Multimediada ikiz belalar dolunay ve hilal.
xxx
Bizimkilerin yanına doğru koştum.
"nerde kaldın? " diyen arasa dil çıkardım. "kanka kimdi o taş? " hoppala yinemi taş mevzusu? "ne taşı ahsencim?" diyip salağa yattım.
Kaldırım taşı. .s.s
Kes sesini yoksa ben seni kesicem içses! "kızım salakmısın sana çarpan çocuktan bahsediyorum." boşver anlamında elimi salladım "artık gitsekmi acaba?" "ardaya katılıyorum hadi hanımlar. " diyerek elini uzattı. Dudaklarımı büzerek konuşmaya başladım" Çok mersi beyfendiciğim. " Kızlar kahkaha atarken arasda sırıtıyordu." Ayy tatlış şey sırıtışını yerim senin. " suratını sıktım.
Neden portakal mı o?
Sana burdan bi çakarım görürsün espiriyi.
Pardon apla.
AVM ye giriş yaptık."Kahvemi içsek?" sibele döndüm kızım senin içine annenmi kaçtı? "
Anlamayan gözlerle bana baktı. Kısacası öküzün tirene baktığı gibi. Kaşımla arkasındaki lunaparkı işaret ettim.
Parka doğru ilerledim. Arda biletleri alırken biz ilk neye biniceğimizi tartışıyorduk." dönme dolap! "diye bağırdım herkes eşleşti sibel arda inşallah espirileriyle kızı öldürmez. Ahsen ile beril beril ahsenin kardeşi bu arada. Araslada ben. Hemen yerlerimize geçtik en tepede durdu. Arasa baktım. Köşeye sinmiş ifadesizce bakıyordu.
" aras? " "e-efendim?" kekeliyordu bir dakika korkuyormu? Yanına oturup elini tuttum "korkuyormusun sen?" "evet" oo tamam bukadar açık sözlü olucağını tahmin etmemiştim. Boynuna sarıldım korkudan kaskatı kesilmiş çocuk. "inmek istiyormusun?" dediğim anda hareket etmeye başladık.
Sonunda inmiştik. Çantamdaki suyu ona verdim. " Şimdi nereye?" "Gon-" gondol diyecekken aras geldi aklıma. Belli etmezdi ama eylenmezdide. Bu yüzden başka bir şey başka bir şey heh buldum "çarpışan arabalar!" diye durumu kıvırdım.
Niy-
Sus kes valla bayılcam şimdi.
xxxx
Arabalara bindik çıktığımızda kusacak gibiydim.
Normalfır tatlım ArAr dan kurtulamadın ki.
ArAr?
Aras Arda :)
Iyy. Canım sen komiksinmi?
Evet
Kes sesini slk şey .s .s
Ardından mağzaları dolaşmaya başladık. Biz mağzaya girdiğimizde. Barış arasa omuz attı "önüne baksana! " diye bağırdı yüzsüz herif. Aras tam bişey söyliycekken kolundan tuttum. "boşver" dedim ve oda geri döndü.
"ana kuzusu!" diye bağırdı barış. Sinirle ona döndüm. Kimse sedef teyzeye laf edemezdi. Edersede o lafı götüne sokarım.
"Senin annen varmıda onun annesine laf ediyorsun piç!"
*hiranurun arkadaşı zeynep'e teşekkürler*
Yanındakiler "oo" gibisinden ses çıkartırken o kas katı kesilmişti. Beyinsiz herif.
xxxx
Akşam eve geldiğimde saat 10 olmuştu. Yukarı çıkıp poşetleri odama bıraktım. Ardından abimin doğum günü hediyesini dolabımda elbiselerin saklamış olduğu kasama koydum. Fark ettirmezdik ama birbirimizi ölesiye severdik. Dolabımı kapatmadan önce şort ve askılı tişört alıp giydim. Ve banyoya girdim. Saçımı bozdum. "oovv" çok acıdı. Kafamı ovuşturarak odama girdim. Işığımı kapatıp yatağa girdim. Zaten yorgun olduğumdan hemen uykuya daldım.
xxxx
Sabah erkenden kalktım ee bugün pazartesi.
Lavoboya girip işlerimi hallettim. Okul formalarımı giydim. Siyah dizimin biraz üzerinde etek ve beyaz gömlek ve gravat. Evet en sevdiğim gravat. Gömleğin bir düğmesini açıp gravatıda gevşettim. Böyle daha iyi. Saçımı düzleştirdim. İnce bir eyeliner çekip vişneli lipbalmımı sürdüm. Aşşağıya indim. Herkes kahvaltı yapıyordu.
Bende oturup kahvaltımı yaptım. "ben bugün gelmiycem okula" çileme dönüp öldürücü bakışlar yolladık abimle. Aynı anda "yok ya" diye bağırdık tek fark ben sonunda pışık abim ise bücür eklemişti.
"iyi be çok ısrar ettiniz madem geliyim bari"
Dedi ayy havanı siksinler.
Siksinler? Sevsinler değilmiydi o?
Değildi. Hıh sen karışma.
Okula geldiğimde bilmiyorum ama hep böyle hissediyorum. Sanki dalton kardeşler gibiyiz. Çilem soldaki sırasına, Çağtay sağdaki arkadaş gurubuna bende tam karşımdaki sırama geçtim. Çağtay hep böyleydi okula gelince beni pardon bizi şutlardı. Neymiş onun bir havası varmış. Siksinler havanı. Hayırsız abi.
İyice ağzın bozuldu senin.
Haklısın iç ses ben böyle değildim canım. Nıc nıc. Neyse Çisem ise gayet normal bir şekilde olması gerektiği gibi kendi sırasına giderdi. En azından o tenefüste yanıma gelip bakardı bana. Hayırlı kardeş.
Çok kırıldım abi bizimle dilsin.
Müdür iki saattir konuşuyordu. Sonunda susup bizi sınıflarımıza yolladı.
Çilem 10/c ben 11/f abim ise 12/e ye gidiyorduk.
Sınıfa çıktım ahsen koşarak yanıma geldi. "çisem!" sesi çok telaşlı çıkmıştı "noldu ahsen?" eliyle kapıyı işaret etti. "okulula ikizler gelmiş" ee bizene? "yani?" "ikiz belalar" zihnimdeki taşlar yerlerine oturdu hışımla ayağa kalktım. "ikiz belalarmı?".x.x.x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yavaş !
ChickLitÇağrı çisemin ikizi. Onu çok seviyordum. Tek erkektik çünkü. Onun da beyninde anevrizma vardı. Ama o kurtulamadı. Son sözü kulaklarımdan asla gitmez. O sesindeki tını bile. 'abi... Özür dilerim. Seni tek erkek bıraktığım için. Kızlara gözün gibi bak...