Seděli jsme v restauraci a čekali až nám donesou jídlo. Seděli jsme mlčky a já zadržovala slzy v očích. Věděla jsem už tři dny, že Harry zítra odjede, ale tak moc jsem so na něj za ty tři dny zvykla, že jsem si neuměla představit, že odjede. Měli jsme se hrozně dobře, byli jsme na London eye, měli jsme movie night u nás v apartmánu (Sarah se mohla pominout nadšením), byli jsme v Londýnské zoo, na prohlídce toweru, v Shakespearově divadle a ještě všude možně.
Něco blýsklo. Otočila jsem se, u okna do restaurace právě bodyguard odháněl fotografa. Za ty čtyři dny jsem si na ně ještě pořádně nezvykla.
Číšník nám přinesl jidlo.
"Harry, hlavu vzhůru!" Pokusila jsem se o úsměv." Zase se někdy uvidíme!"
"To určitě!" Vyhrkl. "Musíme. Se vidět, jsi moje nejlepší kamarádka!" Řekl.
Usmála jsem se.
Jedli jsme a trochu si povídali. Harry vypadal hodně zamyšleně, pak mu majednou v očích něco blýsklo a on vyhrkl: "Pojeď se mnou!"
"Co?" Nechápala jsem.
"Pojeď se mnou!" opakoval "Já, Liam, moje máma a Gemma jsme měli jet všichni na Maledivy, ale moje mamka nakonec nepojede. Mám iednu volnou letenku! " Chrlil ze sebe a v očích měl hrozně moc naděje.
"Tyjo....wow....já nevim!" Koktala jsem.
"Co na to řeknou rodiče a kamarádi?"
"Noo...Unesu tě!"
"Tak jo!" Zasmála jsem se.
"Vážně?"Tak super Hann! Jsi fakt dobrá. Teď už nemůžeš říct ne! Ale co rodiče? A kamarádi?
"Jo vážně, ale musíš to nějak vysvětlit kámošům a rodičům." Řekla jsem.
"To nebde problém. " Usmál se.
Hah...to neznáš moje rodiče, pomyslela jsem si.
Dojedli jsme a rychle běželi do auta....
"Ale slibuješ, že přijedeš v létě?" Ptala se Sarah.
"Pokud mi to rodiče dovolí, tak přijedu a budu tu celý týden jen pro vás! " Slibovala jsem.
"Já si stejně musím jet do školy udělat zkoušky." Řekl Ed
Mě zas dneska volal táta, že má mamka chřipku, jestli nemůžu přijet pomoct domů." Přidala se Anna.
Sarah se na všechny souhlasně podívala.
"Tak dobře, můžeš jet, ale přijeď v létě OK?" Usmála se.
"A vy pane..." Otočila se Anna na Harryho. "Dobře se on ni postarejte, když už nám ji takhle unášíte."
"Postarám! " kývl Harry.
"Děkuju vám moc!" Vsechny jsem je poobjalímala. "Tak a teď druhá a těžší část...moji rodiče. " Vzdychla jsem a zvedla mobil.- Ahoj Hani!!! Jak se máš? Co děláš? Proč jsi zatím nevolala??? Ozval se mamčin hlas.
-Ahoj mami. Moc se omlouvám, měla jsem toho hodně. A potřebuju se tě na něco zeptat...Prosím pořádně se zamysli než mi odpovíš.
-Dobře..? ?
-Hned první den tady jsem se seznámila s Harrym Stylesem z One Direction a jsme dost velcí kamarádi. Chtěla jsem se zeptat jestli s ním nemůžu zítra letět na Maledivy, má jednu volnou letenku.
(Mamku zřejmě moje otázka dost udivila.)
"Bejt její mamkou, asi si budu myslet, že mám horečku." Konstatovala Sarah. "Sice nevím co jsi říkala. (Mluvila jsem česky) Ale myslím, že to bylo něco jako. Mami jedu s Harrym Stylesem na Maledivy."
-Cože? ..... Hani jestli je to nějakej prank tak to moc vtipný není!
-Ne mami...není to prank. Zadej si Harry Styles na intrrnetu do zpráv, nebo jukni na jeho instagram!
(Slyšela jsem jak mamka cvaká něco na klávesnici u počítače. Popadla mě hrozná nervozita. Uvědomila jsem si, že mamka ty fotk ještě neviděla. Chytila jsem Sarah za ruku a všichni ostatní sw ke mě nedočkavě nahrnuli. Na Harrym bylo vidět napětí. I když ani ne den z nich nerozuměl co říkám.)
-*ticho*
-Mami???
- Jsi na internetu.... Vydechla mamka užasle. Všude se tu píše, že spolu chodíte!
-Ty snad těm debilům věříš, mami? Nechodíme spolu, jsm kamarádi! Harry to sám napsal na instagram!
- Ok...promiň......Náhodou ti to docela sluší. Ale jet s ním na Maledivy...no...nevím....
Smutně jsem se podívala na Harryho.
"Copak? " Zašeptal. "Neví. .." Špitla jsem odpověď.
Harry mi naznačil ať mu podám mobil.-Mami? Harry by s tebou chtěl mluvit.
Z mobilu slyším, že je tam celou dobu i taťka....mamka asi zapla speaker.
Podala jsem telefon Harrymu.-Haló, tady je Harry Styles.
- (slovo převzal taťka jelikož umí líp anglicky) Ano tady Hannin táta. Pochopte, že vás neznáme a nevíme PROČ bychom měli naši dceru s vámi posílat na Maledivy. Ještě k tomu je to hrozně drahé!
- No tak řekněme, že ji unesu. Ale nbudu chtít výkupné, nebojte. (Zasmál se Harry)
Ne vážně, Vaše dcera je hrozně skvělá kamarádka, takovou jsem už dlouho neměl. A na ty Maledivy ji potřebuju zaprvé protože je mi s ní dobře a za druhé moje sestra Gemma potřebuje dívčí společnost. Jinak by tam byla chudák sama ženská. Moje matka na poslední chvíli odvolala svojí účast a tak mám jednu letenku volnou. Slibuju, že jí budu hlídat jako oko v hlavě a kdykoli by chtěla odjet klidně může.- To nezní špatně.... a jak dlouho by jste tam byli...?
Sarah a Paul mi každý chytili jeden palec. :D
- deset dní až Dva týdny.
-*chvilku ticho* Nevím proč, ale věřím vám Stylesi. Hanna s vámi může.
Vytrhla jsem Harrymu mobul z ruky a děkovala tátovi a mamce. Musela jsen jim slíbit, že jim budu každý den psát a volat.
OMG! ZÍTRA JEDU NA MALEDIVY S HARRYM STYLESEM, BUDE TAM GEMMA, LIAM A POTOM PŘIJEDOU I LOUIS A NIALL!
I když mě Sarah, Ed, Anna, Paul, Luke i Harry štípli do ucha. Nic se nezměnilo. Nebyl to sen!...
Všichni najednou jsme se objali.
"Děkuju vám moc! Jste fakt pravý kamarádi, když mě takhle pustíte!" Usmála jsem se na ně.
Harry už na mě čekal u gate na check in. Znovu jsem zamávala svým pěti přátelům a už jsme mířili k check in. Neletěli jsme private jetem a proto za námi kráčeli naši milý bpdyguardi. Uvědomila jsem si, že je mám vlastně ráda, za těch pár dní jsem si na ně neuvěřitelně zvykla....
Když vylezete z check in uvítá vás hromada obchůdků s dárky, časopisy, jídlem a pitím.
"Potřebujeme něco?" Zeptal se Harry.
"Jo!" Odpověděla jsem rozhodně a zamířila ke žvýkačkám. :-)...
"To vážně celej balíček?" Divil se Harry.
"Jo! Celej!Rychle než vzlítneme!" Podala jsem Harrymu balíček se žvýkačkama a sama jsem si ládovala pusu.
"To je nechutný!" Zakřenil se Harry.
"Já uim, aue pomaua to..." S těma žvýkačkama v puse nešlo mluvit.
"Jfme plasata." Zašišlal Harry a oba jsme vyprskli smichy.
Na pokyn letušky jsme si zapli pásy a za našeho stálého žvýkání se letadlo odlepilo od země.
Vzhůru na Maledivy!♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tak je tu další kapitola. Jak se vám líbila? Budu ráda za každý komentář, jak připomínku tak pochvalu.
A příští díl už bude na Maledivách s Gemmou a Liamem. Jaké budou jejich vztahy s Hannou? Uvidíme :-)
Děkuji moc všem co dávají votes!
-Meg !♥♥♥
ČTEŠ
Just Friends?
Hayran KurguNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...