κόσμο, που έχει μάθει να παλεύει και να παίρνει αυτό που θέλει. Εκείνη μια συνηθισμένη κοπέλα που σπουδάζει και παλεύε...