~ Niall ~
Als we met z'n allen bij elkaar zijn lopen we naar buiten. Ik en Josh ondersteunen Zayn, Harry en Lou ondersteunen Jon en Liam en Cath ondersteunen Dan. We lopen de hoek om en praten wat als ik achter me ineens gegil hoor. Shit.. Nee.. Niet nu.. Elk moment behalve nu. We trekken onze capuchon over onze gezichten en kijken naar de grond. Maar Zayn is veel te luidruchtig. Een groepje meiden rent gillend op ons af. Ik klem mijn arm wat strakker om Zayn heen en ik hoor Paul de rest van de sequrity oproepen.
Ik hoor camera's flitsen. Ook papz.. Waarom moeten die nou altijd je leven verpesten? Ze maken overal een slecht verhaal van. Waarschijnlijk zijn wij morgen allemaal alcoholisten en vinden ouders ons een slecht voorbeeld ofzo.. Omdat ik naar de grond kijk zie ik niks aankomen en omdat ik door Zayn nogal wankel loop, ja ook de alcohol moet ik toegeven. Val ik op de grond als een van de meisjes tegen me op springt. Ze valt met me mee en als snel staan er 12 meiden aan me te trekken.
Ik vind dit zo eng.. Ik gil en schreeuw, een meisje trekt er geloof ik letterlijk een pluk haar uit en ik voel overal handen. "I can't breathe!" Roep ik in paniek, maar ze luisteren niet. Liam hoorde dit wel en rent meteen naar paul die bij Louis hetzelfde probleem aan het verhelpen was. "Help!" Gil ik. "I can't breathe! Please give me space!" Ik raak nu echt helemaal in paniek want ze luisteren nog steeds niet. "Hey rustig het komt goed." Hoor ik naast m'n oor. Ik kijk om en zie Cath en Tess gillend en duwend enzo naast me zitten. "Kijk me aan." Zegt Cath. "I can't breathe" Roep ik nog een keer. "Jawel dat kan wel. Kijk me aan. Adem in. En weer uit. Adem in. En uit." Zegt ze rustig. Hoe kan zij hier rustig blijven?!?
Ik krijg een voet tussen m'n benen en schreeuw van de pijn en ik raak nog meer in paniek, als dat al kon. Cath word gebeld en ze neemt op. (*Paul*, <Harry>, ^Louis en Liam^ en " Cath of Niall" ) "Ja dat ben ik ja." "Nee helemaal niet" "Nee niet mogelijk." "Ja is goed." "Ik geef hem." "Tes ook." "Ik doe wat ik kan." Dan drukt ze een knopje in en geeft de telefoon aan mij. "Praten." Zegt ze. "En heel erg duidelijk vertellen wat ze willen weten. HEEL duidelijk!" Dat laatste dwong ze me gewoon. "Wij gaan ruzie maken dus blijf kalm oke. Praten nu." Ik doe de telefoon aan mijn oor en ik zie Tes en Cath zich omdraaien. Maar dan krijg ik bijna een klap tegen m'n hoofd dus ik moet me omdraaien.
Ik lig nu dus in foetus houding op de grond. "Hallo?!" roep ik in paniek in de telefoon. *Niall. Louis en Liam zijn ook onder de voet gelopen maar Liam zie ik geloof ik alweer en Louis gaat het wel oké mee dus jij bent prioriteit nu. Niet in paniek raken van wat ik allemaal zeg. Het lijkt erger dan wat het is en we zijn met het volledige team inclusief de nuchtere jongens en Cath en Tes.* "IK WIL HIER WEG I CAN'T BREATHE" <Niall, luister goed. Je kan wel ademen. Tessa en Catherine zijn commotie aan het veroorzaken zodat wij weten waar jij precies bent. Louis en Liam zijn net terug. Louis word naar binnen begeleid bij het eerste hotel wat ze vinden en daar ga jij straks ook heen.> ^Ik ben oke! Niall. Blijf rustig. Het komt goed. Er is nu ook een grote groep Politie.^ "I CANT FOCKING BREATHE!" *Dat kan je wel. Luister. We denken dat we je hebben gevonden. Iemand uit een hotel heeft een ruzie tussen wat meiden gemeld en staat vrij exact aanwijzingen te geven. Haal de telefoon weg bij je mond en roep Tes. Zo hard als je kan want anders hoort ze je niet.* Ik haal diep adem. "TEEEEEEEEESSS" Gil ik zo hard als ik kan. <Jezus Niall. Telefoon weg bij je mond> Zegt Harry, maar ik besteed er geen aandacht aan. Tes kijkt om en ik gil "PAUL" Ze knikt en knielt naast me. Dan krijgt ze geloof ik een idee en gaat achter me zitten. Dan trekt ze me omhoog zodat ik tegen haar knieën zit geleund. "Thnx" Zeg ik iets rustiger.
