Distribuţie!
Harry Styles in rolul lui Harry Styles.
Shelley Hennig in rolul lui Leksandra Lisowsky.
Mark Harmon in rolul lui James Styles.
George Clooney in rolul lui Hassan Lisowsky.
Merve Boluğur in rolul lui Farhye Lisowsky.
Bianca A. Santos in rolul lui Jacklyn Lawson.
Britt Robertson in rolul lui Charlotte Styles.
Dwayne Johnson in rolul lui Greg Hardos.
Thomas Dekker in rolul lui Berly Williamson.
_____________________________________________________
Răceală.
Capitolul 1- Günaydın! M-am forţat sa scot acel cuvand pe gura,in bucatarie ca de obicei:erau matusa si tatal meu.
- Günaydın sevgilim. Imi spusese deodată tata si matusa mea eu le-am zambit fals si matusa mi-a intins un pahar in care era suc de portocale facut de ia, stia ca este preferatul meu dar acum gâtului meu care ma ustură îi trebuia un ceai fierbinte,dar totusi am luat paharul din mana mătuşi mele si am luat o gura zdravănă din sucul cu pulpă de portocale,m-am chinuit să beau saucul,gatul ma ustura al dracului de mult si nu am putut sa înghit sucul din cauza ca ma ustura gatul asa ca am sfarsit prin a fugi la chiuveta din bucătărie imediat ce am ajuns la chiuveta am varsat tot sucul pe care îl tinea. In gura imediat cum matusa si tata m-au observat au venit repede langa mine matusa si-a pus mana pe tâmpla mea in timp ce tata imi masa usor spatele.
- Oh Doamne,are febră! A exclamat matusa socata luandu-si mana depe tampla mea si fugind spre dulăpiorul unde tineam medicamentele si alte chesti de farmacie.
- Doamne scumpo,esti bine de unde ai luat raceala asta?am auzit glasul ingrijorat al tatalui meu,am dat drumul la robinet si mi-am umplut palmele cu apa rece clatindu-mi fata cu lichidul rece am simtit cum am scapat de transpiratia de pe faţă si tata mi-a întins un prosop curat de bucatarie pe care mi-am sters fata cu el.
- Deschide gura,Scumpo! Mi-am intors capul doar ca sa o vad pe Matusa mea cu un termometru in mana mi-am deschis larg ochi cand am vazut chesti ciudata din mana mătuşi mele si am dat instantaneu dezaproband din cap si mi-am lipit buzele una de alta,Matusa si dat ochi peste cap in timp ce incerca sa imi deschidă gura si cu siguranta nu-i reuşea, dar pana la urma nu sunt un copil de 2 ani sa-i fie teama de un termometru dar am amintire neplăcute cu tot ce înseamnă farmacie sau spitale.
- Leksandra Scumpo,haide nu fi încăpăţânată si deschide gura!
Glasul nervos a tatalui meu m-a facut sa tremur, am lasat sa-mi scape un oftat printre buze si intr-un final mi-am deschis gura,am simţit un gus ciudat de metal si apoi ceva micut si rece mi-a intrat sub limba,am inceput dinou sa tremur si mici bobite de transpiraţie făcându-şi loc pe Fruntea mea,Matusa a luat prosopul pe care m-am stres acum cateva minute cu el si l-a pus pe fruntea mea stergandu-mi stranspiratia Dupa cateva secunde am auzit un suntet ciudat, m-am încruntat. Si am simtit o usurare cand Matusa mi-a luat termometre din gura,tata a mers langa matusa si amandoi stateau si nu faceau altceva decat sa se uite unul la altu si apoi la termometru am ramas nedumerită cand amandoi aveau ochi cat cepele si se uitau speriaţi la termometru.- Deci, Mor?! Amandoi si-au intors capul spre mine as fi ras daca nu ma durea capul,mi-am dus o mana la frunte si am inceput sa imi masez fruntea punad presiune pe locul in care ma durea, un val mare de caldura sa izbit de corpul meu privirea imi era înceţoşată si nu puteam sa vad bine dar ce am mai putut sa vad este tatăl meu venind speriat spre mine si matusa alergand sper living,imediat mi-am dat seama ce se întâmplă cu mine si asteptam sa fac contact cu parchetul rece de sub picioarele mele dar in loc de asta am simţit doua maini mari si puternic care sau strans in jurul taliei mele ca niste lanturi de fier groase ,si inainte sa ma las invinsa si sa cad intr-o groapa mare neagra si fara sfârşit am auzit glasul ingrijorat al tatalui meu.
CITEȘTI
The oath of a Killer.
FanfictionLumi diferite nu exista nu-i aşa? Pământul Este iadul doar ca iadul este oarecum ascuns sub Covorul alb pe care toti îl numim pamant pe care unii oameni îl cred plin de bucurie,fericire si curcube dar Mereu exista si un blestem pe pamant.cei dragi...