Sabah alarmin sinir bozucu sesiyle uyanmistim ne kadar geri yatip uyumak istesemde kalkmak zorundaydi. Telefonu alip zorlukla alarmi kapadim once kalkiip dus alip kendime gelmem gerekiyordu.
Dus alip hizli bir sekilde hazirlandim vucudumu saran siyah deri bir pantalon uzerine beyaz bi iki dugmrsi acik salas bir gomlek boynuma yakamdan gecirdigim uzun kolyelerimden birini taktim cok fazla taki tukuyu sevmezdim birtek saat takardim. Babamin saatiymis kahverengi eskimis deri kemeri orta buyuklukte bir yuvarlagi vardi bana kalan tek aniydi belkide.. ah her neyse suan eskiye dalmamaliydim saclarimida kurutup sekil verdim son olarak kalin topuklu botlarimi da giydim buyukce bir cantami alip uzerine ceketimi attim sonbaharda olmamiza ragmrn hava hala ilikdi..
Odadan ciktigimda kizlari kontrol ettim hala uyuyorlardi saatimr baktigimda 8 olmustu kahvalti etmeye vaktim yoktu kalkip ciktim cok param yoktu o yuzden otobus metro surunecektim..
Inmem gereken duraga geldigimde insanlarin arasindan sivisarak cikabilmistim. Holding yakin bir yerlerdeydi bir 5 dakika yurudukten sonra goz alici holdinge bakakaldim nr kadar buyuktu boyle koskocaman LUSS yaziyordu.gozlerimi binadan ayirip girisine yöneldim doner kapidan gectim iceriside oldukca goz aliciydi tavan binanin en tepesiydi ortaya bir havuz yapilmisti etrafinda dinlenme koltuklari katlardada ofisler olmaliydi fazla buyuktu. Orada gorevli olarak gordugum kisilerin yanina yaklastim.
"Merhaba,ben Merih bey ile gorusecektim odasi nerede acaba ? " diye sordum. Sarisin kiz
"en ust katta zaten ciktiginizda goreceksinizdir." Diye cevap verdi. Tesekkur edip asansöre yoneldim. Binip en ust kati tusladim. Asansor camekandi ve deniz kenarina yapilmis bu binadan manzara muhtesemdi. Kata geldigimde indim yavas ve tedirgin bir sekilde yurudum bir sekreter gordugumde
"Merih beyin odasi burasi mi ? Onunla gorusecektim " kadin beni bastan asagi suzup
" randevunuz varmiydi?" Diye sordu. "Gelecegimi biliyordu. Erin Dinçer derseniz tanıyacaktir." Bana son bir bakis atip telefonu eline aldi kisik sesle birseyler mirildanip kapadi.
"Buyrun sizi bekliyor. " kafamla onaylayip kapiyi tiklattim ve iceri girdim. Odaya girdigimde bana dumduz bakiyordu koltugu tam camin ortasindayfi arkasi boydan boya camla kapliydi duvar yoktu sadece cam cok aydinlikti mobilyalar sayesinde biraz soluklasiyordu siyah deri koltuklari vardi siyah kitaplik siyah masa cogu sey siyahti ve onca seyin ortasinda O bi an gozlerimi alamadim.
"Hosgeldin Erin."
Demesiyle kendime geldim.
"Hosbuldum." Dedim sesimin duz cikmasina garet ederek.
"Otur da konusalim"
diyerek eliyle tekli deri koltugu isaret etti. Kafamla onaylayip koltuga ilerledim ve oturdum. Konusmasi icin gozlerine baktim. Ifadesiz olmaya calisiyordum. Konusmaya basladi
"Bir asistana ihtiyacim var.sabahlari kahvaltimi hazirlayacak toplantilarda ve onrmli is konusmalarimda yanimda olup not tutacak bana bazi seyleri hatirlatacak ozel bir asistana ihtiyacim var. Para konusu onrmli degil ne kadar istersen ama minimum 5 bin tl yeterli olacaktir sanirim istersen arttirabilirsin fakat zaten zamanla artacaktir senin icinde uygunsa eger ?" 5 bin lirami birde arttirabilirsin diyor.
"Kabul ederim fakat kahvaltiniz. Nasil o kadar erken kalkip evinize gelecegim ki ? Ve bu yil sinavlara girmem lazim calismam gerekiyor. Calisma saatlerimi etkileyebilir."
Biraz dusundu yine ifadesiz halini takinarak
"Sorun degil. Evim yeterince buyuk bir odada kalirsin.hem is oldugunda calisirsin hemde derslerine calisirsin istersen ozel ders de alabilirsin onun ucretini karsilayabilirim." Kararsizdim. Hic tanimadigim birinin evinde kalmak dusundurucuydi hrm daha yeni tasinmistik kizlari yuzustu birakmis olacaktim. Gerci param hala fazlaydi onlara destek olabilirdim.
"Ben.. Bilmiyorum sizi daha tanımıyorum ve evinizde kalmak dusundurucu hem sokaktan gecen bir kiza neden bu kadar iyilik yapmaya calisiyorsunuz?" Yine duz bir sekilde
" sen yerine baskasida olsa brnim icin sokaktan gecen birinden farki olmayacakti vr ben yine aynini yapacaktim." Ne diye ustume alindiysam sanki brnim icin mi yapiyordu hah.
"Pekala...fakat sizin icinde sorun olmazsa biraz dusunebilir miyim? "
"Sadece 1 gun.1 gun sonra haber vermeni istiyorum. Cok fazla bekleyemem benimde islerim var tahmin edersin ki." Dedi . Bencil herif.
"Peki tesekkurler cikabilir miyim?" Dedimten sonra kafasiyla onayladi yerimden kalkip kapinin kulpunu asagi indirmis cikacaktim ki
"Erin." Dedigini duydum fisilti gibi yavasca arkami dondugumde dibimdeydi. Kulagima yaklasip
"gozlerin..cok guzeller."diye fisildadi ve geri cekilip kulpun uzerindeki elimi tutarak kapiyi acip cikti... Bu da neydi boyle ?Bolumlerin kisa oldugunun farkindayim ama yeni yeni basliyorum ve yavas yavas cogaltmaya gayret edecegim..
-Ceren.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Dolunay
RandomDolunay'ın en parlak oldugu gün simsiyaha burunuyordu. Ay yavaş yavaş tutuluyordu. Ve ben siyaha aşık bir adamla birlikte siyah dolunay'ı izliyordum.