"Dolunayyyyy!!!"
"Neeee!"
"Yağ bitmiş yağ almaya gideceksin!"
"Yaaaa anne abim gitsin bak şimdi sakarlığım tutarda yağ üstüme dökülür bende o yağı temizlemeye çalışırken yağ yola su gibi akar trafik kapanır sonra bitane göbekli ak sakallı bir amca o yağı görmez kaza yapar ölür onun yavrucaklarının günahları ne sonra onunla yarışa girmiş birileri daha vardırda biri beni ezer diğeride küçük bir bebek arabasını sen şimdi bunları hiç düşünmeyip beni yağ almayamı yollicaksın anne he! Oysaki abim hemen alır hatta kötü olayları hemen önler!..en iyisi sen onu gönder he ne dersin?"
"Yuh! Kızdaki hayal gücüne bak! Lan 2 dakikada 26 bölümlük senaryo yazdın olm!"
Arkadan bana karışan abime dil çıkartıp konuştum
"Sen karışma mızıkçı!"
"İyi be!"
"Çocuklar didişmeyin furkan oğlum hadi nermin teyzenler gelecek böğrek yapmam lağzım git bana yağ al"
"Ama-"
"Furkan konuşma eğer almazsan dolunaya akşamki konuyu şimdi söy-"
"Aaaa annecim ne demek kaç litre aliyim yeterki sen iste"
"Of hani teneke oluyo ya heh ondan al"
"Tamam para ver-"
"Dün sende para kalmıştı onunla al"
"Anne dün bende 5tl kaldı!"
"Hadi hadi"
Annemin abimi iteklemesiyle bu konu kapanmıştı oh be... ne hiç bişi demeyin hanhiniz kocaman bir teneke yağı 7 sokak öteden eve getirmek isterki?!...ve yeni aklıma geldide akşamki konumu? Hangi konu be?
-------*-*----------*-*-------*-*--------
Akşam olmuş ve abimin aldığı tatlı yağ'yla mısır patlatmıştım kapını çalmasıyla elimdeku kocaman tencereyle kapıyı açtım oleeey babam geldiii ona hemen sarıldım içeriye geçerken ceketini aldım ve astım o sırada herkez oturma odasına geçmişti zaten...
Birden babam konuşmaya başladı
"Dolunay biz abinle bir konu hakkında konuştuk ve senin okuduğun okulun semtini güzel olmadığına karar verdik ve seni... istanbulda bir okula yazdırdık düşündikki hani oranın okulları daha-"
Devam etmesine izin vermeden ağzıma tıkıştırdığim mısırları abimin yüzüne tüküre tüküre öksürmeye başladım
"NE! BENMİ? YENI OKULDAMI!"
İşte şimdi kimse beni tutmasın!
Abimin üzerine bir aslan edağsıyla atliyordumki beni tuttular! Zaten abim o sırada o sinsi sırıtışını silip korkuyla bana baktı zaten hemen sonra odasına kaçtı...o sırada ona saydıriyordum..
Merhaba! Hikayeme hoş geldiniz ilk bölüm kısa oldu üzgünüm yanlışım varsa belirtmenizi rica ederim hepinisi seviyorum ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Mi? Yeni Okul Mu?
HumorŞuan nemi yapiyorum...bavulumu topliyorum! daha 2 gün önce neredeyse abimin üzerine atlayacak olan ben! Şimdi bavulumu topliyorum inanmiyorum ya! Ah bide öyle pis pis sırıtması yokmu! Sinir! Gerizekalı! Psikopat! Sosyopat! Mazoşit!manyak!..birde ben...