Čini mi se da sam lepo spavala, ali onda mi on uleteo u sobu kao terorista.
Ja: Matt izađi
Matt: No, ustaj, idemo da se šetamo
Ja: Matthew izlazi!- povisila sam ton i pogodila ga jastukom.
Matt: Ne idem dok ne kreneš
Ja: Dobroo, dolazim. Izadji da se obučem.- promrmljao je jedno 'oke' i izasao. Ne znam sta da obucem...
*
Posle pola sata-sat sam se spremila i krenuli smo. Ne znam ni gde idemo.
Ja: Gde idemo uopšte?
Matt: Dogovorio sam se sa Cameronom i Nashom da se nađemo u parku, a mrzelo me da idem sam pa sam poveo tebe - wtf pa ja neću da budem tamo sa tim retardima
Ja: I to mi tek sad kazeš? Pa mogla sam da spavam još uvek, a ne da budem sa vama
Matt: Pa šta? Ko da će ti nešto biti...
Ja: Oće..
Ćutali smo par minuta..
Ja: Ma znaš šta? Idem ja do Alex, pa ću sa njom u mek
Matt: Ona sigurno sad spava
Ja: Probudiću je, najmanji problem
Matt: Oke
Stigli smo u park, Matt se pozdravio sa Cameronom i Nashom i seo pored njih, ja sam samo prošla i rekla 'ćao'. Nisu mi se javili, počeli su da se smeju. Čula sam kako je Matt rekao 'Auu Saro, ispala auuu'. Pravila sam se da nisam čula i samo nastavila. Kako me nerviraju, šta oni misle da su? Oni su samo nafurane budele, koju su "popularni" samo zbog toga jer devojke misle sa su lepi.. Ufff ubila bih ih sada. Posle 15 minuta sam stigla kod Alex i pokucala, otvorila mi je njena mama.
Ja: Dobar dan, gospođo Jade.
Jade: Dobar dan Saro.
Ja: Da li je tu Alex?
Jade: Jeste, spava zovem je da ustane već 20 minuta, ali neće
Ja: Sad ću je ja probuditi..
Samo se blago nasmejala, ja sam se popela gore kod Alex u sobu i upala ko terorista..
Alex: Mama pusti me da spavam, pa raspust je!
Ja: Alex, ajde ustaj idemo u mek
Alex: A to si ti Saro, mislila sam da je mama. Kako to da ti ne spavaš?
Ja: Ma Matt me je probudio da idem sa njim, Cameronom i Nashom u park, a ja neću da budem sa tim nafuranim retardima, pa došla kod tebe. Ajde požurii gladna sam..
Alex: Kao prvo, oni nisu nafurani retardi, oni su savršeni. A kao drugo pomozi mi da nađem sta ću obiću..
Prevrnula sam očima, i otišla do njenog ormana, izvadila sam joj odeću i bacila na njen krevet. Ona je ustala i otišla do kupatila, a ja sam legla na krevet. Kad se spremila krenuli smo, usput smo pricale o nekim ne bitnim stvarima i za 5-10 minuta smo stigle u mek. Kad smo uzele hranu, krenuli samo ka stolu i seli da jedemo. Posle par minuta sam videla Matta, Camerona i Nasha. Prišli su našem stolu.
Ja: Vi mene pratite ili da?
Matt: Mi smo bili gladni pa smo došli ovde..
Ja: Da, vi ste sasvim slučajno došli u isto vreme, na isto mesto gde i mi?
Cam: To nam je bilo najbliže..
Nash: Da...
Ja: Dobro kako god, ajde sad bežite, moramo pričati nešto..
Otišli su za drugi sto..
Alex: Šta mi to moramo pričati?
Ja: Ma ništa, to mi je bio izgovor da oni odu
Alex: Aha, okej
Ubrzo smo jele i krenule da se šetamo, posle smo otišle kod nje i gledale film.. Zvala me je mama i rekla da moram kući, jer navodno moramo da pričamo..
Alex: Ko je to bio?
Ja: Ma mama, moram kući
Alex: Oćeš da te ispratim?
Ja: Ne treba, ajde ćao
Alex: Ćao..
Za 15-20 minuta sam stugla kući, ušla sam u dnevni boravak i videla mamu i tatu, kako sede i gledaju TV
Mama: Zovi Matta,moramo vam reći nešto..
Ja: Oke
Otišla sam do Matta u sobu i zajedno smo sišli dole..Ovo je uvod, meni se iskreno ne sviđa ali nmvz..