[Moram vas upozoriti da je nastavak jako uznemirujući tako da ako ga ne želite čitati ne morate, ali ja mislim da je ovako ispravno.]
"Moramo razgovarati." rekao je Simon.
Sjedila sam tamo sa ostatkom dečkiju dok se u meni budi neki osjećaj da će ovo loše proći. Da će se nešto loše dogoditi. Nisam se usudila pogledati na dečke iz straha da bi se u tom trenu možda nešto moglo dogoditi, a ja ću u tom slučaju porpustiti, ali sam znala da se osjećaju kao i ja. Izjedala me znatiželja. Ne ona slatka znatiželja već ona tvrda i teška koja te polako izjeda cijelo vrijeme dok ne saznaš. Ukopano, u tišini smo sjedili čekajući njegov sljedeći pokret.
"Znam nešto što vi ne znate. Prilično je teško i tiče se više vas dečki. Nemojte se previše uzrujati jer moramo biti jaki, obećajte mi da se nećete raspasti." rekao je s takvom napetosti da sam skoro zaboravila disati. Dečki su se pogledali nakon čega su nesigurno kimnuli.
Zayn je ozbiljno pogledao Simona i stavio ruku na njegovo rame na što je Simon kimnuo. Malo se odmaknuo, a Zayn je pogledao u pod.
"Napuštam bend." rekao je gotovo nečujno, ali riječi su u mojoj glavi zvučale kao da je rekao na mikrofon. Odjekivale su kao jeka i nikako nisu dolazile do mozga.
"Molim?" jedva se začuo drhtavi Harryev glas. Nitko od nas nije bio drugačije, vjerujte mi. Nisam član 1Da, ali oni su mi poput obitelji. Imam osjećaj kao da se raspada, kao malo dijete usred razvoda njegovih roditelja.
"Žao mi je. Ova slava mi ne odgovara. Želim normalan život, prerano sam se uozbiljio." jedna suza mi je kliznula niz obraz. Nisam znala što učiniti u tom trenu. Ruka mi je pobjegla i našla se na Niallovoj. Drhtao je, ili sam ja, ili smo oboje. Ne mogu vjerovati da se ovo događa.
Svi smo mirno ili bolje rečeno ukipljeno, stajali na mjestu sve dok to nije razbila Steph. Skočila je sa kauča i u trenu se našla u Zaynovom zagrljaju. Mogla sam čuti njene prigušene jecaje koje su pogoršavale Zaynove ruke na njoj.
"Ovo se ne događa." hladno je rekao Louis. Klimao je glavom ukočeno i ponavljao te riječi "Ovo je san, ja ću se probuditi i sve će biti u redu." osjetila sam drhtaje u njegovim riječima. Suze su mi se nakupljale u očima. Nisam bila svoja.
"Dečki smirite se molim vas." prošaptao je Simon također uzrujan iako je to pokušavao prikriti.
"Izdaješ nas." Niall je izdahnuo šaptajući.
"Niall ja ne-" Zayn je sada paničario.
"Izdaješ nas." samo je ponovio istim hladnim šaptajućim tonom. Zayn je bio slomljen, vidjelo se na njemu.
Niall je isprekidano disao, osjetila sam to. Eleanor nisam niti vidjela. Bila je na drugom kraju kauča, uz Liama tako da ju nisam mogla vidjeti. Znala sam, u sebi sam znala da se osjeća kao i ja. Zbunjeno, prazno, iznenađeno, ljuto, hladno i još hrpu toga.
Liam je odjednom ustao i bez ijedne riječi otišao u sobu, pretpostavljam, svoj krevet. Imala sam potrebu slijediti ga, maknuti se iz ovoga prostora gdje sam se gušila. Nešto me tjeralo da ostanem, nisam funkcionirala kako treba.
"Što sada?" konačno sam uspjela izustiti u jednom dahu koji je izdavao toliko bola.
"Zayn, hajde se spakiraj, vodimo te kući." Simon je stavio ruku na njegovo rame i laganu ga stisnuo ohrabrujući ga. Zayn je bez ikakvog pokreta pustio Steph i uputio se u istom smjeru kao i Liam. Simon se zatim obratio ostatku dečkiju "Na vama je velika odluka. Želite li nastaviti dalje, vjerujem da će vas fanovi i dalje voljeti, ali ako mislite da ne možete dalje razumjet ću." Niall je pustio jednu suzu i pogledao Harrya i Louisa. Svi troje su pogledali u pod "Shvaćam, treba vam vremena." tiho je izašao iz autobusa koji se zatborio i krenuo.
