11.22
Właśnie z koleżankami szłyśmy na stołówkę, cały czas interesowała mnie ta sprawa z Mary. Jest na prawdę dziwna..One oczywiście mnie olewały i plotkowały o wszystkim czym można. Obserwowałam ją cały czas, niestety nic nie zrobiła godnego zainteresowania. Oddała talerz kucharkom z całym jedzeniem, teraz nie dziwię się dlaczego jest taka szczupła. Kiedy wychodziła ze stołówki akurat wchodziła grupa futbolowa, oni są tacy potężni, a ona taka drobna.. Zaczęli się pchać i ją popchnęli na ziemię. Szybko do niej podbiegłam i pomogłam jej wstać. Przyjrzałam się niej z bliska. Jej oczy były całe czarne w których było widać smutek, złość i zażenowanie. Miała bliznę na policzku i duże usta.
- Dziękuję, że mi pomogłaś.. - powiedziała cicho Mary.
- Nie ma za co. W końcu trzeba sobie pomagać. uśmiechnęłam się.
14.00
Jest już po szkole. Ubrałam się w szatni i wyszłam przed szkołę. Położyłam plecak na krawężniku i usiadłam bo czekałam na autobus. Ale korciło mnie by pogadać z Mary. Podeszłam więc :
- Hej Mary, na jakiej ulicy mieszkasz?
- Ja..?Ja mieszkam na Flower St.
- O! To całkiem blisko. Mogę cię o coś zapytać..?
- No chyba tak..
- Czy w Glovear na prawdę była ta erupcja wulkanu? Gdzie się chowałaś? To miejsce jest tak daleko od nas..
- Była. Chowaliśmy się w pobliskiej kopalni, tej nawiedzonej. A przyjechałam tu bo mam tu rodzinę.
- Aa.. O już autobus przyjechał! Muszę iść. Papa!
- Pa.
Siedziałam już w autobusie. Zauważyłam że ani razu się nie uśmiechnęła..A ja się jej nie przedstawiłam? Ale pomijając to.. Miała szczęście że przeżyła. To musi być okropne życie, mieszka się obok wulkanu, a nie wiadomo kiedy wybuchnie. Myślę że dalej to przeżywa i dlatego jest taka cicha i smutna.
17.21
Siedziałam na łóżku szukając informacji o Glovear. Dowiedziałam się że założycielem tego miasta był Lincoln Grauern. Ale nie przynudzałam sobie i zaczęłam jej szukać na facebook'a. Gdy wpisałam ,,Mary Lexy'' wyskoczyły mi jakieś profile ze zdjęciami anime, strony i praktycznie nic innego. Może nie powiedziała klasie swojego pełnego imienia..? Nie wiem ale to jest podejrzane..
STARAM SIĘ ROBIĆ DŁUŻSZE :) JUŻ W KOLEJNEJ CZĘŚCI BĘDZIE STRASZNIEJ HIHIHI..
CZYTASZ
Dziewczyną z horroru
TerrorDo szkoły przyjeżdża nowa uczennica. Jednak ona jest całkiem inna od swoich rówieśników, inni myślą że towarzyszy jej tulpa, a inni że ma problemy psychiczne. Co tak naprawdę skrywa w sobie dziewczyna?