Ne gariptir hayat sadece eksi ve artılardan oluşan...
Her dakikası her saniyesi her köşesi her yanı sadece artı ve eksi.Kadın-erkek,iyi-kötü,olumlu-olumsuz hep bir artı hep bi eksi..
Ve bizde bu hayatın kuklaları sadece eksi ve artıları yaşayan belki de sadece eksileri yaşayan...
Hayatı dolu dolu yaşayanlar yada hayatın boş sayfalar olduğuna inananlar.Herkes aynı dünya da:farklı imkanlar,farklı fırsatlar,farklı yaşam tarzları,farklı inanşlar ve aynı hayat.. Farklılıklar artı aynı olanlar eksi.Insan yaşamının önemli ihtiyacı cinselliktede bu böyledir kadın eksi erkek artı...Hayatın tüm cilvelerini çeken yaşanmışlıklarıyla büyük ama yaşı daha küçücük bir kız çocuğu kendine anlam veremeyen kendini tanımayan küçük bir yürek herseyle bu kadar erken tanışan acıyla umutsuzlukla bazende kocaman mutluluklarla...
Ne gariptir hayat seni tanışmak istemediklerinle zorla tanıstıran umadık tesadüflerle seni mutlu eden küçücük yürekleri olgunlaştıran olgunlaşan yürekleri yıpratan yıpranan yürekleri öldüren.Evet hayat tam da bu...küçücük yüreğiyle yıllardır umutsuzluk zorluk ceken ve aynı zaman da herseye meydan okuyan yürek.Yılların nasıl geçtiğini anlamayan ama zoruklarını iliklerine kadar yaşayan.Evet bahsettigimiz bu kız çocuğu şimdilerde vücudu 20 yaşında fakat yaşadıklarıyla 40 yaşında.Onun icin bazen hersey artı iken bazen hersey tamamen eksi...
Umut denilen şey belki de hayata sevme sebebi bir gün hayalin gerceklesebilecegine inanan ve geleceğinden tereddütsüz mutluluklar sezmesidir.Hayat belki de onun icin daha zor bir aşamada fakat başarıya ve hayala ulaşabilme yolunda tüm fedakarlığa katlanan güçlü bir beden...