Ustala sam i prišla Steph koja je skvrčeno i jedva stajala na nogama. Prišla sam joj te smo pale jedna drugoj u zagrljaj. Labavo sam ju držala dok mi se glava odmarala na njenom ramenu.
"Moraš mu biti podrška. Ti mu sada trebaš." prošaptala sam joj na uho. Bila sam ljuta i zbunjena i još puno toga i nisam vjerovala u svoje riječi jer je Zayn upravo rekao da više nije u One Directionu. Osjetila sam Steph koja je blago kimnula brišući suze u moju majicu. Nisam marila.
"Lou? Hazz? N?" tiho sam ih prozivala dok nisu pogledali u mene "Što dalje?"
"Moramo biti jaki. Ako ništa barem za Directionere. Oni nas vole, možemo se održati. Što imamo za izgubiti?" Harry je preuzeo ulogu vođe iako je nesigurno i tiho izgovarao riječi."Ne možete odustati. Treba samo probiti led." tiho je rekla Eleanor i to je bilo prvi put da sam ju čula da govori na ovu temu. Glas joj je bio suh i drhtav. Gotovo kao moj.
Pogledala sam tri predivna dečka koji su gledali u pod i lagano kimnuli. Raširila sam ruke i pozvala ih da ustanu. Polako i jedva su se dogegali do nas i svi smo se zagrlili u nadi da će osoba do nas pomoći nositi teret koji nam je nabacan, ali svi smo se jedva održavali na nogama. Stajali smo tako i bili jedni drugima utjeha kada sam se sjetila Liama. Polako sam se odmaknula i krenula tiho u njegovom smjeru. Pronašla sam ga u krevetu i tipkao je po mobitelu hladna i bezizražajna pogleda ne obraćajući pažnju na Zayna koji je u tišini slagao svoju odjeću. Zaobišla sam ga iako mi je to bilo užasno teško i sjela na krevet uz Liama.
"Li, razumijem da je teško, i dečkima je, ali moramo biti jaki. Uspjeli ste jako puno toga i zar ne bi bilo šteta da sve to pustite u vodu. Ovih 5 godina?" šaptala sam mu na uho kako Zayn ne bi čuo. U Liamovim očima su se pojavile suze te sam se ubrzo našla u čvrstom zagrljaju "Dođi." uhvatila sam ga za ruku kao malo dijete te ga povukla van iz sobe.
"Žao mi je." usputno mi je prošaptao Zayn sa žaljenjem u očima. Odmaknula sam glavom.
"Slijedi svoj san." bilo je zadnje što sam mu rekla. Izašla sam van sa Liamom.
* * *
Stali smo uz njegovu kuću nakon čega je on krenuo prema vratim autobusa. Zastao je i pogledao nas, vjerovatno zadnji put u nadi da ćemo ga ispratiti. Nitko nije imao snage niti pogledati ga. Jedino sam ja podignula glavu ustima napravila riječi 'Nemoj nas zaboraviti'. Steph se izgrlila s njim j sve to dok smo mi sjedili u tišini. Ubrzo je izašao van i vrata su se zatvorila. Ja sam si u glavi složila rečenicu.
Valjda je to to od Zayna Malika kao člana One Directiona.
[Znam da se nije ovako dogodilo, ali ja sam napisala svoju verziju. Znam da većina vas voli Zayna, i ja ga volim, ali nije mi bilo ispravno pisati i dalje, žao mi je. To što su dečki zločesti prema njemu nije nikakav znak mržnje tako da molim vas ne osuđujte moje riječi.]
VOCÊ ESTÁ LENDO
We're Taking Over The World [ROBD - II. sezona]
FanficZita se ponovno vraća u novoj i još napetijoj knjizi. Kako je njena karijera u usponu tako i ona napreduje, ali nije svjesna napora i truda koji će morati uložiti kako bi uspjela. Uz pomoć najboljeg prijatelja i njegovog 'tima' će pokušati napraviti...