In acest capitol va voi spune toate diferentele intre copilarie si adolescenta:
1. Cand esti in copilarie, viata ta e roz.
Cand esti in adolescenta, viata ta se transforma in alb-negru.2. Cand esti in copilarie, nu prea suferi.
Cand esti in adolescenta, suferi prea mult.3. Cand esti in copilarie, n-ai stres.
Cand esti in adolescenta, ai stres.4. Cand esti in copilarie, nu te preocupa sexul.
Cand esti in adolescenta, incepe sa te preocupe asa ceva.5. Cand esti in copilarie, n-ai emotii.
Cand esti in adolescenta, ai prea multe emotii.6. Cand esti in copilarie, nu prea te intimidezi.
Cand esti in adolescenta, te intimidezi destul de usor.7. Cand esti in copilarie, te intelegi bine cu parintii.
Cand esti in adolescenta, te indepartezi de parinti.8. Cand esti in copilarie, nu te gandesti prea mult la viitor.
Cand esti in adolescenta, iti faci multe planuri pentru viitor.9. Cand esti in copilarie, te simti relaxat.
Cand esti in adolescenta, este total opusul.10. Cand esti in copilarie, nu ai treaba cu anturajele.
Cand esti in adolescenta, te incadrezi in noi anturaje.11. Cand esti in copilarie, n-ai habar de iubire.
Cand esti in adolescenta, te indragostesti.12. Cand esti in copilarie, totul e bine pentru tine.
Cand esti in adolescenta, esti mai predispus spre anxietate si depresie.13. Cand esti in copilarie, te preocupa joaca.
Cand esti in adolescenta, te preocupa hobby-urile tale.Acestea sunt cele 13 diferente intre copilarie si adolescenta. Or mai fi si altele dar acestea sunt principalele.
Si astazi e ultima zi din vacanta...De maine incepem scoala si voi posta mai rar dar asta e...
Capitolul urmator se va numi ,,Rautate si depresie-Autodistrugere". Ne vedem atunci cand il voi posta.
Va doresc o zi frumoasa si succes maine la scoala tuturor!
CITEȘTI
Totul despre psihologie
عشوائيBuna tuturor! Sa va prezint putin aceasta carte: In aceasta carte va voi prezenta totul despre psihologie, absolut orice ce trebuie sa stiti si va voi ajuta cu diferite sfaturi si explicatii. Va invit pe toti sa cititi aceasta carte, vă va ajuta mul...