Vše začalo tak..

197 9 2
                                    

Tento příběh bude psán v první osobě č. jedn. .. (Media: Song určen pro ni. Neuvěřitrlné kolik lidí pro ní truchlilo.)

 

Ahoj. Rozhodla jsem se vám povědět svůj nekonečný příběh.

V sedmé třídě jsem s kámoškama chatovala přes webku, abych potkala nové lidi a povídala si s nimi. Jeden mi psal, jak jsem krásná, půvabná a k sežrání. Pak po mě chtěl, abych se svlékla. A jelikož už jsem ho znala dlouho a věřila mu udělala jsem to..

O ROK POZDĚJI..

Jsem dostala zprávu na Facebooku. Od něj... Nevím, jak věděl kdo ve skutečnosti jsem.

Psalo se tam: Udělej mi show, nebo všem pošlu fotku tvých prsou. Věděl kam chodím do školy, znal moji adresu, mé příbuzné, kamarády, rodinu.

O VÁNOČNÍCH PRÁZDNINÁCH..

U nás někdo zaklepal ve 4 hodiny ráno. Byla to policie poslal mé fotky úplně všem. udělalo se mi hodně špatně. Trpěla jsem úzkostí, depresí a panickou hrůzou. Dostala jsem se k drogám a alkoholu. Moje úzkost nezmizela, ale místo toho se zhoršila. Uběhl rok a on se vrátil, se seznamem mích nových přátel a školou. Založil stránku na Facebooku. Fotku mích prsou použil jako profilovou fotku.

Plakala jsem celé noci, přišla jsem o přátelé i oblibu, kterou jsem u lidí měla... Znovu. Nikdo mě neměl rád.

Nadávali mi odsuzovali mě.

Nikdy tu fotku už nedostanu zpět. Bude navždy v oběhu. Pořezala jsem se. Slíbila jsem si, že už to neudělám. Neměla jsem kamarády, obědvala jsem sama. Znovu jsme se přestěhovali. Všechno se zlepšilo jen jsem pořád seděla sama. Na obědě v knihovně. Den co den..

O měsíc později jsem se začala bavit se starším klukem. Občas jsme si psali, až začal tvrdit, že mě má rád. Měl přítelkyni.

Navrhl mi, ať přijedu, až bude přítelkyně na dovolené. Udělala jsem velkou chybu. Vyspal se semnou. Myslela jsem, že mě má rád. O týden později jsem dostala sms: "Vyjdi ze školy."

Jeho přítelkyně, 15 dalších a on byli před školou. Jeho holka a dvě další mi řekli "Nikdo tě nemá rád." Přímo před mou novou školou (50 lidí.) On pak zakříčel "Jednu jí vraž!" Ona mě strčila na zem a několikrát praštila. Děti to točily. Byla jsem sama a na zemi. Bylo mi hrozně. Myslela jsem si, že tohle si nikdo na světě nezaslouží. Byla jsem sama. A lhala jsem. Řekla jsem jí, že to byla moje chyba a můj nápad.

Nechtěla jsem mu ublžit. Myslela jsem, že mě má pravdu rád. Ale on chtěl jen sex.

Někdo zakřičel "Zmlať jí už konečně!" Učitelé šly okolo a já tam ležela v příkopu. Našel mě, až můj táta. Chtělo se mi umřít, když jsem přišla domu vypila jsem bělidlo. Uvnitř jsem byla mrtvá. Chtěla jsem umřít doopravdy. Přijela ambulance, odvezli mně do nemocnice a vypumpovali žaludek.

Když jsem se dostalaa dom an FB mi přišla zpráva: "Zasloužila sis to." "Umyla sis z vlasů to bláto?" "Doufám že je mrtvá!" Nikoho to nezajímalo. Odstěhovala jsem se do jiného města k mamce. Chodila do jiné školy, nezažalovala jsem se, chtěla jsem na vše zapomenout!. Uběhlo 6 měsíců a lidi, pořád sdílí fotky příkopů a bělidlem. Označovali mě.

Už jsem myslela že bude lépe. Psali, abych skusila jiné bělidlo, a že doufají že umřu.

Psali: "Doufám že tohle uvidí a zabije se." Udělala jsem chybu, ale proč mě dál trápit? Opustila jsem město a pořád brečím. Každý den si říkám proč jsem ještě tady?

Úzkost se zhoršuje, tohle léto jsem nebyla ještě venku. Moje minulost... Můj život se nikdy nezlepší. nemůžu jít do školy, potkávat lidi a být s nimi.. Pořád se řežu a mám depresse. Jsem na antidepresivech. Navštěvuju odborníka.

Před měsícem jsem se předávkovala. Byla jsem 2 týdny v nemocnici.

Jsem na mrtvém bodě. Co mi zbýva... Nikdy to neskončí.

Nikoho nemám a někoho potřebuji.

Jmenuji se Amanda Todd....

V další kapitole bude její video.




ŠikanaKde žijí příběhy. Začni objevovat