începutul...

4 3 3
                                    

Nimic nu e la întâmplare...
Intr-o seara...am rămas singura acasa,eu nu aveam nicio frica,ba mai mult, alesesem să rămân singură.... Părinții mei fiind la un eveniment.Eu m-am hotărât sa ma uit la un film,si fiind aproape miezul noptii,nu erau decât filme horror...pe la jumătatea filmului,s-a pornit o furtună cumplită,și curentul s-a întrerupt,un fior parcă îmi trezise frica...dar trecand peste decid să ma culc...ma pun în pat și...după cateva secunde...s-a auzit un zgomot ușor...apoi o adiere de vânt...spaima parcă îmi pătrundea în gânduri,ciudat fiind caci nu mi se mai întâmplase asta...mă rog,trecând peste decid să nu bag în seamă toate prostiile acestea...nu a trecut mult și zgomotele erau parcă mai multe și mai sonore,chiar dacă nu intelegeam mare lucru din asta,mă simteam de parcă cineva sau ceva mă urmărea...nu eram sigură căci nimic nu-mi era clar,am coborât ca să văd ce s-a întâmplat...și ce să vezi...mă speriasem degeaba...nu era decat o pisică neagră care intrase pe un geam pe care puteam să jur ca îl închisesem,totuși m-am din nou la culcare...nu trecuse mult și parcă auzeam pași venind spre camera mea...de data asta fiind înspăimântată mi-am strigat cu disperare părinții,sperând ca sunt ei...dar cu cât tipam mai tare,cu atat mă speriam mai mult iar pașii se auzeau mai tare...mi-am pus patura în cap...și deodată pașii parcă au dispărut dar când mă așteptam mai puțin,ușă mi s-a deschis auzindu-se țipete parcă de oameni ce îmi cereau ajutorul...atunci cineva fără chip îmbrăcat în haine negre venea spre mine cu un cuțit...cred ca mai aveam puțin și leșinam de frică dar ceva nu mă lasa să fac asta...și totusi acea făptură se apropia cât mai mult de mine...am început să strig după ajutor,să țip...dar nimeni nu putea să mă ajute,atunci el m-a târât din pat și m-a zgâriat pe mâini... Apoi mi-a înfipt cuțitul în spate...și...credeam ca am murit,simțeam un vant rece...apoi o lumină mi se arata,și deodată parcă auzeam voceam mamei...chiar ea era..ma trezea ca să iau micul dejun...deci până la urma toate intamplarile nu au fost adevărate?dar totuși păreau așa reale!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 10, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Moarte Inainte De ViataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum