Snow pov.
Ik zet de wekker uit, voordat hij aangaat. Wakker ben ik toch al. Ik stao uit bed en pak een setje kleren. Als ik deze aanheb begin ik aan mijn makeup en check of ik nog berichtjes heb. Niks-noppes-nada. Gister toen ik hem had verteld in welke pack ik zat moest hij opeens weg voor 'alpha zaken'. Heaven was verdrietig, en ik ook, dus gingen we rennen in het bos en hebben op konijnen gejaagd. Ik ben best wel teleurgesteld want je kon zo zien dat hij helemaal niet weg moest voor alpha zaken en dat deed pijn. Natuurlijk liet ik dat niet merken en ben na een uurtje terug naar huis gegaan en heb alles aan mijn zussen verteld die aandachtig luisterde. Daarna hebben we horror films gekeken (onze favoriete genre. Ja. Ja we zijn raar) en hebben toen bijgepraat.
Ik loop naar beneden en zie dat ik als enigste nog op ben. Als ik oo de klok kijk zie ik dat het pas 6 uur is. Op de een of andere manier heb ik echt zin in school. Ik zou me maar eens moeten laten nakijken. Ik beslis dat ik maar ontbijt klaar moet maken en pak de benodigde spullen voor wafels.
Wanneer de laatste wafel in het wafelijzer zit speelt easy love door de kamer. Ik pak mijn telefoon en zie dat mine❤ belt. Ryan. Ik neem niet op, hoeveel pijn het ook doet en hoeveel Heaven ook zegt dat ik oo moet nemen en haal de laatste wafel uit het ijzer. Ik leg op alle borden 2 wafels bespoten met slagroom en vergoten met chocoladesaus. Onze famillie is verslaafd aan chocola. Sky komt al beneden en ruikt met haar ogen dicht. "Oehh Snow, je moet vaker het ontbijt klaarmaken." zegt ze en geeft me een kusje op mijn wang, wat ze elke morgen doet. "Zal ik onthouden." grinnik ik en ze valt meteen aan. Ze kreunt als ze de eerste hap in haar mond stopt en ik barst in lachen uit.
Als we allemaal klaar zijn met eten en alle schoolspullen hebben gepakt stappen we de auto in met Summer aan de bestuurderskant. Ik speel een spelletje tot mijn telefoon trilt en aangeeft dat ik 2 sms'jes heb.
Rebecca (1 bericht)
Mine❤ (1 bericht)Ik besluit eerst die van Rebecca te openen.
~Ryan zoekt je, hij wil met je praten.
Ugh fijn. Tuurlijk, Rebecca zit in zijn pack. Ik reageer niet en open Ryan's sms'je.
~alsjeblieft praat met me. Het spijt me van gister. Ik had niet zo mogen reageren xx
Ik zucht en zet mijn mobiel uit. Ik zie dat we op school zijn en stap uit de auto waarna we met zn alle de school binnenstappen. "Ik ga vast naar mijn lokaal." deel ik mee en stap de trappen oo naar lokaal 4.10 voor Aardrijkskunde. Yay. Sarcasme. Ik stap het lokaal binnen, ik ben blij als ik zie dat mijn bruinharige beste vriendin al aan onze tafel zit. "Hey Reb." ze kijkt om en glimlacht naar me. "Hey Snowwhite." plaagt ze me. Ik maak een onmenselijk geluidje. "Jij nu ookal?" ze maakt een ja- geluidje. "Bad friend." zeg ik zeurderig met een pruillipje. "Bestfriend bitch." we grinniken totdat de deur opengaat en wanneer ik omkijk zie ik Ryan. Hmpf. Mijn wolf wordt blij maar ik probeer het te verbergen en kijk weer weg. Ik hoor zijn voetstappen deze kant op komen en de stoel voor me wordt bezet door mijn sexy mate. Nenene ik mag dit niet denken. Ik ben boos op hem. Ik ben boos op hem. Ik be- mijn gedachge werden verbroken door een lage en verdrietige stem. "Snow?" mijn wolf begint te huilen van de verdriet die van hem afstraalt. "Als je hier bent om me af te wijzen als mate omdat ik in de white wolf pack zit kun je het beter nu meteen doen." zeg ik koud maar er ontsnapt toch een traan uit mijn ooghoek. Ik kijk hem nogsteeds niet aan maar ik voel wel zijn ogen op me branden. "W-wat nee nee nee nee nee. Ik zou je nooit afwijzen. Zeg dat niet Snow." zegt hij en pakt hopeloos mijn handen. Ook uit zijn ogen vallen een paar tranen. Ik sta snel op en met mijn tas vlucht ik het lokaal uit. Ik wil niet dat mensen me zo zien dus spring ik door het raam naar beneden en ren zo snel als ik kan naar het bos. Ik ga bij een meertje zitten en laat mijn tranen vloeien.
JE LEEST
"Mine"
WerewolfZij. Zij is stoer Zij is geliefd Zij is gevaarlijk Zij is anders ----------------------------------------------------------------- Hij. Hij is stoer Hij is de alpha Hij is haar mate Hij onderschat haar ...