Здравейте! Името ми е Ария Потърф. Да, да. Аз съм сестрата на Сам Потърф, ютубъра, който беше част от "o2l". За разлика от брат ми аз имам нормален живот. Е, поне така си мислех. Живота ми се преобърна на 360 градуса заради тях. Чудите се кои са тези "тях". Трябва да четете внимателно, за да разберете. Така след като ви обясних (донякъде) в каква ситуация се намирам нека да се опиша. Така нека започваме. Родена съм на 9 септември 1997 и съм на 18 (скоро на 19). Имам дълга руса коса и сини очи. Обичам да спортувам, пея и танцувам. Най-добрият ми приятел е Киан Лоули. Много хора ми завиждат, но наистина няма за какво. Не аз съм известната, а брат ми. В училище всеки иска да се движи с мен, затова нямам много приятели. Най-добрата ми приятелка се казва Дженифър накратко Джени. Сестра и постоянно се опитва се представи за нея (близначки са), но аз не съм глупава. Гаджето на Джени е много яко. Сега се питате кой е. Дами и господа той се казва Камерън Далас. Бихте си казали "Каква късметлийка". Да наистина е късметлийка. За разлика от мен, тя се събра с "момчето на мечтите си " (както тя го нарича). Аз съм си влюбена в един и същи идиот, а той сигурно не знае, че съществувам. Сега се питате кой е. Ами името му е Джак Гилински. Нямам шанс с човек като него. Той се движи с "популярните" в училище. Засичали сме се два-три пъти, заради Камерън. С него се познават и да. Не ми знае името, а аз храня надежди да съм с него. Един мъдър човек е казал "Мечтите са безплатни"
Хей хора!!! Това е новата ми история. Ще я пиша с mimcheto011. Следете я. Сигурно ще публикуваме първата глава утре или четвъртък. Това е първата ми история и може да не е прекрасна. Ще се опитам да качвам по-често. Главите ще стават по-дълги. Просто нямаше какво да кажа повече. Хайде аз ви оставям, че сигурно ще ви убия с скучните ми писания.
YOU ARE READING
Mine
FanfictionТова е история за едно обикновено момиче, което попада в един необикновен свят. Ария Потърф попада в света на вайнърите заради брат си Сам Потърф. Ще намери нови приятели и нови врагове, но дали съдбата ще е на нейна страна и ще и помогне, за да отк...