heyyy hard gewerkt voor een nieuw hoofdstuk dus hier is ie!!xx
''dus jij gaat doen alsof je liam dumpt?''vraagt liam ongelovig ''ja natuurlijk dan raak je hem van binnenuit''zeg ik opgewonden "okee maar beloof dat je voorzichtig doet" ''dat beloof ik liam'' liam geeft me een zoen en gaat naar de bieb. ik loop naar julian''hey hoe gaat het?'' vraag ik met een nep glimlach julian draait zich om en kijkt tevreden''hey wil je mijn vriendin zijn? vast wel toch?'' ugh hoe bedoel je ego?maar ja ik moet het spelletje meespelen ''ja natuurlijk'' zeg ik met een neplach hij pakt mijn hand en zegt''kom we gaan het aan de school laten zien'' dit is mijn kans! ''maar waarom? doe je dit alleen voor je vrienden?'' vraag ik ''ja maar ook voor jou''zegt hij trots''jij bent zo'n een ego!''schreeuw ik hysterisch, ik zie dat liam lachend toekijkt''het is uit eikel!'' schreeuw ik en loop weg iedereen is stil en kijkt naar julian hij is rood van schaamte en rent naar buiten. liam komt naar me toe''dat ik met jou heb is gewoon puur geluk!'' ik geef hem een zoen ''afspreken bij mij thuis om het te vieren?'' ''is goed'' zegt liam. ''heb je nog pijn van gister?'' ''nee alleen van het boksen''lacht hij ''hahaha oke gelukkig maar ik zie je na school''zegt ik en geef hem een zoen hij lacht en loopt naar de klas.in de les zit ik naast maria achterin ''hoe kan je die lieve jongen nou dumpen voor die kwal?'' ''het was niet echt we wilden hem alleen maar terugpakken''zeg ik geruststellend''okeej gelukkig maar''zegt ze opgeluchtop dat moment gaat de bel ik ren bijna naar de gang liam komt zijn lokaal uit en is duidelijk druk in gesprek met een jongen uit zijn klas ''hey'' zegt hij als hij me ziet ''hey'' ''ga maar vast ik kom wel naar je toe'' ''oke tot zo doeg'' ''bye'' hoor ik achter me als ik wegloop als ik naar huis loop zie ik julian ik loop wat langzamer hij krijgt me in de gaten en gaat ook langzamer lopen op een gegeven moment staat hij stil en komt hij naar me toe lopen hij duwt me tegen de muur''ik weet dat dat hele dump gedoe nep was en bij mij flik je dat niet zomaar'' sist hij ik duw hem weg ''wat wil je eraan doen dan?'' zeg ik op een arrogante toon ''dit!'' zegt hij en pakt een mes...
wat gaat er nu gebeuren met daniélle? ik ben bezig met een nieuw hoofdstuk!!
xxxxkyara
JE LEEST
zijn naam is liam - a one direction story
FanfictionEr was een jongen een jongen die gewend was om elke dag naar de bibliotheek te gaan. Hij kwam er elke dag en las boek na boek terwijl ik me verstopte achter een kast en naar hem keek. Hij was niet echt populair ik ook niet hij werd juist gepest ik n...