Naštěstí jsem se v tom pokoji zamkla. "Clarie! Clarie otevři!" bouchal mi do dveří.
"Nech mě spát!" zamručela jsem a otočila se na druhý bok. Nic neřekl. Bylo ticho takže odešel.
Díky bohu! Znovu jsem usla.
Když jsem se opět probudila, bylo okolo půl 10. Sedla jsem si na posteli a všimla si že mám u dveří noviny.
Jako kdybych je četla. Vstala jsem a chtěla je vyhodit no titulek mi v tom zabránil.
Na titulní straně jsem byla já a Thomas jak jsme včera šli do té kavárny.
Po dím byl článek: "Přítelkyně slavného zpěváka ze skupiny One Direction, Louise Tomlinsona byla včera spatřena s jiným mužem po boku! Že by Louise už poslala k vodě? Nebo s ním byla jen pro peníze? To zatím nikdo neví."
Proboha vždyť to jsou už 2 měsíce a něco! Jsou ti novináři normální?!
Pod vlivem nervů jsem je rozthala na tak malé kousíčky že jsem je asi půl hodiny sbírala abych to konečně vyhodila.
Pokud to uvidí Louis... Moje nervy! Podělaná média! Několikrát jsem se nadechla a vydechla abych se uklidnila.
Pak jsem šla dolů do kuchyně. "Proč jsi se přestěhovala?" zeptal se mě hned co jsem překročila práh.
"Teď chci být sama než to všechno vstřebám." řekla jsem chladně.
"Viděla jsi noviny?" opět položil otázku. 'Ne neviděla. Jsem tak slepá že jsem je přehlédla když byly naproti!' pomyslela jsem si v duchu. "Jo." dál jsem se k tomu nevyjádřila.
"Jsi nějaká podrážděná. Nechceš si zajít s Kiarou na nákupy?" nákupy? Podívala jsem se na něj a on se jen usmíval.
"Proč jsi ke mě hodný když jsem na tebe hnusná?" sedla jsem si naproti němu.
"No jakože někdy mě to vytáčí ale nerad bych ti ublížil." napil se kávy. Já jen přikývla.
"Zavolám Kiaře aby byla nachystaná. V kolik ti to vyhovuje?" vytahoval si telefon.
"Já nevím. Tak za hodinku." pokrčila jsem rameny a nalila si džus. Pak jsem vstala a šla zpátky do svého pokoje.
Skleničku jsem položila na stolek vedle postele a vydala se do koupelny kde jsem strávila asi půl hodinu.
V ručníku jsem se vrátila zpátky do pokoje. "Za hodinku v centru tě bude Kiara čekat. Zařídím ti odvoz." klepal na dveře a když to dořekl odešel. "Díky." pípla jsem.
Hodnou chvíli jsem přemýšlela co si vezmu na sebe no nakonec jsem něco vytáhla.
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=97526508
Vyfénovala jsem si vlasy, namalovala se, oblékla a učesala. Udělala jsem si rybí cop.
Koukla jsem se na mobil kolik je a byl čqas vyrazit. Do kabelky jsem si strčila potřebné věci a vyšla.
"Už jdeš?" potkala jsem Thomase. "Jo. Doma budu nevím v kolik." usmála jsem se na něj a šla.
Před domem mě čekalo auto. Nasadila jsem si brýle a nasedla. "Sluší vám to slečno. Ostatně jako vždy." usmál se na mě řidič. "Děkuji Zachu. Jste milý." určitě jsem se červenala.
Za 10 minut jsme byli v centru. "Prozvoním vás až budu chtít domů. Zatím se někde poflakujte." řekla jsem mu když jsem vystupovala. "Děkuji." kývl. "Přeju příjemné nakupování." je strašně moc milý!
"Také děkuju." zasmála jsem se a šla za Kiarou.