XIX. fejezet

555 27 2
                                    


Szóval én ébredtem előbb, és megláttam az alkalmat arra, hogy a büszke apukát vallomásra bírjam. Igazából nem tudom még most sem megmondani, miért is akartam hallani a dolgot a szájából, de kellett.

A szekrényemben volt sok selyem szalag, melyek pólókhoz, pulcsikhoz tartoztak. Nagyon óvatosan kikötöztem Harryt a fejtámlához, és a lábait is összekötöttem. Bezártam az ajtót, majd visszamentem a békésen alvóhoz, hogy felébresszem. Azt is tudtam, hogyan fogom csinálni.

Szokásaival ellentétben most egy boxerben aludt. Óvatosan lehámoztam róla, illetve a fontos területről. Kezeimmel kényeztetni kezdtem és halkan szexi és perverz dolgokat suttogtam a fülébe:

- Gyerünk Harry, ébresztő! Egy szexéhes kismama várja, hogy addig baszd, ameddig álomba nem ájul. Vágyik a vad csókjaidra, a merev és sziklaszilárd farkadra, a nyöszörgéseidre, a mozgásodra. Gyerünk édes, szeretném, ha lezavarnánk pár menetet, mielőtt a skacok felébrednek. Kérlek, kelj fel és szexeljük szét az agyunkat. Vedd el a józan eszem, kényeztess, hogy csak tudsz és add meg nekem...

- Hmm, elég jól hangzik, folytasd... - a kezével felém nyúlt volna, de a szalag nem engedte. 

Amint felfogta, mi akadályozza, pajkosan rám mosolygott.

- Utó-szülinapi ajándék?

Édesen rámosolyogtam, majd félbehagytam a korábbi kényeztetést. Elhátráltam az ággal szemközti komódig és néztem a kikötözött izmos testet. Harrynek kezdett kényelmetlen lenni a szitu.

-Valamiről lemaradtam?

- Igen, lemaradtál. Nem akarsz nekem valamit elmesélni?

- Nem, Lil, nincs mit mondanom. Most pedig elengednél légy szíves?

- Ohhh, ilyen könnyen nem adom fel Styles! Vagy elmondod, vagy válogatott eszközökkel foglak kivallatni.

-Nem tudom miről beszélsz! - feszegette a szalagjait.

- Hmm, te akartad. Mivel is kezdjük... - húztam ki a felső fiókot. - Netán ezzel?

- Ugyan már! Mit akarsz azzal a vibrátorral?

Az ágy felé menve válaszoltam:

-Szerinted a nők egy vibrátorral mit szoktak csinálni? Örömöt szerzek magamnak, te pedig tétlenül végignézed.

Válaszul olyan morgást kaptam, hogy majdnem megijedtem. Majdnem. A kivitelezés előtt voltam a fürdőben - pisilni, mi másért... - és átkaptam egy szexi fehérnemű szettet a pizsim alá. Amint meglátta a vörös, csipkés, alig takaró szerelésem, szerintem sokkot kapott. 

-Azért levegőt vegyél, hős szerelmes! - mosolyogtam rá imádni valóan, majd elkezdtem magam simogatni.

A melleimnél kicsit elidőztem. Mindig is imádtam, ha kényeztetik őket, de a terhességem alatt a szokásosnál is érzékenyebb lett. Felnyögtem, amikor megtaláltam a megfelelő ritmust. Harry akkorát nyelt, hogy az ádámcsutkája kb a bokájáig lement. Nem szólt semmit, csak vágyakozva nézett. Levettem a melltartót, majd a korábban az éjjeli szekrényen hagyott szalaggal Harry felé fordultam.

- Nos, Mr. Styles, most bekötöm a csodásan zöld szemeit.

- Lil, eszedbe ne jusson... - váltott fenyegető hangnemre. - Azt se tudom, miért jártam így...

- Óóóó, dehogynem tudod Humor Harold. Gondolkozz egy kicsit! - bekötöttem a szemét, majd visszaültem mellé. - Mi olyat tudhatsz te, aminek köze van hozzám? Vagy hozzánk?

Pofon a múltbólWhere stories live. Discover now