Merhaba arkadaşlar yeni bölümü Perşembeye bırakmak istemedim.İyi okumalar.Umarım beğenirsiniz.
Medya: Selin
Ada'nın AğzındanŞok içinde Rüzgar'a bakıyordum oda bana bakıyordu.Beynim durmuştu olduğum yerde kitlenmiştim ne bir şey diyebiliyordum nede bir şey yapabiliyordum.Saçma ama bizi kurtarma olsılığı biraz olan bir fikir geldi aklıma.
"Üzgünüm beni affedersin umarım" dedim çok kısık sesle ama Rüzgar'ın duyabileceği bir şekilde.
Gözlerimi Rüzgar'ın gözlerine diktim ve "Acı" dedim yine çok kısık bir sesle.Rüzgar bir anda yere yığıldı.Onu bu halde gördükçe içim yanıyordy hele bunu ona yapan bendim ve bu daha çok canımı yakıyordu.
Annem-"Ada uzaklaş ordan çabuk"
"Siz gidin hemen!"sesimdeki ciddiyeti fark edince ısrar etmeden gittiler bende Rüzgar'a acı vermeyi bıraktım ve hemen yanına gittim.
"İymisin çok özür dilerim"ellimi kalbinin üzerine koydum ve önüme düşen saçlarımı arkaya atım.
Rüzgar-"İyi gibimi gözüküyorum"serberst olan ellimle ellini tuttum ve gözlerine baktım bir yandan öksürürken bir yandanda nefes almaya çalışıyordu.
"Yani zorunda olmasam yapmazdım"nefes alması düzelmişti sonunda tamamen gözlerini açtı ve yüzüme baktı.
Rüzgar-"Çok güzel gözüküyosun"yüzümün kızardığını hissediyordum gözlerimi kapadım ve nefesimi konturol altına aldı.
"Teşşekür ederim sende çok çirkinsin"birbirimize bakıp kahka atık ve yavaşca ayağa kalktık.
Rüzgar-"Bakıyorumda benim için çok endişelendin"tek kaşımı kaldırdım ve imalı bir şekilde baktım.
"Senin için değil ölseydin vicdan azabı çekmek istemedim"
Rüzgar-"Tabi tabi bende öyle diyodum"
Sohbete dalmış dış dünyayla bağlantımızı kesmiştik sadece birbirimize odaklanmıştık.Ben onun yüzümü inceliyordum oda bana dikkatli bir şekilde bakıyordu.
Rüzgar-"Basılmadan önceki yakınlaşma için kusura bakma"aaa evet bide o vardı dimi tamamen unutmuştum.
"Yoo önemli değil ya unutum gitti"yüzümde yalandan bir sırıtış belirdi.Rüzgar'ın gülmediğini görünce kafamı yere çevirdim.
Rüzgar-"Tamamen hataydı boş bir anıma denk geldi işte"hızla kafamı Rüzgar'a çevirdim.
"Evet evet hataydı iyki basılmışız!"hata demesi fazlasıyla sinirimi bozdu. Hata mı? bok hatta hayvan yakalanmasak öpücekti bide hata diyo.
İç sesimle savaş verirken arkamdan gelen adım sesleriyle yerimden doğruldum ve arkamı döndüm.
Rüzgar-"Selin! Ne yapıyorsun burda "Rüzgar'ın konuştuğu Selin adlı kızı gözlerimle baştan aşağa süzdüm.Düz kızıl saçlı saçları kırmızı gözlerine uyum sağlamıştı.
Selin-"Asıl sen şu sürtük deniz kızıyla ne yapıyorsun"ağzım bir karış açıldı ve kıza tip tip bakmaya başladım.
"Bana bak kızım seni şişlerim sen kime sürtük diyon yeloz"mahale karısı gibi konuşmuştum ve Rüzgar büyük ihtimale "yeloz" demiş olma nedeniyle bana döndü."Ne var" dedim kısık sesle.
Selin-"Gel de kime dediğimi gösteriyim"Hızla dişlerini çıkarıp üzerime koşmaya başladı.
Rüzgar bi kolunu önüme koyarak beni arkasına aldı diğer elliylede Selin'i karnından tuttup fırlatı.Havada bir takla atı ve yere yüz üstü çakılmadan dengesini kurup kumun üstünde dimdik durdu.Bana saldırdığına pişman olucaktı ve bunu ben yapıcaktım.Gözlerinu gözlerine diktim ve Rüzgar'a yaptığım şeyi Seline'de yapmaya başladım.İki büklüm olan Selin acı içinde çığlık atmaya başladı.
Rüzgar-"Kes şunu Ada"cevap vermeden Selin'in cezasını vermeye devam ediyordum.Kes şunu! diye bağırdı hemen gözlerime Rüzgar'a çevirdim.
"Bana sürtük dedi"
Rüzgar-"Sende ona yeloz dedin"
"Önce o başlatı"
Rüzgar-"Çocuklaşma şimdi git burdan akşam konuşuruz"beni kovdu onu kovmak yerine beni kovdu.
Ağzım bi karış açık bir şekilde suya daldım ve yanlarından uzaklaştım.
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz ♡☆
Yeni bölüm Cumartesi en geç Pazartesi gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir ve Deniz kızı
VampirVampirlerin,deniz kızlarının,hayvanların ve tek bir perinin yaşadığı bir dünyada vampirler ve deniz kızları birbirinden nefret eden ve ölümcül bir savaş içinde olan iki ırkıtı.Bu iki ırk birbirlerini nerde görse öldürmek için harekete geçerlerdi.Son...