Merhaba ben Azra şuan odama son kez bakıyorum çünkü biz yaklaşık beş yıl önce Sivasa teyzemlerle birlikte bir avm yaptırmaya karar verip birden bire başlamıştık.. Ahh zenginlik işte.. Şaka şaka biz o zamanlar çok da zengin değildik öyle sağdan soldan borçlar fazla mesailer.... Vb. Birsürü şekilde para biriktirmiştik.. Her neyse bu arada biz ankarada teyzemler ve diğer ortaklar da sıvasta oturuyor.ahh neredeyse unutuyordum biz de şuan da Sivasa taşınıyoruz.. Yeni hayat yeni maceralarr bekleyin beni..böyle mutlu göründüğüme bakmayın tabiki de çok üzülüyorum çünkü ankara benim ayrılmak istemediğim tek yer burda doğdum çocukluğum burada geçti... Diye düşünürken
"Azra kızım hadi nerede kaldın? "
Diye bağıran annemi duymamazlıktan gelemedim bilin bakalım neden?? Evet evet doğru tahmin uçağa geç kalıyoruz..
...........................
" burası gerçekten güzel bir yere benziyor " dedim. Herkesin (Sivaslı olduğumuz için akrabalarımızın çoğu orada) çok beğenme nidalarına karşın.. Cümlemi bitirir bitirmez hepsi bir anda dönüp sanki uzaylıymışım gibi baktılar orası ayrı tabii.
Artık tamamen yerleşmiştik zaten evin eşyalarını yaz tatilinde geldiğimiz zaman annem seçmişti. Gerçi ortada daha ev falan yoktu ama neyse annem iştee. Evet yaz tatilinde akraba ziyareti ve tabiki işlere bakmak için gelmiştik. Bütün yazı burada geçirmiştim ee tabi ben durur muyum hiç çok kişiyi dönmüştüm. Çok kavgacı oldugumu söylemiş miydim? Yada ankara bir yıl kadar kitbox kursuna gittiğimi? Evet evet biliyorum sizi şaşırttığımı ama doğru.. Aslında belki de bu kurs sayesinde dayak yemediğimden seviyorumdur kavgaları.. Hatta biliyor musunuz yazın dayımların ve babannemlerin oralarda çok popüler olmuştum ve bir akşam kuzenim erenle bir arkadaşını konusurken duyup (birileri benim hakkımda saçma sapan fanteziler kuruyorlarmış) onlar kavgaya giderken peşlerine takılmış onları durdurup ben çocukları bir güzel benzetmiştim.. Böylede iyiymdr..