κεφάλαιο 10

16.3K 1.3K 20
                                    


ΤΖΟΡΤΖΙΝΑ


Οι επόμενες δεκαπέντε μέρες από την μέρα που πήγα στη σχολή πολεμικών τεχνών του Ορέστη πέρασαν πολύ γρήγορα. Προσπαθούσα να φτιάξω το σπίτι μου όπως ήθελα και χαιρόμουν που επιτέλους έμενα μόνη μου. Όταν είπα στην μανούλα μου ότι θα μείνω μόνη είχε τρομοκρατηθεί. Έπειτα την ενημέρωσα ότι άρχισα μαθήματα αυτοάμυνας και γελούσε... ήξερε ότι αν ήθελα να δείρω κάποιον δεν χρειαζόμουν τα μαθήματα! Από τότε που πήρα την απόφαση να μην ξανά αλλάξω σχολείο, αναγκάστηκα να σκληρύνω και να βρω τρόπους να προστατεύω τον εαυτό μου. Μπορεί να μην απαντούσα στα σχόλια των συμμαθητών μου, αλλά όποιος τολμούσε να με πει μπάσταρδο με έβρισκε μπροστά του. Στο σχολείο έγινα η καλύτερη μαθήτρια και δεν προκαλούσα ποτέ φασαρίες, όταν όμως έφευγα από εκεί... τα πράγματα αλλάζανε. 

Όποιος τολμούσε να με κοροϊδέψει ή να με ενοχλήσει παρά πάνω από αυτό που ανεχόμουνα, είτε ήταν αγόρι είτε κορίτσι έβρισκε τον μπελά του. Ορμούσα και δεν σταματούσα μέχρι να μου ζητήσει συγνώμη. Ενώ ήμουν μικροκαμωμένη είχα πολύ ενέργεια και νεύρο, στο δωμάτιο μου έκανα γυμναστική και ασκήσεις που έβλεπα στην τηλεόραση, έτσι όταν έφτασα στην Δευτέρα γυμνασίου είχα τη φήμη της καβγατζούς, χωρίς ποτέ να έχω δώσει δικαίωμα στο σχολείο. Η μητέρα μου ήταν ευχαριστημένη από την απόδοση μου στα μαθήματα, αλλά όταν της ερχόμουν ξεμαλλιασμένη και ματωμένη, γιατί τις έτρωγα και εγώ πολλές φορές, δεν έβγαινα πάντα αλώβητη, κουνούσε το κεφάλι της με αποδοκιμασία και έφερνε το κουτί πρώτων βοηθειών..

Στη σχολή κάναμε μάθημα τέσσερις φορές την εβδομάδα, τις δύο μέρες κάναμε αυτοάμυνα με τον Ορέστη και τις άλλες δύο έκανα ιδιαίτερα με τον Άγγελο. Πολλές φορές όταν είχα μάθημα, ο Ορέστης μας κοιτούσε από μακριά, σπάνια πλησίαζε και αν ήθελε να πει κάτι στον Άγγελο τον φώναζε να πάει κοντά του. Μεταξύ μας δεν είχε παιχτεί τίποτα άλλο, μετά από εκείνο το βράδυ που ήρθε στο γραφείο του Μπάμπη, στο κάτω κάτω μου το είχε δηλώσει ξεκάθαρα, είχε πει ότι δε με συμπαθεί. Θα του έδινα ένα μάθημα... απλά ήμασταν ακόμα στην αρχή και στα πέντε μαθήματα που έχουμε κάνει, προς το παρόν δείχνει μόνο ασκήσεις και κινήσεις χωρίς επαφή. Ελπίζω σήμερα να αρχίσουμε επιτέλους τα επιθετικά σενάρια και να μπορέσω να του δείξω τι μπορώ να κάνω! Τις πρώτες μέρες και εγώ και η Έλσα δεν μπορούσαμε να πάρουμε τα πόδια μας, ο Μπάμπης αναρωτιόταν τι πάθαμε και όταν του είπαμε για τον Ορέστη και τα μαθήματα δεν έδειξε έκπληκτος που αυτός ήταν ο δάσκαλος...

Κάποιος να την προσέχει..Where stories live. Discover now