OKUL CANTASI VE MÜZİK ÖNERİLERİ

3.8K 232 39
                                    

Merhaba yeni bir bölümle karsinizdayim hemen başlayalım..

OKUL ÇANTASI : Ortaokul ve lise diye iki grupta inceleyelim.

-ORTAOKUL-

Öncelikle winx,barbie,monster high gibi çizgi filmli olanları bırakıyoruz:)

Sade veya desenli çantalar kullanabilirsin.Ama sana nike gibi yerlerden çanta almanı öneririm.Çünkü çok dayanıklılar ve sapı koptu,fermuarı bozuldu gibi dertlerin hiç olmuyor.Bir kere bir tane alman seni liseye kadar götürür.Ama öyle yerlerden almak istemezsen çantacılarda envai çeşit çanta modeli zaten var karar senin:)

Eğer okulunda dolap varsa,normal sırt çantalarından alabilirsin.Lc Waikikiye okul zamanı gelen çantaları örnek verebilirim.

NELER BULUNMALI?

-Ders kitapları (8. sınıftaysan yanında herhangi bir dersten yaprak test koyabilirsin.)

-Ders defterleri:Dershane tipi defter kullanmak yerine her ders için tek defter alman senin için daha iyi olur.Renkli defterler benim çok hoşuma gidiyor açıkçası,dersine uygun desenli defterler de çok güzel duruyor.Ayrıca defterlerini süslemek için internetten DIY(Do İt Yourself) fikirlerine bakmalısın:)

-KALEMLİK:Bu tamamen senin ilgi alanın aslında yazdıklarımı gereksiz veya az bulabilirsin,genelde küçük veya orta boy kalemlikleri severdim.Kendi ortaokul kalemliğimi yazıyorum:

*Mor ve mavi fosforlu kalem
*2 tane uçlu kalem
*Renkli kalem keçeli yada tükenmez kalem(5-6 tane)
*1 tane silgi ve uç

-Küçük boy not defteri:Ödev vs not almak için idealler. 

-Eğer kitap okumayı seviyorsan roman veya dergi koyabilirsin(İleriki bölümlerde beğendiğim serileri koydum)

-Cüzdan

-İzin veriliyorsa telefon ve kulaklık

-Gelelim minik çantamıza:)

*Bir el kremi,renkli lip balm,kuru peçete,tarak ve saçını zapt etmekte zorlanıyorsan kullandığın saç yağını seyahat boyu şişelere koyabilirsin,lens kullanıyorsan lens suyunu unutma:)

 -LİSE-

Lisede bir çok okulun dolabı olduğu için daha hafif ve küçük çantaya geçebilirsin:) istersen  yeni çantalar alabilirsin:)

NELER BULUNMALI?

-OKUL KİTAPLARI

-DEFTER:Sana tavsiyem diyelim ki 100 sayfalık bir defter aldın ve 50 sayfasını kullandın diyelim.Sonraki sene de o defterden direkt devam et sınavlara hazırlanırken işin daha çok kolaylaşacak ve pilot-tükenmez kalemle yazmaya bak.Kurşun kalem veya uçlu kalemle yazsanda bir süre sonra uçuyorlar. 

-NOT DEFTERİ

-KALEMLİK:Ben ortaokuldaki gibi devam ediyorum.

-ROMAN

-CÜZDAN

-Minik çanta:Dudak nemlendiricisi,el kremi,dudağıma yakın tonda bir ruj,kuru ve ıslak mendil,güneş kremi,göz kalemi veya rimel.

Okul dolabın eğer varsa defter ve kitaplarını dolabına koyabilir ve ekstradan acil durumlar için tayt ve ped bulunan bir çanta hazırlayabilirsin.

                **********MÜZİK  TAVSİYELERİ **********
YABANCI
Taylor Swift:Repatution ve 1989 albümü. 
Selena Gomez :Good For You,Same Old Love
Rita Ora:I Will Never Let You Down,Poison
Madonna :4 minutes,Ghosttown
Adele:Hello
Britney Spears Ve İggy Azelea:Pretty Girls

Tokio Hotel:Tüm müzikleri:)

Evanescence:Tüm müzikleri,mümkünse ilk başta Bring Me To Life adlı şarkısını dinleyin.

Delain:Sunkerpunch,Stardust

Eminem:Back That Azz Up,Mockingbird,Guts Over Fear

Linkin Park:Hybrid Theory ve Meteora albümü favorim From The İnside

Rihanna:Man Down,Love on The Brain

P!NK:Hepsi derim ama özellikle de Run ve Stupid Girls

Within Teampation:The Unforgiving ve The Heart Of Everything albümünün tamamı:)

TÜRKÇE
Athena:Kime ne,öpücük,For Real
Duman:Helal olsun,Bebek,Oje,Herşeyi yak
Şebnem Ferahın tüm şarkıları
Mor ve Ötesi: Cambaz,Bir derdim var,Sevda Çiçeği,Yaz yaz
Modelin tüm şarkıları
Gülşen:Dan dan,Bangır bangır

Ayrıca daha fazla müzik önerileri istersen spotify da 'ecemecot' adlı kullanıcıyı takip edip çalma listelerini takibe alabilirsin:)

-OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER-

NOT:Profilimden romanıma destek olmayı unutmayın...

-----

İLK YAZILMA TARİHİ:13 OCAK 2016
KELİME SAYISI:200

DÜZENLENME TARİHİ:13 AĞOSTOS 2018
KELİME SAYISI:530

GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin