Už jsem byla asi v půlce lesa když najednou slyším nějaký křik. Strašně sem se lekla... Šlo to z prava. Vydala jsem se tím směrem ale radši jsem šla potichu. Najednou se někdo ohlídl. Schovala jsem se za strom. Pak ale slyším takový jakýsi divný rozhovor.
"Je ti jasný že se odsuď nedostaneš. Snažíš se marně!" řekl někdo se zlomyslným smíchem.
Koukla jsem na jedním okem kdo to je. Naproti oběty stál takový výskoky chlap. Mněl přez hlavu kapucu od mikiny a černé kalhoty. Pak se šel někam podívat a řekl že se asi za půl hodiny vrátí. pak nasedl do Černého BMW. Mě se naskytla šance podívat se kdo to je. Oběť měla pásku přes pusu a svázené ruce a nohy. Proběhla jsem k ní.
"OMG! To je Je!!proboha jsi v pořádku?" Vyjekla jsem viděšeně
Strhla jsem jí pásku a a rozvázala ji.
"Steffi!!" radostí vyjekla
"Je!"
Objali sme se a okamžitě běželi pryč. Je měla všude rány od krve. "Dělej poběž" nakázala jsem jí.
"Vždyť běžím nevidíš?!"
"Jo vidím musíme si máknout tak poběž!"
Když už jsem viděla naše město tak se před hřištěm objevilo černé BMW. "A kurva!co bude doprdele dělat?!" vypadlo ze mě.
"N-e-vim" řekla Je.
"Za strom!" Nakázala jsem jí.
Za stromem jsem viděla jen něco ale to co jsem chtěla jsem měla. Na hřišti seděli dvě teenagerky a povídali si. Najednou za nimi přišel chlap. Vzala jsem do ruky mobil a zavolala policii. To jsem ale asi neměla dělat. Je mě varovala. Ten chlap se za námi rozběhl. Já i Je jsme byli už několikrát na dětské olimpiádě v běhu takže běh nám nebyl cizí. Běželi co nejrychleji to šlo. Za 10 min byla u hřiště policie. Ta nás viděla běžet. Rozjelo se za náma dvě auta. Černé BMW a police. Černé BMW k nám bylo najednou blíž. Policie se rozjela a byla k nám rázem blíž. My se rozběhli naproti policii. Byli otevřené dvoje dveře. Na poslední chvíli se nám povedlo nastoupit.
"Jo! My to dokázali!!" vykřikla jsem nahlas
"OMG! Steffi ty si ten nejlepší člověk na světe!! Ani nevím jak ti poděkovat!!"
"Bude mi stačit když mi slíbíš že už večer nikam sama nepůjdeš"
ČTEŠ
•Pouto přátelství•
FantasyTak abych vám vysvětlila o čem je tenhle příběh. Jde o holčinu jménem Steffanie Charles která pozná její nejlepší kamarádku Jane Roberthons (Je). Žijí v malém městečku poblíž Londýna. Je jim 14 let. Jejich pouto přátelství je velmi pevné to by jste...