Ráno jsem se probudil a měl pár modřin od Andyho. Naštěstí byl víkend a já měl klid. Mohl jsem se učit. Hurááá. Nejspíš jsem se zakřikl , protože dolítla Eli a začla pištět že jdeme do Zoo. No super -,- zase den v háji. Oblékl jsem se a šel se nasnídat. Mamka udělala vaječnou omeletu . Můj oblíbený pokrm z vajec. Najedli jsem se a Eli se šla obléct. Na ségru byla v celku hezká. Oči jí hráli všemi barvami a měla černé obarvené vlasy. Postava taky dobrá, ale nijak jsem se s ní nebavil. Už od mala mě táta bral na hokej , který jsem miloval a miluji a učil se se mnou . Elču brala mamka do kina. Nikdy jsem spolu nenašli pořádnou řeč.
Sedli jsme do auta a jeli. Když jsme přijeli do Zoo mamka šla koupit lístky. Eli si mě prohlížela. Docela jsem se jí bál, protože normálně se na mě nedívá. ,,Rád poslouchám metal" řekl jsem, když jsem našel odvahu s ní mluvit. ,,Mmm" řekla a otočila se k mámě. Protočil jsem očima a šli jsme. Prohlíželi si zvířata a Eli běhala za nimi jak malá. Proč jsem ve škole ji bral jako čarodějnici, když je milá? Pomyslel jsem si a v tom jsem se vzpamatoval. Je to dcera ďábla nebo co. Ta bestie ukradla nějakému dědovi peněženku. ,,Stůůůj" zařval jsem na ni a rozběhl se k ní. Shodil ji na zem (silák) a vytrhl jí ji z ruky. ,,Jak jsi mohla?" zasyčel jsem a šel jsem za tým dědou. ,,Pane vypadla vám peněženka" řekl jsem a podal jsem mu ji. Ten děda si ji vzal a místo toho aby mi poděkoval vzal hůl a začal mě s ní mlátit. Eli se očividně bavila když jsem si všiml jejich úšklebků. Když už mě tekla krev děda přestal a Eli měla záchvat smíchu. Ležel jsem na trávě a pokoušel jsem se zvednout, když najednou se objevila Lola. Šla vedle nějakého kluka s krátkými vlasy, hubený.. Drželi se spolu za ruce a ve mě vybuchl vztek. Žárlil jsem jak prase. Ona má být moje! Stoupl jsem si a vyhrnul si rukávy a v tom mě někdo chytil za ruku. Byla to ta čarodějnice, bestie, ďábel a nevím co ještě. ,,El co je?" řekl jsem naštvaně. Beze slov mě objala. Wow, bylo to od ní ohleduplné a hezké. ,,Time, asi její srdce si vzal někdo jiný" špitla jakoby věděla co se děje. Stekli mi slzy a pořádně jsem ji přitiskl k sobě. Byla malinká ale nevadí.
Z pohledu Eli :
Kdo by si myslel že můj brácha mě tak hezky obejme, je to od něj krásný proběhlo mi hlavou a já si jeho obětí užívala. Vlastně není tak ošklivý. Má hnědé oči, krátké hnědé oči a malé fousy které by si mohl oholit.
Zase já:
Odtáhl jsem se od ní a usmál se. Pak jsme trávili zbytek dne spolu. Byla skvělá! Hodná a milá. Nikdy bych to do ní neřekl. Máma na nás musí být pyšná! Taky že byla. Všechno nám koupila. Super den.
Když jsme se vrátili domů Eli šla za mnou že něco složila. Něco co se jí stalo s láskou. Že by mě jen využila? Přečetl jsem si to a bylo to neuvěřitelné. Píseň pojmenovala Your love is a lie. Podíval jsem se na ni a řekla: ,,Time, umíš hrát i zpívat, zazpívej mi to, je to o Andym". Objal jsem ji a vzal si do rukou kytaru. Nadechl jsem se a začaly mi z úst linout slova písně
I fall asleep by the telephone
It's two o'clock and I'm waiting up aloneTell me where have you been?
I found a note with another name
You blow a kiss but it just don't feel the same
Cause I can feel that you're goneI can't bite my tongue forever,
while you try to play it cool
You can hide behind your stories
but don't take me for a foolYou can tell me that there's nobody else
But I feel it
You can tell me that you're home by yourself
But I see itYou can look into my eyes
and pretend all you want
But I know, I know
Your love is just a lie
It's nothing but a lie
...
Náramně jsem si ten užil. Eli byla fajn a ukázala mi co všechno ví o zvířatech. Vždycky jsem si myslel že je hloupá,ale to byl omyl. Byla chytrá, akorát jsem za ten den nebyl šťastný. Myslel jsem pořád na Lolu a jejího kluka. Chtěl jsem to být já kdo bude po jejím boku chodit s propletenými prsty a né on. Já jí měl nosit růže a květiny né on...
Ještě než jsem šel spát přišla Eli a namazala mi nějakou masstí modřiny. Usmála se, dal mi pusu do vlasů a odešla. Jo tak to bylo fajn...
YOU ARE READING
On the Rise
RomanceAndy Biersack - BVB - školní kapela (celým názvem BLACK VEIL BRIDES) oblíbený. Pierre Bouvier - SP - školní kapela (celým názvem SIMPLE PLAN) oblíbený. Attila Dorn - PW - školní kapela (celým názvem POWERWOLF) oblíbený. Tito tři hrají ve školních...