2.

774 35 0
                                    


Mióta megtörtént Harryvel, azóta nem beszélünk. Niallel beszélek csak, a többieket kerülöm. Nem tudom, hogy mi ütött belém.Ez körülbelül két hete történt. Ma péntek van, aminek valamennyire örülök, viszont van egy dolog, amitől rettentően félek. Mivel a szüleim még mindig nem értek haza, így megkérdeztem, hogy rendezhetek-e egy kisebb bulit, amelyre csak a barátaimat hívom meg. Anyáék megengedték, aminek örülök. Niallel elkezdtünk beszélni a buliról, és a meghívott emberekről. Az a név is a meghívottak listájára került, amelyet nem akartam. Igen, Harryt is meghívtuk. Niallt nehezen lehetett volna lebeszélni róla. 

Reggel Niall vitt be autóval az iskolába, jól éreztem magamat vele az úton, mert csak kettesben voltunk, és tudtuk beszélni olyan dolgokról, amelyeket csak egymással beszélünk meg. Mikor a gimihez értünk és kiszálltunk, a szőkeség hátára ugrottam, mire elnevettük egymást.

-Te egy idióta vagy, Ruth. Le fog szakadni a hátam a súlyodtól. - mondta nevetve. Mikor a portához értünk jelezte, hogy szálljak le róla. Tettem, amit kért, mert nem akartam, hogy bedurcizzon, szokásához híven. 

- Niall, éhes vagyok. Van még húsz percünk, menjünk el a büfébe! - hisztiztem neki, mire megforgatta szemeit. Megfogtam a csuklóját, és húztam magam után. 

- Mit akarsz venni, te zabagép? - mondta unottan, mire én oldalba vágtam. -Áú! Ezt most miért kaptam? Visszafordulok, és maradsz itt egyedül. - nézett rám komolyan, de tudtam, hogy hazudik. Sohasem tudna magamra hagyni. Néha azt hiszi, hogy a húga vagyok. - Hé! Nézd, ott van Harry! Haaaaaarry itt vagyunk, gyere ide! - Látta meg Harryt, mire én megijedtem. 

Harry előrejött hozzánk a sorba, mire a kilencedikesek mérgelődni kezdtek, és hangosan szidni kezdtek minket. Harry és Niall csak odafordult a lánycsapathoz, mire ők összepirulva befogták szájacskájukat.

-Na Ruth haladj már, én is akarok még valamit venni els... -szólt hozzám Harry unottan, de nem bírta befejezni mondandóját, mert az egyik osztálytársam a nevemet ordibálva tört a sor elejére. 

-Ruth! Szülőszabadságra megy az osztályfőnök! A 3.-osokkal leszünk azokon az órákon, amelyeken az osztályfőnökkel lennénk. - ordított boldogan Dorothy. Ugrált, táncolt örömében. A fiúkkal csak nevettem, de Dottit ez nem zavarta. Bolondos kis barátnő.

Megvettük a büfében a dolgainkat, és bementünk Niallék termébe. Mivel Niall mellett Louis ült, így nem ülhettem mellé. Dotti a barátja mellé ült, így már csak Harry mellett volt hely, aki egy perverz mosollyal fogadott. 

-Na tedd le a szép kis fenekedet a mellettem lévőszékre, vagy bezárlak a szekrényembe. - fenyegetett meg a göndörke.

-Hazza ha hozzám mersz érni az órán én pofán váglak erőből. - "fenyegettem" meg egy szélesre húzott mosollyal. 

Azt hittem, hogy valamilyen kis ütős beszólást fog hozzám vágni, de nem így lett. Felállt, átjött az oldalamra, a fenekét nekinyomta Niallnek, aki már szinte könyörgött a szabadságért. Az arcunk között pár centi lehetett, amikor ránézett az ajkamra. Nem tettem semmit sem, úgy döntöttem, hogy ha meg akar csókolni, akkor megteszi ő, de én nem fogok kezdeményezni az osztályaink előtt. Viszont meglepett a tette. Fel voltam készülve a csókra, amikor ő: 

-Két hétig kerültél engem a csókunk után, ezért még büntit kapsz. Készülj fel. - Kacsintott, és a terem kijárata felé vette az irányt. 

Némán néztem Niallre és Dottira, akik szintén döbbenten néztek rám, majd össze. Harry bármire képes. Megkérdeztem Niallt, hogy most mit tegyek, de még ő sem tudott segíteni, mert nem ismerte Harrynek ezt az oldalát. Jaj nekem. 

UI.: A GIF a szövegben lévő egyik részt mutatja be:)

Sajnálom, hogy nem hoztam hosszabb részt, de sokat kellett tanulnom, ötkor értem haza, és még dolgom van.:c Még a héten hozom a következő részt!^^ Jó olvasást addig és ügyesen a suliban!c: xoxo -V.


Kisajátítva |H.S.| *BEFEJEZETTLEN*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang