Atsisukusi pamatau Zayn. Jis šiektiek pasikeitė per 2 metus per kuriuos jo visai nemačiau, bet vis dar išlikęs velniškai seksuolus. Dešinėje rankoje jis laikė mano šalikėlį kurį tikriausiai palikau kavinėje.
-Palikai jį kavinėje.pasakė Zayn.
-O,ačiū, kad jį paėmiai.pasakiau.
-Na tu nepasikeitus vis dar velniškai graži pasakė Zayn.
Manau kitos merginos būtu nuraude tai išgirdusios, bet manęs jau seniai nebeveikia tokie vaikinų žodžiai.-Ačiū Zayn ir tu visai nieko.pasakiau.
Zayn tai išgirdęs nusijuokė.-Vic ką žadi šį vakarą veikti?paklausė.
-Klausyk Zayn išsiaiškinkim tu grįžti po 2 metų ir tiesiog paklausi ka žadu šį vakarą veikti.kalbėjau truputį susierzinus.
-O ką norėjai išgirsti,kad aš noriu vėl būti su tavimi tada jei tą nori girdėti taip aš noriu būti su tavimi kaip anksčiau.pasakė Zayn.
Iš pradžiu tikrai nesitikėjau,kad jis taip pasakys net nebuvau pasiruošusi tokiems jo žodžiams.-Zayn niekada nebus kaip anksčiau tu išvykai ir aš pradėjau gyventi savo gyvenimą be tavęs supranti. Nieko asmeniško.pasakiau jam tai jis atrodė dėl mano žodžių susierzinęs.
-Jei pasakiau,kad noriu , kad būtų kaip anksčiau taip ir bus Victoria ir tu tai žinai savo žodžio aš laikausi.pasakė susinervinęs ir nuėjo tikriausiai link savo mašinos.
Buvau galima sakyti apšalusi visada žinojau,kad Zayn laikosi savo užbrėžtų tikslų, bet nemaniau, kad prabėgus 2 metams mūsų pokalbis prasidės būtent taip. Bet Zayn man neberūpi, man patinka Mike nežinau ar jaučiu jam meilę, bet kolkas man užtenka to jausmo kurį jaučiu būdama su juo.
Prieš važiuodama pas Mike turėjau šiektiek laiko tad nuvažiavau į japonų restoraną ir užsakiau sushi išsinešimui nes Mike tikrai gaminti nemoka kaip ir aš.PAS MIKE
Pasibeldžiau ir duris iškart atidarė Mike.
-Labas mažute, gražiai atrodai.pasakė
-Sveikas, ačiū. Atvežiau maisto.iškėliau krepšį su maistu auksčiau.
-O tu lyg skaitytum mano mintis buvau praalkęs.ir pabučiavo i lūpas trumpam bučinukui.
Maistą nunešiau į virtuvę ir sudėliojau į lėkštes. Poto atėjo Mike ir mes pavalgėme.-Vicky gal nori pažiurėti filmą?paklausė Mike
-Taip žinoma galim, tu išrink, tik ne siaubo žinai kaip jų nemėgstu.
-Gerai, kaip nori.ir nuėjo ieškoti filmo.
O aš likau ir sudėjau lėkštes į indaplovę.
Nuėjusi atsisėdau ant sofos priešais didelį televizorių ir laukiau filmo, Mike taip pat atsisėdo šalia. Dar nespėjus prabėgti pirmiems filmo titrams Mike pradėjo bučiuoti mano kaklą, vėliau jau ir užsikėlė mane ant savęs, kad galėtų geriau prieiti prie mano kaklo.-Dieve mažute tu tokia seksuoli, taip ir norisi nuo tavęs nuplėšti ta suknelę.
Iš pradžių po tokių šiandienos įvykių nebuvo nuotaikos mylėtis su Mike, bet aš niekada neatsisakau gero sekso su juo. Jis atsistojo nuo sofos paėmė mano delną į savo ir nusivedė į savo kambarį. Iškart jį nustūmiau ant lovos ir iš lėto lipau ant jo. Tada pradėjau sagstyti jo marškinius tuo pačiu bučiuodama jo presą, jis net dejavo iš malonumo. Tada priartėjau prie jos kelniu sagties pradėjau jas lėtai numauti. Bet žinoma jam kaip kiekvienam vaikinui norėjosi greičiau tad jis apvertė mus ir dabar aš buvau po juo. Jis greitai numovė mano suknelę, tada pradėjo bučiuoti pilvą, prie krūtinės, vėliau pašalino apatinius ir lėmenėlę. Gulėjau prieš jį visiškai nuoga, jis visada apžiurinėdavo mano kuną ir jį liesdavo. Tada pats greitai pasišalinęs rūbus ir užsidėjęs prezervatyva iėjo į mane. Man buvo taip gerą ir pagaliau tarp kojų nustojo taip virpėti. Dejavau jo vardą garsiai, žinojau, kad jam taip patinka. Aš mokėjau patenkinti vyrą. Po 20 minučių jis baigė, aš taip pat. Jis nusirideno nuo manęs ir atsigulė šalia.-Buvo nuostabu kaip visada.pasakė
-Žinoma.pasakiau
Daugiau nesikalbėjome Mike greitai užmigo. Aš taip pat buvau pavargusi, bet nusprendžiau nelaukti ryto ir važiuoti namo dabar. Žinojau, kad Mike nepatiks, kad nelikau miegoti su juo, bet man dabar nebuvo svarbi jo nuomonė.
Apsirengusi ir persibraukusi plaukus šukomis pasiėmiau daiktus ir nuėjau link mašinos. Buvo jau 23h vakaro. Po 15 minučių jau buvau namie. Atsirakinau duris ir stengiausi kuo tyliau nueiti iki kambario, kad neprikelčiau tėčio arba Dilano jeigu jis namuose. Įėjusi į kambarį nusimečiau visus drabužius, tiesiai nuėjau į vonią po dušu. Nusipraususi įlipau į lovą ir ušsiklojau. Telefonas suvibravo reiškiasi atėjo nauja žinutė. Galvojau, kad nuo Mike ir, kad jis vėl skaitys moralą, kad jam nepatinka, kad išeinu naktį, bet klydau buvo nuo nepažystamo numerio.Nežinomas numeris:Labanaktis brangioji, sapnuosiu tave :*.
Iškart supratau, kad žinutė nuo Zayn nes jis anksšiau kaip draugavome visada prieš einant gult parašydavo, kad sapnuos mane. Anksčiau tai atrodydavo miela, bet dabar kaip prabėgo 2 metai tai neatrodo miela ir rodosi banalu.Victoria: Aww. Tikiuosi gerą sapną sapnuosi.atrašiau.
Zayn: Žinoma juk jis bus apie tave.
Victoria: Iš kur gavai mano numerį Zayn?
Zayn: Žinoma iš Elionor. Ji mano, kad mes puikiai atrodome drauge.
Victoria: Na leisk tave nuvilti branguti, aš turiu vaikiną.
Zayn: Na brangute šitą galima pakeisti.
Po tokios Zayn žinutės išties įsiutau, jis galvoja, kad kai jis grįžo pulsiu iškart į jo glėbį, bet jis klysta. Kvailys.
Daugiau neistengiau nieko atrašyti nes miegas pasiglemžė mane.---------------------------------------
Labai norėčiau paprašyti nuomonių. Žinau ši istorija nėra labai super wou, bet norėčiau žinoti jūsų nuomonę apie ją. Ir jei turite kokių idėjų kaip galima ją paivairinti rašykite į komentarus. Labai lauksiu.