[ 1. ]

354 18 5
                                    

* óra csörgés *
Reggelente felkelnem kész rémálom. 1. utálom a sulit. A legtöbb lány egyszerűen kurva. Adják magukat, rázzák a csípőjüket és mutogatják a mű mellüket. Eskü, nekem nagyobb van, pedig ezek igaziak.
2. pedig a dolgozatok. Ha minden nap nem írunk eggyet, akkor hazudok. Legtöbbször olyanokat kérdeznek, amik ... amik benne sem voltak. WTF? :D
A lényeg, hogy utálok suliba menni!
Ha lehetne itthon maradnék, csinálnék popcornt és piát, majd leülnék Walking Deadet nézni. Kedvenc sorozatom!! #love
De, elkel kezdeni a napot valahogy.
Kikapcsoltam az órám, elindultam a fürdőbe. Kisminkeltem magam, megcsináltam a hajam, majd felvettem egy fehér haspólót és egy fekete nadrágot. Magamra húztam egy fekete inget. Egy punk csaj vagyok. Felvettem a földről a táskám, majd lementem a nevelő anyámhoz, Dennishez a konyhába. Jorge a nevelő apám 4 éves koromban hagyott el. Ok; beleszeretett egy sztriptíz táncosba. Hurrá! Dennis azóta unott és szomorú.
De reggelit még tökéletesen készít. Leültem a pulthoz, elém tolta a kávét és a szendvicset.
- Hogy aludtál? - kérdezte, miközben a pultra könyökölt.
- Tök jól. - bólintottam.
- Figyelj. - ránéztem. Tudtam, hogy mit fog mondani. - Jövő hónapban leszel 18. Arra gondoltam, hogy saját életet kell kezdened. Vagyis ..
- Dennis.- szakítottam félbe - Tudom, elfogok menni. Nem leszek a nyakadon, és így nyugodtan élhetsz. Össze járhatsz a pasijaiddal. - hajtottam le a fejem. Igazából nem bántam azt, hogy elmegyek. Semmi sem volt a környéken, és világot is akartam járni.
Mikor befejeztem a reggelit, Dennishez sétáltam, megöleltem. Majd megfordultam és megmarkolta a fenekem. Felszisszentem. Gyors kiléptem a lakásból. Dennis, ahogy tudjátok biszex. De nyugi, én még a pasikat szeretem.
A suliig sétáltam. Nem laktam messze, de őszintén megmondom kifárasztott az út. Beérve a suli kapuján találkoztam a barátommal Rocky-val. Rocky hasonló punk csaj, mint én. Lepacsiztam vele, majd sétáltunk az osztályig. Útközben megkérdezte;
- Te figyelj, lefeküdnél Josh Campbellel? - nézett rám komolyan. Lazán válaszóltam neki.
- Igen. Jó pasi és ahogy elnézem, biztos nagy neki. - nevettünk.
Josh Campbell a suli szexistene. Tökéletes felsőteste van és ahogy ránéz egy lányra ... na én nem úgy ájulók be. Nekem csak szexre kellenne.
Beérve a terembe végig nézt a nyomi osztályomon. Az osztályban én voltam a " főnök ". Sokan engem kérdeztek, ha valami gondjuk volt. De az ilyen szerelmes témáról sose beszélek. Olyan nyálas és én se voltam szerelmes soha, senkibe.
Rocky-val leültem az utolsó padba. Elhelyezkedtem, majd elővettem a telom és nyomogatni kezdtem. Ekkor lépett be Josh Campbell. Leült a mellettem lévő padba. Rám mosolygott, én viszont csak a telefonomat figyeltem. Rocky elkezdte kigombólni az ingjét. A melle félig kilátszott. Megráztam a fejem.
Az óra simán ment. Teloztam a pad alatt, beszélgettem. Nem szerettem tanulni. Tudtam, hogy senkivé nem válhatok. Elbasztam ott, hogy megszülettem. De annak már mindegy. Kisétáltam Rockyval.
- Elmegyek a mosdóba. Majd jövök. - Oké. - mondtam Rockynak, majd irányt változtattam. Senki nem volt a mosdóba. Megmostam az arcom, majd kinyitódott az ajtó. Josh lépett be. Maga mögött bezárta az ajtót, majd hátulról keményen megfogta a fenekem.
- Lenne kedved egy menetre? - suttogta a fülembe. Alsó ajkamba haraptam, majd lassan megfordultam és lelkesen megcsókoltam. Édes ajkait harapdáltam, mikor ölébe vett és nekitolt a falnak. Harapdálni, szívni kezdte a nyakamat. Felnyögtem. Az adrenalin pörgött bennem. Levettem a pólómat és a nadrágomat. Majd ő is vetkőzni kezdett. Felsőteste elkápráztatott. Megcsókoltam a mellkasát. Újra felemelt. Levette a bugyimat, majd a boxerét. Férfiassága hatalmas volt. Rajta egy óvszer fénylett. Hm, hány lányt dug ez meg naponta? #sokat
Jól megnézett. Majd férfiasságát belém nyomta. Éreztem, hogy nyögnöm kell. Uram istenem!
Nyögtünk, hatalmasakat. Kezemet nyaka köré csavartam. Nem kellett sok elment, majd egyet kettőtt még nyomott és ő is elment. Levegőtt kellett vegyek. Ilyen jó is ritkán van!
Felöltöztem. A kezembe nyomott 20 dollárt.
- Ez meg minek? - kérdeztem.
- Jó voltál csajszi. Ha akarod ismételhetünk. - harapta meg az ajkát.
- Nem vagyok kurva. - a pénzt a melltartómba raktam - de a pénzt nem adom vissza.
Kisétáltam az ajtón.
- Akkor?
- Két nap múlva? - néztem rá.
- Oké. - majd elsétált.
Megkerestem Rockyt.
- Hol voltál? - kérdezte. Az ebédlőben evett.
- Kezeskettem. - mosolyogtam. Biztos nem értette, de nem baj. 3 óra múlva hazamentem. Dennis otthon várt. A kanapén ült, és valami szex filmet nézett.
- Gyere, nézd velem! - parancsolt rám.
- Hm, nem érdekel mások bökése. - feleltem. Megrántotta a vállát, majd tovább nézte. Még hogy én szex filmet? Inkább élőben teszem, úgy izgalmasabb.
Lefürödtem. Észrevettem, hogy a kelleténél előbb jött meg. Na akkor a szex Joshhal elmarad, sajnos.
Am, most jut eszembe, holnap új osztálytárst kapunk. Asszem egy " szerelmes párt ". Oké

* bocs, tudom szar rész. De este írtam. Oké. *

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 11, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

BOOH, BITCHES!! { fanfiction }Donde viven las historias. Descúbrelo ahora