Pişmanlık.. Düşünülmeden yapılan oyunlar , ihanetler , acılar ve yaralar . Bazıları sonunu bilerek yapılan şakalar . Ve benimde sonunu bilmeden yaptığım bir şaka . Ahhh itiraf edeyim pişman deilim . Ben yaptiklarimdan pisman olamam, ben hatada yapmam , ben her zaman yaptigim seyin arkadasinda durur sonuna kadar sahiplenirim . Ve bu beni rahatlariyo pişmanlık hissini kullanmamak. Şuan bi çift siyah göz arabamın arka koltuğunda dikiz aynasından bana bakıyo . Ah lanet olsun ama böyle baktıkça benim konuşmamı nasıl bekliyor .
"S-senin ne işin var burda " al işte kekeliyodum . tamam eslem sakin . Arabamın içinde sadece bi kaçıkla oturuyosun .
" Hadi bi tahmin et niye ? " evetttt . Tahmin edelim niye , oyunmu oynuyoruz neyini tahmin ediyim . malsın çünkü o yüzden arabama benden once gelip bindin dimi canım. " Tamam ben söyliyim güzelim , çantamı senin aldığını duydum ve cezalısın beni pastaneye bırakıyosun hadi ! "
Arkadaki kaçığa öne geçmesini işaret eden bi bakış attıktan sonra arabayı taksimin en ucra köşelerindeki o meşhur sancarın pastanesinin önüne çektim. Oturduğu koltuktan yavaşca doğrulup bana döndü ;
" Bidaha ! Bidaha asla bugunki seyi tekrarlamiycaksin , egerr tekrarlarsan cok kotu olur ESLEM DEMIRALP ! " dedi . " Şimdi eyvallah" Evet sokak çocugu şeklinede döndü . Arabanın kapısın açıp dukkana dogru hizli ve sinirli adimlarla ilerlerken , aklımda bir suru soru isareti birakmisti . (Niye bi taklite bu kadar kükremiştiki sanki ? )
Yolda herkezi sollarken küfürler bana şarkı gibi geliyodu . Telefonumun ışığını yanarken gördüğümde elime aldım . Ve ah Eymeni unutmuştum . Size anlatmayıda unuttum dimi ya . Eymen Sunra yeni kurbanım :))) Bu çocuğuda kendime baglayıp gidicem . Bu seferki biraz zordu bu mesaji beklemiyodum.
Gelen : Eymen Sunra ;
-" Ah. biliyorum saçma olucak ama canım sıkılıyo bişilermi yapsak ;) "Giden : Eymen Sunra ;
-"Ne gibi bişi :) "Gelen : Eymen Sunra ;
-" Bi kahveye ne dersin. "Giden : Eymen Sunra ;
-"Olabilir aslında "Olabilir aslında tabiki . Çünkü seni kendime bağlamam lazım cınımm :Dd
Gelen : EYMEN SUNRA ;
-" 1 saat sonra , taksimde "Ve işte başlıyoduk .
Önce eve gittim . Siyah dolabımın önünde durdum , Kapaklarını açtım ve yere oturdum . Gözüm kestirdiğim siyah dizlerimin bi karış altında biten balık etegimi giydim , ardımdan gri bogazlı omuzları kesik kazağımı giydim . Üstumede kot çeketim . Aynanın karşısına geçip saçımı at kuyrugu yaptim hafif pastel tonlerinda bi makyaj veee olmassa olmazım siyah topuklu botlarım .
Arabaya atladım ve kahve içeceğimiz yere gittim . İçeri girdiğimde sag en köşede , arkasına yaslanmış , siyah kot pantolon, siyah gomlek , ve siyah botlar. Gerçekten tarzı hoştu . Oyalanmadan masaya doğru ilerledim , hemen beni farkedip ayağa kalktı ve elimden tutup sandalyeye oturttu beni . Karsımdaki yerini alana kadar iki kahve söylemisti coktan. Bana baktı , uzunca baktı . Hala daha bakıyo .
-"Bi sorunmu var ?" hala bakıyo , sivilcr falanmi cikti acaba ama daha simdi baktim aynaya yoktu . O sırada kahveler geldi . Eymen bi yudum aldı ve dilini şaklattı .
