Intalnirea

61 10 5
                                    

La insistentele unei colege si prietene am hotarat sa continui cu scrisul. Lectura placuta!

Razele soarelui patrundeau somnoroase in camera  ajungand pe fata mea pe care o mangaiau bland cu o caldura care imi inspira siguranta.Ma rasucesc de pe o parte a patului pe alta de mai multe ori.Am dormit al naibii de bine, nu imi amintesc cand am dormit ultima data atat de bine.Ma dau jos din pat si cobor sa servesc un castron de cereale cu lapte. Pun laptele in castron si il bag in cuptorul cu microunde, apoi dupa ce il scot pun cerealele mele cu ciocolata si amestec cele doua ingrediente.In timp ce ma bucur de cereale butonez telefonul plictisita. Dupa ce termin,ma intorc in camera sa imi fac patul si tot ritualul pe care il realizez in fiecare dimineata. Intru in dus si las ca hainele sa alunece usor de pe mine,pornesc apa si aplic un strat gros de gel de dus.Imediat cum termin ma intorc in camera si aud telefonul care se zbatea sa imi atraga atentia. Il iau de pe pat si ma uit cine suna, nu recunosc numarul

-Alo?
-Buna,Jessica,ce faci?De unde oare a facut Luke rost de numarul meu?! El mi-l daduse mie, nu eu lui.
-Neata si tie Luke,stateam in pat.
-Neata,este ora 13:26.Nu imi venea sa il cred, cat de mult sa fi dormit?! Asta explica de ce am dormit atat de bine.
-Are importanta cat este ceasul?Acum m-am trezit ,deci pentru mine este dimineata.
-OK. Voiam sa te intreb daca vrei sa iesim diseara Am ramas muta pentru o secunda , aveam un nod in gat si nu stiam ce ar trebui sa ii spun.
-Pai...nu stiu daca o sa pot diseara...De ce trebuie sa ma las purtata de emotii,voiam sa ies cu el dar cuvintele au iesit singure pe gura.
-Te rog,Jessica!!Mi-ai spus ca o sa iesim.
-Prea bine,o sa iesim diseara.Ce ma bucur ca a insistat, credeam ca o sa raman acasa ca fraiera, sambata seara, in loc sa ies si eu la o intalnire.
-Multumesc!Vin sa te iau la 20:00 ,sa te imbraci elegant.
-Bine.. Ne vedem diseara,pa-pa.
-Pa-pa.

Ce a fost asta?! Nu sunt pregatita! Mai am sase ore si jumatate si deja imi tremura picioarele si nu stiu cu ce o sa ma imbrac,sau cum o sa imi fac parul.. Sunt terminta ,nu stiu ce o sa ma fac. Revino-ti,Jessica,este o simpla intalnire,nimic special. Sunt intrerupta din visare de mama care tocmai ce intrase pe usa

-Jessica, esti acasa?
-Da mama,poti sa vi sa ma ajuti putin?
-Ce s-a intamplat?
-Pai aseara i-am promis lui Luke ca o sa iesim...
-Si care este problema?
-Nu stiu cu ce sa ma imbrac si putin stresata. Mama mereu a fost cea mai buna prietena a mea; indiferent de situatie mereu m-a ajutat cu o parere feminina trecuta prin toate pataniile vietii.
-Chiar iti place de el,nu?
-Este chiar asa de evident? Spun eu si incepem sa radem amandoua.
-Este ceva normal pentru prima dragoste si prima intalnire. Hai sa vedem ce putem face.

Timpul a trecut extraordiar de repede ,dar mama nu s-a lasat mai prejos. Se misca cu o viteza uluitoare. Daca nu as stii-o mai bine,as putea jura ca este vampir.
Dupa ce s-a ocupat de parul meu, care era facut bucle si asezat pe spate cu cateva suvite desprinse, a trecut la machiaj. Mereu a fost priceputa in ce priveste chestiile de fete. Machiajul pe care mi l-a facut era unul foarte fin si foarte usor;de obicei nu exagera cu tone de machiaj.Putin ruj rosu,putin fond de ten,creion pentru corectarea sparacenelor si rimel.Aratam fabulos,ma intreb de ce mama nu isi deschide un salon de frumusete.

-Dar cu ce o sa ma imbrac? O intreb pe mama,care,in secunda urmatoare s-a intors cu o cutie destul de mare.
-Cu asta! Nu ai idee de cand astept prima ta intalnire!-spune mama si incepem amandoua sa radem. Subiectul era unul destul de special chiar daca noi radeam...

In timp ce ridic capacul cutiei sunt uimita de o rochie rosie pana la genunchi,  cu un material crem pe spate si fermoar.

-Este minunata! Spun eu cu o voce destul de slaba din cauza uimirii care pusese stapanire pe mine.
-Stiam ca o sa iti placa.Spune mama cu un zambet sincer si cu o privire calda. Sincera sa fiu ma sperie uneori...

Mi-am pus rochia pe care am asortat-o cu o pereche de pantofi rosii cu toc si o poseta de aceeasi culoare Ma uit in oglinda si sunt complet uimita de cat de frumoasa eram. Nu cred ca am aratat sau o sa arat mai bine. La un moment dat aud soneria. Cat timp a trecut! Este 20:00,cum se poate asa ceva?!
Ma uit la mama si care isi daduse seama ca tremur;vine la mine imi da un pupic si ma pune sa ii raspund.
Deschid usa si il vad. Era absolut superb intr-un costum negru cu o camasa alba o cravata care se asorteaza cu sacoul.

-Buna,arati minunat. Imi spune el si imi da un buchet de trandafiri.
-Si tu arati foarte bine.
-Mergem?
-Sigur.

Ii raspund si ne indreptam spre masina neagra parcara in fata.Am mers la un restaurant foarte frumos dar si scump.Seara a fost una de vis am discutat toata seara despre trupe preferate,animalute si am mancat paste cu fructe de mare .Nu cred ca ar fi putut fi mai frumos.

Acesta ar fi noul capitol, sper sa va placa .Astept comentariile voastre fie bune fie rele si daca v-a placut capitolul puteti sa lasati un vot.Poate pentru voi nu e mare lucru dar pentru mine reprezita un succes cu fiecare vot si cu fiecare cititor multumit. Daca aveti sugestii as fi mai mult decat bucuros sa le aud.
Noapte buna!! ✌✌✌✌✌

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 11, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Vantul schimbariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum