-

51 1 0
                                    

Arkadaşlar okuyucularım artıyor. Umarım beğeniyorsunuzdur sıkıcı cümleler kullanmamaya çalışıyorum ama ilk hikayem acemiyim henüz :)) sınavlarım var ondan dolayı yb yayınlayamadım. Daha iyi bölümler için lütfen yorumlarınızı söyleyin :) iyi okumalar.

-

ne bileyim böyle zıt iki insanın yakın olması garip. Fazlasıyla. berk çok eğlenceliydi beni güldürüyordu. Ben aşka inanmazdım ve bunu oda biliyodu. Bana farklı olduğumu her fırsatta söyledi. daha sonra iki üç gün konuşmadık. Fazlasıyla üzülüyordum çünkü alışmıştım. Şehrimizde oldukça büyük ve sanat sokağın ortamıyla eşit sayılabilir ayrıca pekte tenha olmayan koçak parkı vardı. Bir gün yakın arkadaşım ranayla koçağa gitmeye karar verdik. Sigaramızı ve gazozlarımızıda aldıktan sonra parkın tepesindeki bir kamelyaya oturduk. Herşey sakindi. Taki keko tipli fırlamalar laf atana kadar. önce yanımıza yaklaştılar ve oturabilirmiyiz dediler allahım yine mi diye sesli bir düşünmeden sonra hayır cevabını verdik. Ancak pek yeterli değildi sanırım. sigara istediler ya sigara. Sesli bir şekilde küfür ettikten sonra defolun serseriler diye fazla bağırmışım sanırımki ordan bir yumruk en baştaki pisliğe uçtu. Kafamı çevir.... ne ?! Allahım berk yanımızda. Ve baktım bizim serseriler tabanları popolarına değe değe kaçıyor. Berk bana baktı gülümsedi. Utandım. Baya utandım. Çantamı alıp rananın elini tutmamla parktan kaçmamız bir oldu. Berk neden böyle bişey yaptıki? O beni sevmiyor ve ben bunun farkındayım. Ama neden.? Her neyse daha sonra berk whatsapp tan mesaj attı neden onu görünce gittiğimi fazla çocuksu olduğumu söyledi. Ya sanane sanane tipine mızrak soktuğumun iguana suratlı kertenkelesi sanane? Diyemedim. o sırada faceden mesaj geldi. Arda?!??!?!! Aa o kız diye mesaj atmış. Hangi kız dedim berkin gülümsediği dedi. Sonra konuşmaya başladık yakın olduk kanka felan filan. Aradan günler geçiyo ve berk beyden haber yok. Arda sürekli beni teselli etme çabalarında. Bıraktı işte abi. Ardayla konuşurken aşırı mutlu oluyodum derken..
Devamı gelecek yorumlarınızı bekliyorum <33

-Gelmeyen-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin