1

13 0 1
                                    

Pov Kim

"Kim je moet naar school" langzaam en teleur gesteld kom ik naar beneden.." Mam kunnen we hier niet weg gaan? Ik vind het hier maar niks" Mama kijkt me aan en krijgt een glimlach op haar gezicht. " Waarom moet je nu zo glimlachen?" Mama begint maar blijer en blijer te kijken. " Kim na school pak je je koffer maar in want we gaan in Amsterdam wonen" Ik krijg een lach op mn gezicht. "Eindelijk yess dankje mam" ik doe nog snel even een vreugde dansje. " Zou ik je dan ook maar naar school brengen het is toch je laatste dag op school" Ik spring naar de auto ik ben blij , blij dat ik eindelijk weg mag van hier. Hier waar iedereen me raar vind. "Doeii mam ik hou van je"Mam pakt mn arm vast. " Kim wat er ook gebeurt blijf sterk het huis is al gekocht en ik heb je een berichtje gestuurd waar het is" zegt mam... "okeee.... tot straks mam" ik geef haar nog snel een kus en loop dan de school binnen. Na een uur op school hebben gezeten te hebben belt mama mij.. " Wat heeft papa?" "Ja is goed ik kom er meteen aan!!" Zonder wat te zeggen ren ik het lokaal uit en ren ik naar huis. Uit geput kom ik thuis, ik ren naar mama die moet huilen ik geef haar een knuffel, snel gaan we in de auto zitten op naar het ziekenhuis. Ik ben zo bezorgt om papa hij is al 9 jaar ziek. "Papa papa" roep ik huilend. Mama loopt naar de dokter plotseling begint mam te huilen ze komt naar me toe. "Papa heeft nog maar 10 minuten te leven..." Ik schrik ik huil mijn leven gaat kapot. "Lieve Pap je kan niet meer wakker worden maar je hoord me wel, ik hou van je dat weet je. Ik doe mijn best op school en bij alles wat ik doe zal ik aan je denken , ik ga je nooit vergeten je bent de beste papa die er is heb het goed daar boven ik hou van je papa heel veel je blijft voor altijd in mn hart" zijn de woorden die ik half huilend uit mn mond krijg. "lieverd ik zou goed op je prinsesje zorgen en je prinsesje voor mij ik hou van je schat ik heb hele mooie jaren met je gehad je blijft voor altijd bij me ik hou zo veel van je" mama en ik huilen en blijven de laatste 5 minuten nog van zijn leven bij hem...

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 11, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Omg..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu