"Soyleşimiz"

31 3 0
                                    

dokunamadıgımsın,adını anamadıgım,konuşamadıgımsın.ben seni bi başka sevdim hic umudum yokken sanki olcak bir gun benim olacakmışsın gibi sevdim hoşlandım.Sen benim evde unutmadıgım ödevimdin. Sen benimdin öyle benimdin ki hiç haberin bile yoktu !! Bazı şarkılar olur onu hiç unutmassın diye yapılan şarkılar. Bazen ayrılman gerekir ortada bi sorun yokken.Herşey sıradanlaşıyor ve hic biseyin tadı kalmaz bi masalın.veyata bi oyunun. Bazen bugun dünün aynısı veyata yarının.benzeri olur hayat.Evet biliyoruz ki herseyi ogrenmeden gidiyoruz.Bazı insana koymadıklarını gitmesi sadece koyar. Bazen ruhun bile.tükenir mesela cigerlerin tukenmis gibi olur ya iste insanin sevgisi Aşkı işte boyle oluyor, Hayat sevgi Aşk milli piyonga gibi ya kaderdir.Ya da Şansızlıktır iste aşkta sevgide bundan ibaret. İnsanlar aşkı çok kafasını takarlar. Bi insani uzun zamandir seversin hic unutamassiniz ya iste o sevgi o merhameti o acı cok koyar gidisini. Aşk yazıyla çozulmez bi cumleyle de çozulmez. Aşk yuzune yuzune soylenen bi cumle Aşkı bilen insan hic biryerde hata yapmaz. Bazı aşklar icin başımıza cok alıskanliklar gelmistir. Kazanmakda yok kaybetmekte ortak bi yol bu Aşk. Aslında.degerli olan konu insandi. En cok kelime ise "Aşktı"

Aşk kalpte oluşur, duygularda yaşanılır. Göze gelen sevgi aşkın sırrı ' dır. Aşk gizlilik kimse bilmemesini ister Aşkı gorunmek ve gormemek vardır. Bazı insanların duşuncesi "Aşk saklanır" Beklersin bekledikce gizlendikce bilmedikce gozlerin ırak olur.Şunu biliriz ki sokaklarda aşk aranıyor oldu.
Aşk herseye yakışır.
Aşk herkese yapışır.
Aşk küser ve Barışmaz.
biliriyoruzki her insanin sevgisi aşkısı degisiyor. Ya kadın.tek olcak ya da erkek yanlız olcak,
benim bildgim hic bi insan yanlız kalmaz konustugu olur sevdgi olur aşık oldgu kiside olur.

Aşk herseyi.degistirir eyer o kisi de bi sorun yoksa sana.deli.gibi aşıksa en.mutlu oldgun o an gelir eminim,

Aşkmı ?¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin