Както си сънувах, че съм на кон алармата ми звънна. Тази досадна мелодия. Нямам нищо против нея, но ми напомня за училищлол ето. Изправих се и изключих писукащото нещо до себе си. Часът беше 6:30. Да, рано е, но днес ми е първия ден от новата година и не трябва да закъснявам, а аз съм човек, който изпълнява много ритуали (нека така да ги наречем) и чак тогава излиза спокоен от къщата. Оправих леглото си и влязох в банята. Съблякох "пижамата си". Състоеше се от една тениска на Киан и късите панталонки на брат ми. Спокойно ползвам дамско бельо. Настроих водата и влязох в душ кабината. Оставих водата да се стича по тялото ми. След като свърших с кисненето, увих една кърпа около тялото си и една около косата си. Влязох в стаята си и си извадих бельо. Подсуших се с кърпата и го обух. Седнах на стола пред огледалото ми. Там ставаше цялата магия. Сложиш си малко фон дьо тен, черна очна линия, спирала и червено червило. Облякох къси панталонки и плетен пуловер-потник, а отгоре си наметнах карирана риза. Сложиш си часовника от брат ми и любимото ми колие. Киан ми го подари за шестнайстият рожден ден. Той има същото. Метнах една кафява чанта през рамо, колкото да има къде да си сложа телефона, парите, ключовете и дъвките ми. Вече беше 7:40. Трябваше да тръгвам. На плота е кухнята имаше бележка. Беше от родителите ми. Бяха ми написали, че заминават извън страната за половин година заради бизнеса. Оп! Забравих да ви ги представя. Майка ми се казва Джулия, а баща ми Джордж. Имат верига ресторанти и заради това пътуват често. Рядко се засичаме и така е по-добре. Баща ми никога не е имал симпатии към мен. Не знам защо, но не ме интересува. С майка нямаме онази майка-дъщеря връзка. Тях не ги интересува къде сме, какво правим или дали въобще сме живи. Най-важното е да имаме добри оценки. Старая се много, но не заспивам над учебниците. Взех си една ябълка и тръгнах към гаража. Изкарах колата и потеглих към ада. Когато пристигнах, двора беше препълнен. Веднага забелязах Кам и Джени. Ъгхвдхвдх... Джак беше с тях. Това ще е кошмар. БУКВАЛНО. Отидох при тях и прегърнах Джени. Поздравих останалите и започнах да си говоря с Джени.
-Хей. Как си? - Джени винаги пита това. -_-
-Добре. А ти? - А аз винаги и отговарях така ^ _ ^
- Днес ще има парти по случай новата година. Твоите ще те пуснат ли?
-Ами тях ги няма за половин година, така че да
-В този период ще има много купони у вас.
-Разбира се. Та кой го организира това парти?
-Ще е в къщата на Гилински и Джонсън.
-Ооо. Ще пропусна.
-Не, няма. - Ама това Джак ли го каза?!? Него кой го пита.
-Ти да не ни подслушваш?!?
-Дап. Някакъв проблем. - Нахалника най спокойно ми се отговаря.
-Никакъв. Та Джени тогава щом господин Азрешавамкъдещебъдеш каза, че ще дойда на партито ела у нас в четири.
-Добре. BTW добър прякор. - Ах тази Джени. Добре, че Джак го нямашеХей хора!!! (ако въобще има такива). Ето я новата глава. Ако ви е харесала вотнете я и напишете в коментарите какво мислите. Знам, че има грешки. Масово са пунктуационни тъй като там съм много зле.
ESTÁS LEYENDO
Mine
FanficТова е история за едно обикновено момиче, което попада в един необикновен свят. Ария Потърф попада в света на вайнърите заради брат си Сам Потърф. Ще намери нови приятели и нови врагове, но дали съдбата ще е на нейна страна и ще и помогне, за да отк...