5. Bölüm ►Duygular ✔

2.2K 76 0
                                    



Beni içeri koltuğun üzerine bıraktı , sonra da yanıma gelip oturdu . Babam eve girer girmez ''Ben yatıyorum tatlım . Uzun bir yolculuk oldu . İlaçların baş ucunda almayı sakın unutma  '' diyerek merdivenlerden çıktı .

Üstümde bir ağırlık hissedince Zayn 'nin üstüme çıktığını fark ettim .

'' İntikam Zamanı !'' diyerek fısıldadı ve dudaklarını boynumda gezdirmeye başladı . Henüz çıkmaya başlayan sakalları boynuma batıyordu .Dili ile boynumda gezdikçe , dişlerimi dudaklarıma  daha da bastırıyordum .Boynum ve ensem arasındaki bir noktayı sertçe emdi .Ağzımdan çıkan ufak bir inleme yüzünde zafer gülüşü oluştu .

''Zayn yeter '' diye mırıldanıp onu ittirmeye çalıştım . Pes etmedi

'' Tanrım ! Zayn Karnım '' diye inledim yalancıktan . Hemen üstümden kalkıp

'' Özür dilerim .. Özü-''  

 ''Kandırdım :'' diye kahkaha patlattım '' Yüz ifaden paha biçilemez Zayn '' 

'' Senden nefret ediyorum . ''  

''Benim ettiğim kadar değil '' dedim .Kollarını etrafıma doladı .

 ''Sana bişi söylicem ama bunu yüzüne bakarak söyleyemem .'' dedi bende hibirşey demeden başımı göğsüne gömdüm onu bekledim . Kıkırdayıp ellerini saçlarıma daldırdı . 

" Kısa zaman önce tanıştık , işin tuhafı seni daha önceden tanıyormuş gibime geliyordu . İçimde anlandıramadığım şeyler var , sana güveniyorum ve emin ol ki bu güveni kimse kolay kolay kazanamaz ve sen bunu hiç bir çaba harcamadan kazandın . Söylemek istediğim senin yanında güvende ve mutlu hissediyorum , bu duygulara adı ne olursa olsun bildiğim tek bir şey var o da artık seni yanımdan ayırmayacağımdır . " dedi sırıtarak kafasını bana eğdi " Bu hayatımda yaptığım en uzun konuşmaydı . " 

Kafamı sallayıp gözlerinin içine baktım . Gösünden destek alarak dudaklarımı dudaklarına bastırdım . Bir şeyler söyleyemicek kadar şaşkındım ve benimde ona olan duygularımın tercümesi olmuştu , bu öpücük yeterli bir cevaptı bence .

Televizyonu açmıştık , karşımıza çıkan filim ile ,ikimizde aynı anda ''Harry Potter !'' diye çığlık attık , koltuğun üstünde duran  battaniyeyi alıp üstümüze çektik . 

* Zayn * 

Filimden sonra odasına çıkan Darcy  özlemiştim . Onu görme niyetiyle sesiz sesiz parmak uçlarıyla Bay Grayback 'i uyandırmadan yukarı çıktım . Odasının kapısını tıklatıp '' Güzelim uyuyor musun ? '' diye sinsice sırıtırken donup kaldım . 

Şimdi Sıçtım ! Yanlış Odaya girmişim  Bay Grayback şu an odada ve bana tip tip bakıyor.

                                                        ***

''Bay Grayback  ben şey .. ''

 ''Seninle bir anlaşma yapmıştık Malik  kızımın  odası konusunda !''

  '' Haklısınız Efendim ''

 ''Yok bide tersini söyleseydin !''

Darcy kolumun altından başını uzattı –Zayn kolunu kapıya dayamıştı – ''Onu rahat bırak baba '' dedi ve kolumu çekiştirmeye başladı .

''Güzelliğin uyuyormuymuş Sevgili Malik '' dedi darcy .

 ''Dalga geçme seninle daha işimiz var '' dedim . Dudağını ısırdı . Ah Tanrım!

*Darcy*

Onu odama doğru çektim , sonrada yatağıma gitmeye çalıştım. Ay yürüyüşü haha tanıdık geldi mi ?  Zayn beni belimden çekip kapıyı kilitledi .  Dudaklarını dudaklarıma sertçe bastırdı. Elimi ensesine doğru kaydırıp onu sertçe kendime bastırdım . Bacaklarımı beline dolayıp Ellerimi vücuduna sardım . Dudaklarımı bu sabah meydana getirdiğim morlukların üzerinde gezdirdim . Kapının Küt Küt vurulması ile yataktan fırladık . Elime gelen ilk kitabı Abajur 'un üstüne açık olarak bıraktım .Zayn kapıyı açtı .

Babam ''Konuşmuştuk ''diye haykırdı . Zayn 'i dışarı ittirdi . Ayaklandım .

''Tatilimi rezil etmene izin  vermiyeceğim baba . Çık odamdan !'' Sinirle kapıyı çarpıp çıktı . Kolidorda ''10 dk sonra  geldiğimde o çocuk bu odada olmayacak yoksa evden atarım . '' dedi

''Hiç sorun değil ! O benim odamda olmasa da olur . Çünkü ben onun odasına gidiyorum '' diyip Zayn nin yanına doğru yöneldim .

  '' Ne olmak istiyorsun Lanet olası bir sürtük mü ? '' dedi Babam , öz evladına dediği şey o kadar iğrençti ki canım yanmıştı .  O kadar  çok sinirlenmiştim ki ağzından hiç çıkmayacak bir şey çıkmıştı  '' Annemin neden intihar ettiğini anlıyorum '' dedim  .Babam  hayatında hiç yapmadığı şeyi yaparak tokat attı . Tokatın şoku ile babama iğrenir bir bakış attım. Gözlerim o kadar dolmaya başladı ki , ağlarken görünmek istemediğimden ve sinirden kendimi sokağa attım ve içimden defarlarca tekrarladım ''Onu Asla Affetmeyeceğim Asla !''

( Buranın ne kadar saçma ve atarlı giderli olduğunu biliyorum ama değiştirisem hikayenin orjinelliği kaybolur . ) 19*11*2017.

* Zayn * 

Fırlayan Darcy nin arkasından babasının boğazına yapıştım

 '' O kız  hangi cehennemde olursa   olsun onu bulacaksın   '' dedim ve bende evden çıktım . Tanrım nerede bu kız ?

Luke ve Bradd'i arayıp onlara aramaları için emir (!) verdim . Onlar aralarda dolanıyordu . Bende her türlü arka sokağa baktım . Ah tanrım Londra Merkezinin arka sokakları tehlike kaynıyor. Onu zarar görmeden bulmalıyım !!

Luke 

(Saatler Sonra)

Zayn saat başı arayıp '' Buldun mu '' diye soruyordu .

 Diğer çocukları da çağırmıştım . Dağıldık ve aramaya başladık . İleriden bir gurup gözüme ilişti . . Çete gibi bir şey. Bir kızı çekiştiriyorlardı. Bizimkileri elimle işaret edip peşine taktım . Adamlar bizi görünce kızın peşini bıraktılar . O kıza dikkatlice baktığımda Darcy olduğunu anladım . Anında Zayn 'e mesaj yolladım ve birine sertçe yumruk geçirdim . Biz adamları döverken Üstümdeki kazağı çıkardım ve Darcy e sardım .Adamlar sıkı dayak yiyip kaçınca Darcy i  kucaklayıp ana yolla çıkardım . Sonra bana çarpan adama tam küfür edecekken gözlerim kocaman açıldı 

BadBoy's Life ☠ {Tamamen Değiştirilip Düzenleniyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin