Bir çoğu kişinin oynadığı League of Legends [LoL] karakterinizle haritada minyon kesip kule kesip para kazanıp item aldığınız bir oyun türü. 70 den fazla karakter köstüm tabikide RP Riot Point gerçek parayla alınıyor bu RP bunla karakter açabilirsiniz takviye,köstüm bunun gibi şeyleri acabilirsiniz
Size şimdi taktikler vericeğim
1-Elinizden geldiğince minyon kesmeye çalışınız rakibin kesmesini engellemeye çalşınız dürtünüz.
1-5 levelde rakibin canı azken kacıyorsa bırakın kacsın siz minyon odaklanın. Level farkı önemlidir.
Her karaktere Adc Attack Damage Carry Ap vardır Yetenek Gücü AP Saldırı Gücü AD olarak geçer .
Tavsiyem olarak oyunun başlarında çalıları totemlememenizi öneririm düşmanlar geldiğinde yerleştirebilirsiniz. Karakteriniz AD mı AP mi olduğunu mağazadan itemlerden anlarsınız. Örneğin Supa : Alistar,Nautlius,Bard,Janna Daha bir çoğu var bunlar Sup Support dur bunlara Can,Mana,Zırh,Büyü Direnci dizmenizi öneririm AP lere :Katarina,Leblanc,Veigar Gibi bunlara Yetenek gücü alınız saldırı hızı almanızı önermem. AD Jinx,Master daha bir çoğu bunlara Saldırı Hızı,Saldırı Gücü,Çan Calma alırsanız gayet rahat oynarsınız şimdi JUNGLE nedir bu junglenin amacı? Junglenin Amacı Ejderha alır koridorlara gang atar yardıma koşar bunlar için item türü farklıdır sadece çarp ile jungle itemleri alınabilir. Jungle itemleri Çarpsız kişilere göre bir kaç item farklıdır. Jungle oyunu ileri saflarda taşıyabilir.
Baron Buff Ejderha Drag
Bunlar önemlidir Baron buff sürelidir ama size avantajları büyüktür. 5 Ejderha Buff Drag size baya büyük bir etki verir. Baron buffta gayet güçlü bir etkidir.
Kombo
Her Heronun emin deilim bi çoğunun kombosu vardır. QEW EQWR RWQE gibi birbirinden farklı kombolar vardır. Komboları bilmek size avantaj sağlar. Bu komboları interneten öğrenebilirsiniz.
Ve birde önemli olan birşey daha karakterinizin saldırı gücü savunma yani satın aldığınız ekran penceresinde Tüyolar kısmından tüyolarını zayıf noktalarını öğrenebilirsniz.
Köstümler size birşey etki etmez sadece görünüştür buna harciyacanız parayı karakterlere harcamanızı öneririm.
Bu bölümden bu kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
League Of Legends [LOL]
Short StoryBu kitabımda bilgiler benim fikirlerim farkedilmeyenleri sizler ile paylaşacağım. İyi Okumalar.