LİSE HAYATI

31 1 0
                                    

Herkesin lise hayatı 9.sınıfta başlar sanırım.Yani genelde öyledir ama benim ki biraz farklı oldu ve 10.sınıfın ekim ayında başladı.Evet,okul değiştirmemle birlikte lise hayatım tam anlamıyla başladı.Yalnızlık nasıl bir şeymiş öğrenme vaktiydi artık..

Okula ağır adımlarla girerken üzerimdeki bakışları çok keskin bir şekilde hissedebiliyordum ve bu hiç sevmediğimi olaylardan biriydi.Etrafımda tanıdık birileri olabileceğini düşünerek gözlerimi gezdirmeye başladım koridora çıktığımda.Ben arayış içindeyken bi anda kulağımda "hoşgeldin Fadimee hadi gel bizim sınıfa" sesleri duydum. Bana diyordu eski bir arkadaşım.Sevinmiştim bu duruma haliyle.Sınıfımı bulup sırama oturmayı başarmıştım sonunda.Derslere başladığımızda ki zaten çoktan başlamışlardı malum ekimin ortalarındayız.Bu yüzden olması lazım ki çoğu öğretmen beni fark edip tanışmadı.Bu beni biraz üzmüştü açıkçası.Günler hızla geçmeye başladı,ben hala alışamamıştım okula,öğretmenlere,sınıfa,hiç kimseye.Eski arkadaşlarım bir iki gün yanımda oldu ama o kadar, diğer günler başlamıştı yalnızlığım.Teneffüslerde bile sıramdan kalkmaz,kulaklığımı takar sürekli bir şeyler karalardım.Şu hayatta en çok korktuğum şeylerden biri de yalnız kalmaktı ve ben yine yalnızdım.Günler böyle geçerken sınıfta bi ortam olmaya başlamıştı ufaktan.O kadar sevinmiştim ki anlatamam.Sonra bi akşam bir whatsapp grubuna eklenmişim.Baktım bizim sınıfın muhabbet grubu :) Nasıl mutlu oldum ama bi iki bişey yazdıktan sonra sadece mesajları okumaya başlamıştım.Bi ortamda bulunmayı severim severim de hemen karışamam işte.Böyle de garip biriyim.

Artık okulda da konuşurlar yalnız olmam diye düşünüyordum ki yanılmışım tabiki. Okul ortamı çok farklı sonuçta herkesin takıldığı birileri var.Ben hep camın önüne geçer sadece izlerdim.İnsanlar ne kadar mutlu ne kadar neşeli.Ben neden mutlu olamıyorum? Bu düşünceler beni boğmaya başlamıştı yavaş yavaş...

Arkadaşlar ilk bölüm olduğundan biraz heyecan var tabii.Yanlışlarım olabilir kusura bakmayın.Diğer bölüm çok gecikmeden gelir. Eğer beğendiyseniz vote yapalım lütfen ve yorumlarınızı bekliyorum :)





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YIKILIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin