Capitulul 1 : Inceputul

111 7 2
                                    


#Povestea lui Hyosun #

Un nou an scolar , in care este posibil sa fiu iar batjocorita si alte lucruri , dar sper sa fie un an mai bun si mai fericit?!...

Mda , nu prea am avut fericirea asta la scoala , dar intrebarea este

"Ce insemna fericirea?"

Uneori chiar ma gandeam daca am trait acest sentiment vreodata.

Stau deseori pe acoperisul scoli si citesc cartea mea preferata "The Secret Circel "; linistea imi este deranjata de tipetele din curtea scolii , dar ceva lipsea... fetele nu au mai tipat pentru ca au venit B.A.P. cum credeam eu, ci pentru elevi noi.

Las cartea din mana si trag o privire in jos.

Dau cu ochii de o fata noua ,ea mi-a facut cu mana dar m-am tras rapid inapoi.

"O nu..."

Oftez lung inghizand ochii.

"deja m-a ochit din prima zi ", cred ca trebuie sa nu ii stau din drum la cat de insistent m-a privit.

Era prea mare galagia asa ca ma duc in clasa, unde era deja profesorul intrat.

"Hyosun , mereu esti prima ", zise profesorul catre mine; m-am pus la locul meu, am deschis jurnalul si am inceput sa scriu, dar vorbeste iar profesorul fapt ce ma distrage din concentrare.

"Ai vazut elevii noi ?"

ma uitat la el si am dat din cap, apoi ma intorc la jurnal .

"Sper sa nu fie aici in clasa... "

Soptisem dupa un moment de tacere.

In scurt timp s-a umplut clasa , este numai zgomot in jur, asta se intampla cand ai in clasa 3 membri din B.A.P.

Mereu rad, se iau de alti si mai ales fani lor ...nu se opresc din barfit si de visat; totusi cand imi bag castile in urechi si dau drumul la musica, nu-i mai aud iar asta nu poate decat sa ma incante.

Deodata intra directorul cu 3 elevi dupa el. Era o fata si 2 baieti , fata pare sa fie de bani gata iar ceilalti...ei bine, sa fie oare fratii?!

Sau cel putin asa cred.

" Eu sunt Park Hyojin ", zambea fata si apoi se uita la mine. Why me?!

" Eu sunt Kim Taehyung , dar puteti sa imi spuneti V , pur si simplu V", Baietii astia si numele lor de cod, pff.

" Iar eu sunt Min Yoongmin aka Suga "

Tss pe bune *Suga*?, nu prea ma impresioneaza .

"Puteti lua loc , sper sa nu avem probleme in prima zi "

si asa a iesit directorul dar a continuat galagia, ce bine ca se suna in sfarsit .

Dar ce...de ce s-a pus ea langa mine ?

Ce bine ca V si Suga s-au dus in spate departe de mine .

"Buna " spoti Hyosjin catre mine , asa cred?!

" Buna ? .... "

O priveam cu o mica ezitare si incercam sa nu par ciudata .

" Presupun ca stii cum ma cheama , tu cum te numesti ?" cuiva ii pasa de numele meu , pe bune ?

Poate doar vrea sa stie pentru a putea sa imi gaseasca o porecla .

"Kim Hyosun", apoi imi las ochii inapoi la mine in jurnal.

" Vad ca iti place sa citesti "

Tresar si inchid jurnalul repede.

A vazut ce am scris in el ?

Changes in my lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum