-3-

263 16 1
                                    


Deel 3:

Ik glimlachte verlegen en nam m'n vork vast om te eten.

Na het eten bleven ik en Sanae nog wat zitten en praatten bij...

Je weet wel meidendingen haha...

Na een half uurtje besloten we te vertrekken,we rekenden,ieder betaalde voor z'n eigen en gingen de deur uit.

"Heeft Yassir al geantwoord?" vroeg Sanae met een nieuwsgierige blik.

Ik nam m'n gsm en keek naar m'n meldingen.

"Jep,hij zegt dat het oké is" antwoord ik.

"Oh yesss! Eerste keer dat ik eens iet mag" zegt ze blij.

We praatten over van alles en nog wat terwijl we de straat uitliepen.

Toen we aan het einde van de straat kwamen zagen we een we een groot soort van huis ben daarop geschreven 'ShishaBar Sahara'

Sanae keek me met grote open en een open mond aan.

"Oh my god! Yasminah!! Pleass laten we naar binnen gaan!" riep ze ongeduldig.

"NEEE! Ben je gek?! Totdat je vrienden van Yassir of Faissal tegen komen en het tegen hun gaan zeggen?!" riep ik terug.

"Nee vast niet! Er zijn verschillende shishalounges! Sowieso niet,astublieeefttt voor 1keer. Daarna nooit meer" smeekte Sanae me aan,bijna huilend zelfs.

"Pff oke,30 min. Meer niet" zei ik.

"Jajaaa! Je bent de beste" zei ze en gaf me een kus.

We liepen naar binnen en het begon al...

Ik leek alsof heel de zaal naar me aan kijken was,ik hoorde langs iedere kant gefluit.

"Kom er bij zitten zina(schoonheid) ,ik trakteer" zei een jongen dei naast de ingang zat,die ik niet eens ken. Hij knipoogde naar me.

Hij is best niet lelijk.. Hij heeft lichtbruine ogen,een klein baardje. Een PSG trainingspak aan en zwart witte Air-Max.

Ik bloosde en keek naar de grond.

"Ga dan ezel! Hij is hayak mooi!" zei Sanae opdringerig.

"Nee,doe normaal en haast je we zijn binnen een half uur weg!" fluisterde ik naar Sanae

"BODY GOALSSS WAYAAAWWW!" riep een jongen die een shishapen vasthad. Ik keek recht voor me en zag hem naar me kijken.

Ik negeerde iedereen en nam een plekje met Sanae.

"Ik ga even naar het wc" zei ik tegen Sanae.

"Is goed,maar terugkomen hé" zei ze lachend.

Ik lachte en liep verder.

Huh,er stonden niet eens borden waar het vrouwen wc is...

Ik liep gewoon even een wc binnen totdat ik hoorde dat iemand me riep.

Ik keek achter me en zag de persoon.

Sh***tt" dacht ik



Blauw geslagen,zwart voor m'n ogen.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu