Wowowowowowwooooooow!!!!!!!!!!!

381 8 10
                                    

WARNING!!
Ez nem rész gyerekek szal ha nem vagytok kiváncsiak ugorjátok át ;)

Tudjátok vannak azok a díjas cuccok wattin, tuti ti is kaptatok már, és most én is!! *.* Juj nagyon be vagyok zsongva :33
Köszönöm a díjakat FallenWhiteShadow -nak és  -nek

A szabájok:
- Válaszolnod kell mind a 10 kérdésére annak aki a díjra jelölt.
- Írnod kell neked is 12 kérdést a kis sztoriddal kapcsolatban, amit majd a díjazottjaid megválaszolnak.
- Írnod kell magadról 12 dolgot. (Ájj kárrámbá... Hesteg fészpalm)
- Díjaznod kell (elméletileg) 10 embert. (Persze ha nem annyi jönk ki senki sem hívja a 666-ot és jelent fel érte.)

Gyerekek olvastam már annyi sztorit ami díjat kapott, és mindenhol máshogy vannak a szabályzatok írva szal most összemixeltem mindet (buta, buta, buta Szonja) totál bevagyok zavarodva, párdon XD.

Válaszaim FallenWhiteShadow -nak:

1.Az íráson kívül mit szeretsz csinálni?

Nézni téged, ahogy alszol.

2. Mi a kedvenc napszakod?

Az éjszaka. Mert nézhetlek miközben alszol.

3. Miért kezdtél el írni?

Mert túl sokat fantáziáltam, és ha úgy fantáziálsz, hogy közben nem írod le, csak fekszel/ülsz és vihogsz meg sírsz magadban, elég bizarr tud lenni.

4. Kinek mutattad meg először azt, amit írsz?

A barátnőimnek. Utána el is kezdtünk közösen írni egy történetet, talán még most is megvan valahol xd.

5. Milyen vadállatot tartanál, ha lenne rá lehetőséged?

Téged.

6. Mi az, amire biztos, hogy senki se tudna rávenni?

Hogy nyaljak sünt.

7. Ha lehetne melyik szereplővel találkoznál szívesen a könyvemből?

Egyértelműen Chris-szel :D

8. Melyik hírességgel töltenél el egy nyarat?

Tim Burton-nel. Egy isten!! :D

9. Melyik rész tetszett a könyvemből a legjobban, miért?

Eddig azt hiszem az, mikor Zara magáhoztért az irodában és Chris oroszrulettezett, nagyon eredeti volt, és nem gondoltam, hogy csak úgy belelő a csajba :D szo szo krípi volt, nagyom imádtam.

10. Miért nem tud tapsolni a T-rex? :)))

Mert még nem adtam neki okot... Még. ;)

Válaszaim Bridget_Lake-nek:

1. Miért szeretsz írni?

Ez az az egy dolog amiben tudom, hogy jó vagyok és nem hasonlítgstom magam másokhoz. Nem akarok megfelelni senkinek, egyszerűen csak élvezem.

2. Hogyan szoktál ihletet gyűjteni?

Zene, film, könyvek. Bár leginkább a barátaim és a barátom ihletnek a legjobban, mindig történik valami vicces amit úgyérzem muszály megosztanom másokkal. Persze mire odajutok, hogy leírjam, elfelejtem. Xd

3. Van kedvenc íród? Ha igen mi a kedvenc könyved tőle?

Vladimir Nabokov Lolitája :)

FrendzónМесто, где живут истории. Откройте их для себя