Ölünce sevemezsem seni...

97 3 1
                                    

SENİNLE ÖLMEK İSTİYORUM...

Buğrayla lunapark nasıl mı geçer? Kesinlikle berbat. Dönme dolaba binememek, çarpışan arabalarda yabancı erkeklere çarpmamak, bovling oynayamamak. Hepsine teker teker ayrı yorum yapmıştı. Abim yanımda olduğu halde saçma bir şekilde abilik yapmıştı bana. Şortuma söylenip, küfürler savurup durmuştu.

"Bir daha Buğrayla bir yere gitmeyeceğim." Diye 100.tekrarlamamı yaparak yatağa bıraktım kendimi. "Hakan çok eğlenceliydi." Deyip masalda atladı yanıma. Abimle iyi anlaşıyorlardı ama aralarında belirli bir mesafe vardı. "Masalım yarın okul var uyumak istiyorum. Hadi sen istersen odana git ha?" Buğranın gece geleceği aklıma gelmişti. Yataktan kalktı ve bana kötü bakışlar atarak odadan çıktı. Şortlu olan Pandalı pijamalarımı giyip camın önüne geçtim.(multide olanlar :D) Gelir miydi ki? Vakit geçirmek için bir şeyler yapmalıydım. Saç fırçamı aldım ve boy aynamın karşısına geçtim. Son günlerde dinlediğim şarkılardan birini söyleyip saçma hareketler yapmaya başladım.

Sor, yerleri yaratan, gökleri yaratan iki haftada bilir halimi ona sor

Dertleri yaşatan, dermanı aratan kara günde bilir halimi ona sor bana sorma...

Popomu sallayıp saçlarımı savuruyordum.

Öyle yağma yok. Ya gelir ya gider bir karar verirsin. Baştan savma yok. Ya sever ya siler sen aşkı bilirsin. Başka çare yok.

Kendimden geçmiş bir vaziyette dans ederken aynada ki yansımayla donup kaldım. "Sen? Ne zaman geldin hain!" diye cırladım. Yüzündeki aptal sırıtış yayılırken camın pervazından kalktı ve alkışlayarak yatağıma oturdu. "Bu kadar saçma dans ettiğini bilmiyordum." Dedi gülmeye devam ederken. "Ne zamandan beri buradasın?" gülmesini bastırmaya çalışıyordu. "İki haftada bilir halini ha?" kahretsin! En başından izliyordu beni. Yanaklarım yanmaya başlarken kafamı önüme eğdim. "O şarkının bir kısmı." Diye mırıldandım huysuzca. "Seni böyle görmeyi beklemiyordum doğrusu." Yanına gidip omuzlarından ittirdim. Belimden yakalayınca ikimizde yatağa düştük. Saçlarım açık olduğu için Buğranın kafasının iki yanından sallanıyordu. "Hayvan! Ne diye beni tutuyorsun." Deyip hızla üstünden kalktım. "Kalçandaki pandaya aşık oldum." Gözlerimi pörtleterek ona bakarken teslim olur gibi ellerini kaldırdı. "Kalçana demedim. Panda var ona." Diye açıklama yapmaya çalıştı. "Çık odamdan pis sapık hemen simdi!" diye kısık sesle cırladım. Kaşlarını aşağı yukarı indirip "Uyumaya geldim ve uyumadan gitmeyeceğim güzelim." Dedi. Yere bir yastık birde battaniye fırlatıp yatağa girdim hemen. "Yat orda." Kahkaha atınca hızla ona döndüm. "Ne yapıyorsun abimleri uyandıracaksın." Diye fısıldadım. "Kusura bakma ama ben burada yatmam." Sırıttım. "Uyumak isteyen sendin." Deyip yorganı kafama çektim. "Su. İnat etme yanına kıvrılırım işte. Dokunmam bile sana." Yorganı kafamdan itip, "Dokunamazsın zaten." Deyip haince sırıttım. Kapının kolu zorlanınca sıçradım.

"Su ben çok kötü bir rüya gördüm birlikte uyuyabilir miyiz?" masal bizi basmak üzereyken koşarak kapıya gittim. "Ne oldu masal? Ne var gece gece?" diye sesimi uykulu çıkarmaya çalışarak konuştum. "Selimi gördüm. Zorla ırzıma geçiyordu pislik herif. Seninle uyuyabilir miyim?" kapıyı hafifçe araladım ve sadece kafamı çıkardım dışarı. "Kızım saçma mısın sen? Git Allah Allah hem ben başkasıyla uyuyamıyorum biliyorsun." Dedim. "Ama ya yine aynı şeyi görürsem?" sabır diler gibi yukarı kaldırdım kafamı. "Git Masal. Sus ve git." Deyip suratına kapattım kapıyı. Arkamı döndüğüm de bir adet gülmekten kızarmış Buğrayla karşılaştım. "Selim ırzına mı geçmeye çalışmış?" dedi gülmeye devam ederken. Gözlerimi devirdim ve geri yatağıma döndüm. "Uykum var ve izninizle uyumak istiyorum." Diye mırıldandım. "Beni burada yatırmaya kararlı mısın?" hayır ama şartlar böyle buğra neyimsin de seni yanıma alıyım? Demek istesem de sessiz kalmayı tercih ettim. "İyi geceler minik cadı." Dediğini duydum ama uykulu olduğum için sadece birkaç mırıltı çıkardım.

YAKIŞIKLI EGOİST (Düzenleniyor..)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin