Άλεξ
Ακούσαμε την πόρτα να χτυπάει, η Άννα είπε να περάσουν, όταν η πόρτα άνοιξε είδα μπροστά μου τον Παναγιώτη. Με το ζόρι κρατήθηκα να μην του ορμήσω.
Άννα
Ο Παναγιώτης μπήκε μέσα στο δωμάτιο, και είδα τον Άλεξ που ήταν έτοιμος να τον δείρει και του έκανα νόημα να μην κάνει τίποτα.
"Μπα, επισκέψεις από τον πρωην;" Ειπε ειρωνικά ο Παναγιώτης και άρχισα να εκνευρίζομαι.
"Τι θέλεις εδώ; Γιατί ήρθες;"
"Είπα να χερετήσω την φιλενάδα μου που είναι αρωστη."
"Δεν είμαι φιλενάδα σου, και δεν θέλω να σου μιλήσω σε παρακαλώ πέρασε έξω."
"Καλά όπως θέλεις, αλλά όταν ξανά τσακώθείτε με τον φιλαράκο σου ξέρεις που θα με βρεις." Είπε ειρωνικά και μου έσπασε τα νεύρα. Στην κυριολεξία ήθελα να σηκωθώ και να τον δείρω. Ο Άλεξ κατάλαβε την αναστάτωση μου και τον πέταξε έξω.
"Σ' ευχαριστώ αγάπη μου, δεν είχα την δύναμη να του απαντήσω."
"Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να σε αναστατώσει." Μου είπε και με αγκάλιασε. Δύο εβδομάδες αργότερα βγήκα από το νοσοκομείο, και πήγαμε και μείναμε για λίγο στο σπίτι μου στην Αθήνα. Ένα μήνα μετά φύγαμε για Λονδίνο. Εγώ είχα πολύ τρέξιμο γιατί είχε αρχίσει εξεταστική του Σεπτεμβρίου και είχα αρκετό διάβασμα καθώς έλειπα στα περισσότερα μαθήματα. Ευτυχώς τις περισσότερες σημειώσεις μου τις έδωσε η Λίζα, και έτσι μπόρεσα και έκατσα και διαβάσα.
Ένα μήνα αργότερα, εγώ και ο Αλέξ δεν είχαμε καταφέρει να έχουμε πολύ χρόνο μαζί γιατί και εκείνος έτρεχε με την εταιρεία και εγώ με την εξεταστική. Έτσι μόλις τελείωσα την εξεταστική, ο Άλεξ μου έκανε ένα υπέροχο δώρο. Πήγαμε για δύο εβδομάδες στο σπίτι που είχε στην California. Όταν μπήκα μέσα σ' αυτό το σπίτι έπαθα σοκ. Είναι τεράστιο, Έχει πάνω από 15 δωμάτια, play room, δύο γραφεία, μία βιβλιοθήκη πάρα πολύ μεγάλη, μία τεράστια κουζίνα, σάουνα, Εσωτερική και εξωτερική πισίνα. Ο Άλεξ αφού με ξεναγήσε σε όλο το σπίτι, μου είπε αν θέλω να χρησιμοποιήσω όποιο σημείο του σπιτιού θελήσω.
"Πω πω! Αυτό το σπίτι είναι τεράστιο αν με αφήσεις εδώ μέσα σίγουρα θα χαθώ!"
"Σ' αρέσει;" Με ρώτησε, καθώς με φίλαγε στο λαιμό. Με πήρε αγκαλιά και με ανέβασέ σε ένα από τα δωμάτια. Αυτό το δωμάτιο ήταν πολύ μεγάλο. Μοιάζει πιο πολύ με διαμέρισμα πάρε με δωμάτιο. Έχει ένα τεράστιο υπέρδιπλο κρεβάτι στη μέση στα αριστερά έχει μία πόρτα που οδηγεί στο ιδιωτικό μπάνιο αριστερά και δεξιά από το κρεβάτι έχει πολύ όμορφα σκαλιστά κομοδίνα, μπροστά από το κρεβάτι έχει μία πόρτα που οδηγεί σε άλλο δωμάτιο που το χρησιμοποιούν σαν ντουλάπα, και στα αριστερά έχει μια τεράστια τζαμαρία που έχει θέα την πισινά και την πίσω αυλή.
Αφού με άφησε να επεξεργαστώ λίγο το χώρο με φίλησε, με σηκώσε στην αγκαλιά του και με έβαλε να ξαπλώσω στο κρεβάτι χωρίς να σπάσει το φιλί μας. Άρχισε να με γδύνει, Όταν ξαφνικά ένας εκκωφαντικός θόρυβος μας τρομάξε. Ο Άλεξ είπε ότι είχε κάποιο επείγον μήνυμα στην κόκκινη γραμμή.
Για να δούμε τι έχει να γίνει!!!
Πιστεύετε οτι όλα έχουν φτιάξει;;
VOCÊ ESTÁ LENDO
Απροσδόκητος έρωτας (βιβλίο 1) #Wattys2016
RomanceΕκείνος ένας ψυχρός, εγωκεντρικός πολυεκατομμυριούχος, ιδιοφυΐα και ιδιοκτήτης μιας από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες στον κόσμο, που έχει μάθει να παλεύει και να παίρνει αυτό που θέλει. Εκείνη μια συνηθισμένη κοπέλα που σπουδάζει και παλεύε...