4 Dalis

59 3 0
                                    

Ryte išgirdau savo telefoną skambant. Dabar vasarą tad labai šviesu. Atsisukau į laikrodį rodė 6 h.ryto, koks beprotis galėtų skambinti taip anksti. Pasiėmiau telefoną ir pamačiau, kad skambina Mike na va prasideda.

POKALBIS

-Kur tu po velnių išėjai naktį.tiesiog rėkė į telefoną.

-Klausyk nerėk ant manęs, man tiesiog reikėjo namo todėl ir išėjau.pasakiau ramiai.

-Man nesvarbu, bent galėjai prikelti ir pasakyti o ne sliūkinti iš mano namų.

-Klausyk Mike nenoriu pyktis tad nesinervuok. Man viskas gerai ir beje tu mane prikėliai.pasakiau

-Atsiprašau, tiesiog supykau, kad išėjai juk žinai kaip man taip nepatinka.

-Žinau. Atleisk. Ką šiandien žadi veikti?paklausiau.

-Šiandien negalėsiu susitikti jei norėjai siulyti nes turiu reikalų su James.pasakė.

-Niekis pati šiandien tikriausiai susitiksiu su Elionor. Sėkmės.pasakiau jam ir padėjau ragelį.
Daugiau miego nenorėjau tad atsikėlusi iš lovos nuėjau nusiprausti veidą, kad jauščiausi žvalesne.
Apsirengiau treningus susirišau plaukus į aukštą kasą ir nuėjau į apačią.
Virtuvėje sėdėjo tėtis ir gėrė kavą. Buvo šiektiek keista, kad jis namie nes dažniausiai jau 5h ryto jo nebūdavo namuose.

-Labas rytas!pasakiau.

-O labas išgązdinai.pasakę tėtis.

-Kodėl esi namuose?paklausiau.

-Šiandien aš būsiu namuose. Gal nori pusryčių? Gėtumėme nuvažiuoti papusryčiauti į tą kavinukę kuri dirba visą parą.pasiūlė.

-Žinoma kodėl gi ne.pasakiau. Bet jei nori, kad važiuočiau palauk kol persirengsiu. Gretai viską pasakiau ir greitai nubėgau į viršų. Lauke nebuvo labai šaltą nes vasarą, bet dabar buvo vėsu nes ankstus rytas. Užsidėjau džinsinius juodus šortukus,aptemtą ant petnešėlių mėlyną maikutę ir baltą kardianą. Užsidėjau baltus kedukukus. Šiektiek pasidažiau, kad atrodyčiau pabudusi. Nulipau į apačia ten jau prie lauko durų stovėjo tėtis ir laukė manęs.

-Na tu ir ilgai.pasakė.

-Na netaip ir ilgai.pasakiau.
Link kavinukės važiavome tylėdami, ir klausydami muzikos.Privažiavę prie kavinės išlipome iš mašinos ir nuėjome tiesiai i kavinę.
Prisėdome prie staliuko kuris buvo prie lango.
Netrukus prie mūsų priėjo padavėją.

-Sveiki, ar ko nors užsisaiysite iš anksto?maloniai paklausė.

-Taip, aš norėsiu kiaušinienės, keletą skrebučių ir juodos kavos.padiktavo tėtis.

-O jūs panele?paklausė manęs.

-Man blynų su vaisiais ir pieno stiklinę.pasakiau aš.

-Gerai viskas bus už 10 minučių.pasakė ir nuėjo.

-Dukrele, kaip tau sekasi, seniai nekalbėjome?.pradėjo pokalbį tėtis.

-Man viskas po senoviai.paprastai pasakiau.

-Kaip sekasi su Mike?

-Kolkas viskas gerai. Sitariame puikiai.pasakiau.

-Na tai puiku.

Dar šiektiek pasikalbėjome nereikšmingomis temomis. Už kelių minučių atnešė.maistą ir pradėjome valgyti.
Išgirdau kavinės durų varpelio skambėjimą ir pakėliau akis. Pro jas įėjo ne kas kitas, o Zayn.
Mano akys atrodo išsprogo. Jis pamatęs, kad žiūrių į jį nusišypsojo ir pradėjo eiti link mūsų su tėčiu.

-Labas rytas ponia Merseri, labas Victoria.pasiveikino su mumis.

-O, labas Zayn nežinojau, kad jau grįžai, prašau sėskis prie mūsu.pasiūlė mano tėtis, nežinau kodėl, bet mano tėčiui visada patiko Zayn.
Žinomas tas su savo kvaila šypsena prizėdo šalia manęs. Mulkis.

-Victoria, nepasakė, kad jau grįžau?paklausė lyg būtų nustebęs. Vakar su ja buvau susitikęs.

-Ne, nesakiau, kad tu grįžai nes man neatrodė, kad tai būtina.ramiai pasakiau ir toliau valgiau. Mano tėtis ir Zayn pradėjo kalbėtis apie sportą, o aš nebenorėjau daugiau su juo kalbėtis tad sėdėjau ir tylėjau. Kažin kas būtų jei tėtis sužinotų, kad Zayn išvyko man nieko nepranešęs ir paliko mane nieko nesupratusę. Tikriausiai dabar taip maloniai nekalbėtų su juo. Man jau atsibodo čia sėdėti tad paprašiau, kad atneštų saskaitą. Kai ją atnešė tėtis padėjo pinigus.

-Gerai tėti važiuojam, jau laikas.pasakiau.

-Gerai.pasakė man. Buvo smagu pasimatyti Zayn tikiuosi dar pasimatysime paspaudė vienas kitam rankas.
Su tėčiu išėjome iš kavinės ir patraukėme namų link.
Buvau pavargusi tad nuėjau dar pamiegoti...

---------------------------------------

Dalis keliu nors ir be jūsų komentarų, bet jei jų nebus daugiau neberašysiu šios istorijos.

Love And More Beautifull ThingsWhere stories live. Discover now