*Breng verslag uit aan Tes. Kort maar duidelijk. Wij, Josh Liam Harry ons team en de politie zijn nu onderweg naar jou. Tot zo.* En dan hangt hij op. Ik raak weer in paniek. "Rustig Niall. Het komt goed. Wat gebeurt er allemaal. Je moet het vertellen anders kunnen we je niet helpen. Het is hier 2 tegen 200 meiden dus dit houden we niet vol." Zegt Tes, en op de een of andere manier kom ik een beetje bij m'n positieven door het feit dat Cath met 200 meiden een bitch fight is begonnen en dat dat heel slecht af zou kunnen lopen. "Paul was met Harry aan de telefoon. Louis en Liam zijn beiden vrij. Louis heeft gezegd dat hij oké was en Liam hielp Louis dus hij ook. Iemand heeft jullie ruzie gemeld en geeft de politie duidelijke aanwijzingen over de locatie. Ze zijn onderweg, kunnen elk moment hier zijn." Leg ik uit. Ze kijkt me vragen aan, "Ze?". "Harry, Paul, De rest van ons team, Liam en de politie. Zoiets." "Oké bedankt Niall. Blijf zitten en blijf rustig oké. Ze hebben even geen erg in je maar als wij worden 'opgepakt' kan dat veranderen. Het komt goed. Liam en Harry gaan je hier weghalen maar zij zijn ook bekend (je meent het.. -_-) dus jullie met rust laten doen ze zeker niet." Ik knik. Ze glimlacht bemoedigend naar me en staat op. "Het komt echt goed Niall. Je bent buiten. Je kan ademen. Probeer te blijven zitten en een beetje rustig te blijven dan komt het allemaal goed." Zegt ze en dan draait ze zich om en mengt zich weer wat nu tot een gevecht is uitgelopen.
Dan hoor ik een hoop mannen dingen roepen en meisjes op een andere manier gillen. Meer bang dan hysterisch. Handen pakken me vast en er word iets in m'n oor geroepen wat ik niet versta. "Flauwvallen.." Zeg ik nog voor alles zwart word.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ Liam ~
"Hij is flauwgevallen Hazz." Roep ik. Hij knikt en helpt me om Niall op te tillen. We nemen hem mee naar het hotel waar Louis nu ook is. Het gaat wel goed omdat de politie de meeste meiden in bedwang houden, en al vrij snel zijn we binnen. "Hij is flauwgevallen. We hebben water nodig en suiker. Ik denk ook een papieren zak en een emmer want net ging het niet goed met hem." Er rennen gelijk mensen weg om te regelen waar ik om vroeg. We leggen Niall op de eerste de beste bank en als het papieren zakje, het flesje water en de emmer er zijn gooi ik het water in Nialls gezicht.
><><><><><><><><>,.<><><<><><<<><>,.,.
New part,
DE VIDEOCLIP VAN HISTORY IS SOOOOO HAEIENAHHGKGJVOIHRA;HFHFJ
Ik heb echt anderhalf uur op een bolletje liggen janken en m'n ma maakte zich helemaal zorgen enzo,
but i love it but i still hate them for doing this i can't handle it :o <3 <3 <3 <media>
JE LEEST
Horan tho... { On Hold }
FanfictionIk steek m'n iPhone uit, zou hij een handtekening geven? Hij pakt 'm aan, en dan slaat Harry hem uit zijn handen. hij valt midden op straat... SHIT! Wacht hij is weg.. Ik kijk zoekend rond en zie dan Niall met mijn telefoon lopen.. OMFG :O :( "HEY C...