15. část. End??

175 14 6
                                    

***pohled-Ross***

Po naší hádce s Katie jsem jel domů. Nevím proč tak žárlila. Hrozně mě naštvala, když začala urážet Lauru i když na ní byla milá. Musel jsem si provětrat hlavu a tak jsem jel na naše oblíbené místo u jezera za městem. S Kate jsme sem jezdili pořád.. vlastně už odmalička. Panebože, proč se cítím tak provinile? Vždyť já neudělal nic! Ne, to nevydržím..musím jí napsat.

Já : Nechci se hádat

Je to pravda. Nesnáším, když spolu nemluvíme. Ale to se stává málokdy. Za pár vteřin mi cinkl telefon.

Kate: Na to je pozdě. Sbohem.

Cože?! Co tím myslí? Vypadá to, jako kdyby na mě byla naštvaná. Proč sakra? Ergh.. A co znamená to sbohem? Kruci! 

Hned jsem vyjel domů. Né k sobě, ale ke Kate. Zazvonil jsem a otevřeli mi dveře její rodiče.No..moc šťastně nevypadali. Její táta se mračil a mamka se tvářila hrozně smutně. Co se k sakru stalo??


"Kde je Katie?" Vychrlil jsem se sebe, aniž bych pozdravil. Já vím, je to neslušný, ale jsem hodně zmatený z jejich chování.

"Ty se ještě ptáš kde je? Kruci Rossi, myslel jsem, že ty jsi hodnej kluk a mojí dceři neublížíš, ale asi jsem se zpletl." Zařval a rychle odešel někam do domu.

"Kate před půl hodinou odletěla k tetě" pípla její matka a zavřela za sebou dveře.
V tu chvíli mě píchlo u srdce a chtělo se mi brečet. Ona mě opustila? Proč????

Šel jsem zpátky do auta a rozkopával všechny věci kolem. Když jsem usedl před volant, slzy se mi valily z očí a já je nemohl zastavit. Do toho mi volala Rainy.

"Co chceš" vzlykl jsem 

"Ty se ještě ptáš? Proč jsi se kurva líbal s Laurou?" řekla nasraně Rainy. Počkat? Co to mele?

"CO??" Vyhrkl jsem a stále brečel.

"Jo, Rossi nedělej ze mě blbce! Kate mi psala, že vás viděla!" Už docela křičela, ale furt jsem nechápal o co jde. To je nějakej vtip nebo co?

"CO? Hele já se s Laurou nelíbal. Vůbec nevím o čem to mluvíš a ani kde to Kate vzala. Nechápu, proč furt něco dává Lauře za vinu. Vždyt ona se snaží být milá a Kate jí pořád jen z něčeho obviňuje!" Odpověděl jsem už docela klidně.

"Hale, Rossi, nechci ti nic říkat, ale dneska jsi se choval, jak kretén. Laura mi na obědě všechno řekla. Celej její plán je o tom, že vás dva chtěla rozdělit a všechno co ti Kate řekla byla pravda. Víš něco mi tu nehraje. Podle mě v tom zase jede Laura." Řekla a mě se v tu chvíli zastavilo srdce. Takže ona měla pravdu a já na ní řval? Bože já jsem fakt kretén! Proto odjela! Myslí si že ji podvádím. A ještě kvůli mě brečela a já jí neutišil. 

"Rainy pomoc! Katie odjela , pravděpodobně kvůli mě a já chci za ní, ale nevím kam. Pomůžeš mi prosím nějak zjistit kde teď je ?" Chrlil jsem ze sebe slova, která zněla fakt naléhavě, ale nemůžu jí ztratit..prostě nemůžu!!


"Cože?? Za 5 minut u mě. OK?"  Jen jsem souhlasil a hned vyjel. Po cestě jsem přes množství slz ani neviděl. Myslete si co chcete, že jsem slaboch nebo tak něco, ale já jí miluju jasný? Nechci o ní přijít, protože jsem kretén. Pořád bulim, ale už mi zbývají jen tři ulice a jsem u Rainy, když v tom uvidím ostrý světlo a pak už jen tma.


***Pohled- třetí osoby***

Ross Lynch měl autonehodu, po půl roce se naprosto vyléčil. Měsíc žil styl života jen : děvky, párty, alkohol , ale pak potkal jednu dívku.. Courtney. Měl jí rád..to jo, ale nebyla to Kate. Hledání jeho roztomilé dívky vzdal, ale navždy jí bude milovat.


Kate Doulley žila a stále žije v Kanadě. Od rozchodu s Rossem měla jen jednoho kluka. Brandona, ale byla s ním jen týden. Po týdnu zjistila, že Rosse jí žadný kluk nenahradí a tak už ani žádného nehledá. Její život také plní jen náhodný kluci v klubech a  alkohol. Už to není ta milá holka z LA. Je to bad girl z Kanady.

Ahooj :D Takže pro začátek..s touhle částí nejsem vůbec, ale vůbec spokojená. Je hrozně krátká a prostě..taková divná :D Ale chtěla jsem to nějak zakončit :D Teď jsi můžete vybrat sami jestli chcete pokračování a nebo jestli mam to zabalit :D Budu ráda za vaše názory, abych tušila co mám psát . Děkujuu :D 


I love you! ( FF Ross Lynch )Kde žijí příběhy. Začni objevovat