-" Mmm. Çok güzelsin . ;) " ah evet biliyorum canım . " bence bu güzellik yanlız kalmamalı ."
-" Yanlızlığı seven birinemi söylüyosun bunu ?" bence yürüyo evet büyük yürüyo .
- " Kalabalığıda seviceksin gibi ." ne diyon sen ya . Ne kalabaligi canın yansın yeter be .-" Olabilir. " evet bundan sonrası malum , genel gevsek haraketler yavsama kelimeleri ve sert kızı sevme durumları. Erkekler gercekten salak oluyo . İkı lafa , iki harekete tav oluyolar. Yazık . Daha fazla erkekleri ezmeden eve yol aldım .
Eve vardığımda saat akşam 8 civarındaydı , yorulmustum .Bugun olanlar ... Sacmaydi . Herneyse ustumu deitirip televizyonun onune kuruldum ve oo muhtesem filmlerden birini sıkıntıyla izledim . Sıkıntıyla izledim çünkü uykum geliyo iste bu koltuga oturunca . Koltugu deistiricem kafama koydum bu ne ya. Odama gecip sıcacik yastigima sarıldım ve gozlerimi kapadım . Uyku gel pisi pisi :)
Karanlık oda , eskiden çok korkardım karanliktan gozlerimi sımsıkı yumar kafamı yorganın altina sokardım . Bilmiyorum galiba en cok o karanliktan birisinin beni izlemesinden korkuyodum , oylr hissediyodum , gelip beni alıcak diye korkuyodum . Beni fark eder diyeydi iste tüm korkum . Ama hep babam gelirdi yanıma bana sarılırdı uyuyana kadar , sabahsa kaybolurdu . Babamı seviyodum o zaman ilk kahramanım deil belki ama ilk aldanısimdi babam . Annemi aldattiginda benide yok etmisti . Onunla birlikte bende kaybetmistim annemi , annem babamdan kalan en buyuk seyi yani beni gormeye bile dayanamiyo. Şimdi buyudum fark edilmekten korkmuyorum , artık fark edilmeden yapamıyorum popiliğimin 18 yildir yukseliste oldugu bu vucutta ben fark ediliyodum . Ve artik korkmuyodum hic biseyden , korkularimda yok oldu alistim yanlizliga kendi basimin caresine bakabiliyodum artik . Ben güçluydüm , kimsenin ezemiyecegi kadar güçlüydüm ben . Ve bunu ne babam dedigim adamin parasiyla yaptim nede annemin ilgisizligiyle . yine ve yine bunlara dalmisken uyku esir alıyodu bedenimi .
Gözlerim kapanmak uzereyken bahceden bi ses duydum , iste harika bi bu eksikti ama dimi . Hemen yerimden kalkıp makyaj masamın oldugu yerdeki odunu elime aldım Türküz biz bizde beyzbol sopasi yok . Kapı kulpunu cevirirken merdivenlerden ayak sesi duydum . Gercekten korkuyodum bu sefer , kapınin arkasina saklandim ve odunu havaya kaldirdim .
Veee " Gümmmm" evet bi hırsızın daha sonuna gelmis bulunuyoruz , yapımda ve yayında emegi gecen , merdiven , odun ,ve bi adet hirsizimiza tesekkurlerimizi sunuyoruz . Ve ben iste . İç sesime bi beşlik çaktım .
kendi icimde ödul konusmasi yaparken yerde yatan yapili vucud dikkatimi cekmisti , yavasca egilip ayagimla diger tarafa itekledigimde , agzim acik kaliyodu .
"S-sen " ...
APTALAKCIM :)))) BURDAB SANA SELAMLAAR :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORANTI
Mystery / ThrillerSevmek bazen önce nefrenın test ede bileceğı bi duygudur .Derinlere inmeye başladıkça nefrete dönüşür , boğulmadan çıktığında ise minnettarlıkla sevgiye . Ama aşk nefretin test edemiyceği kadar yankılıdır ses çıkarır. Derinlerine inersen çıkamıyacağ...