20. ÇOCUK! (Part 1)

4.5K 179 20
                                    

Sea, nassınız bakeeem. Arayı baya açtım bence ama no problem.

Şunu söylicem sadece, emeğimin hakkı...
Tamam beğenenler var, yok demiyorum, ama 500 kişiden sadece 20 oy az değilmi. :) emin olun sizde üzülürdünüz.

Yılmak yok! Ben yine de bölümleri yazmaya gayreet edicem, ve artık satır arası yorum lütfen :) ❤❤❤

Media: Rüzgar
------------------------

Akşam eve geldiğimizde Poyraz, bana sürekli -olduğundan daha fazla- yakın davrandı. Garipsedim. Bu ilgi neden? Acaba ne isticek? Ya da beni aldatıyoda, pişman olup yine mi geldi? Yok kız, benim kocam yapmaz. Acaba neden öyle davrandı? Şimdi böyle olunca da insan şöyle düşünmüyo değil; acaba gizlediğim bir şey oldu da onu mu yakaladı? Gerçi gizli bir şey yaptığımı söyleyemem.

Ben bunları düşünürken Poyraz, banyodan çıkmıştı. "Aşağıya inelim, acıktım."

"Pekhiiğ."

Beni kolunun altına alıp başımı kokladı. Beraber aşağıya indik, Eda'lar gitmişlerdi. E hep bizde kalcak halleri yok ya!

Kafamı şaşırarak Poyraz'a çevirdim. Ne ara hazırladı bunca şeyi? Masada bi kuş sütü yok.

"Yoo, dolapta var."

"Ne?"

"Masada bi kuş sütü yok dedin de ona cevap verdim."

"Sesli düşünmekten nefret ediyorum."

"Niye o kadar da kötü bi huy değil bence."

Sandalyeye oturup yemeğimi yemeye başladığımda, çay sevmediğim için Poyraz bana kuş sütünü verdi.

Lan!

Ben daha içmedim ki bunu. Ne kadar da cahal bir ben...

"Poyraz. Ne oldu sana aşkım? Nir garipsin ne zamandır?"

Bana tuhafça baktıktan sonra o da yerine oturdu.

"Yoo."

"Peki madem."

Önümdekileri silip süpürdükten sonra tabakları tam toplıcaktım ki hapşırık sesiyle olduğum yerde kaldım. Poyraz hapşırmadıysa kim? Biri saklanıyo ve ben onu hapşırıkla buluyorum. Film olsa klişe olurdu.

"Poyraz. Kim ve nerde?"

"Ne?"

"Hiç kaytarmaya çalışma hapşırık sesi duydum." Kesin beni aldatıyo.

"Ne hapşırık sesi ya ben hiçbir şey duymadım."

"Hiç güzel yalan söyleyemiyosun. Sen karını kandırabileceğini falan mı sanıyosun?"

Gözlerini devirdi. "İyi o zaman. Madem kandıramıyorum, karım söylesin bakayım. Saklanan kişi kim? Onu bul."

Şimdi bi düşünelim. Eda olmaz, gittiler. Cansu desek, onlar niye burda kalsın?

O değilde ne zamandır Nazmiye teyze yok. Bi dakka ya! Nazmiye teyze...

"Ecem, bi daldın. Ne oldu?" Suratımı mimiksiz hale getirip en normal şeklimle konuştum.

"Nazmiye teyze mi?"

"Yuh!"

"Ne var?"

"Tekte bildin lan."

"Ne sandın."

"Yerini de bul."

"Ee pes Poyraz!"

ZORAKİ EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin